Secret Santa 2020 collage en-fototopic

Oh haha shit sorry!!!

Ohh dat borduurwerkje is zo leuk :smiley: :smiley:

1 like

Oh Santa, wat ben ik een bofkont!
Ik vind het geweldig dat je je eigen draai er aan gegeven hebt. Ik ben blijer (zeg ik nu) met de jelly beans dan met pepernoten haha.

Ik vind de boekenlegger praaaaachtig! Zo een stond al heel lang op mijn verlanglijstje <3
En nu kan ik eindelijk mijn Diddl boekenlegger vervangen haha.

Kattensokken zijn altijd goed! De stenen ster is voor een waxinelichtje, toch? Zo ja, dan ga ik die vanavond uitproberen. Heel leuk bij de rest van mijn kaarsjes en heerlijk kerstig!

Lieve Santa, onwijs bedankt! :heart:

29 likes

Lieve DikkeKip,

Ik ben verheugd te horen dat je de cadeaus mooi vindt
en ik hoop dat je met je nieuwe boekenlegger heel wat boeken verslindt!
De stenen ster is inderdaad bedoeld voor een waxinelicht,
ik hoop dat het iets is waar je zelf ook voor zou zijn gezwicht.
Succes met het proberen van het snoepgoed,
het vraagt voor mij te veel moed!

Liefs,
Jouw Santa!

1 like

Lieve Santa,

Jij gaf aan niet goed te kunnen rijmen, maar dat valt niet te rijmen met het resultaat. Sowieso allitereren wij soms ook nog als het om namen gaat. Je wist mij te ontroeren met zowel je woorden als zorgvuldig uitgekozen cadeaus, en mijn kater is blij met de doos. Heel erg bedankt voor alles en dat wat van Roald Dahl is.

Liefs,
Helvegen

Van boven naar onderen en van links naar rechts: leesboek, cocospepernoten, Yankee candle, scrunchies, handcreme, Dr Martens-veters.

En dan nog het geweldige gedicht (sowieso jouw handschrift niet normaal gewoon)

36 likes

Ahhh ik ben zo blij met mn pakketje! Alles ziet er zo goed uit, en die zaadjes zijn zo gaaf. De geurkaarsen ben ik echt blij mee, de geur is perfect. Echt bedankt voor alle moeite!

Ik weet alleen niet wat mn thee is, dus dat zou ik graag willen weten haha.

20 likes

Lieve lieve Santa,

Je cadeautjes zijn zo zorgvuldig uitgekozen. Ik ben echt blij met alles. De chocolade zijn we nu al aan het opeten en het magneetje hangt al aan de koelkast.

Ik kende dit boek nog niet, maar haar kinderboeken vond ik vroeger erg leuk! Dit boek checkt echt alles aan wat ik leuk vind om te lezen. De protagonist is zelfs een schilderes! Ik ben nu de Boekendief aan het lezen en dit boek lijkt me heel leuk om daarna te lezen.

Echt super leuk uitgezocht en verpakt allemaal. Bedankt!

Oh dan vergeet ik bijna de charmander. Super lief dat je dit zelf gehaakt hebt. Hij is echt heel erg lief :slight_smile:

:heart_eyes: :relaxed:

24 likes

Sorry mijn berichtje moet hier.

WAUW WAUW WAUWWWWW
Dit is echt oprecht een van de mooiste kerstcadeaus die ik ooit heb gehad. Ik moet er helemaal van huilen, al die moeite die iemand voor mij gedaan heeft. Letterlijk elk cadeautje is een succes, al vind ik de doos misschien nog wel het mooist. Echt mega mega mega bedankt lieve Santa. Ik heb een klein vermoeden wie je bent maar weet het nog niet zeker dus ik ga nog even zoeken. :heart::heart::heart::heart::heart:

Edit: foto’s ga ik even via mijn laptop uploaden zo want nu plaatst hij alles door elkaar en dat doet het pakketje geen recht.

Ps ik vind de oorbellen super leuk en ga ze zéker wel dragen

43 likes

Oke ik wijd er even nog een extra bericht aan. De cadeautjes zijn ZO goed gekozen. Het spelletje Carcassonne wil ik al heel lang eens spelen, ben er heel benieuwd naar. Ik vind de zelfgemaakte oorbellen dus echt mega leuk. Ik ga ze één dezer dagen dragen! Het Bosdieren voelboekje voor mijn dochtertje is ook echt fantastisch. Nooit genoeg boekjes! (ze vindt zelf het inpakpapier leuker) En dit weekend heb ik voor het eerst sinds ze geboren is een heel weekend vrij (ze gaat logeren) dus komen de maskertjes goed van pas haha. Echt MEGA bedankt! Ik vind de doos zó leuk en mooi en creatief gedaan. En de tekst op het kaartje ook heel lief. :smiling_face_with_three_hearts:

7 likes

Ahww ik word helemaal blij van jouw berichtjes!
Gelukkig dat het heel is aangekomen.
Vlak voordat ik wilde verzenden deed ik een ultieme test of de doos geschud en gedraai zou overleven. En toen waren de poppetjes afgebroken :joy:
Cadeautjes uitzoeken is niet mijn sterkste kant, maar gelukkig vind je ze leuk!
Hele lieve foto ook die laatste!
Fijn weekend alvast! :heart:

1 like

Ik wil even weten, dat mijn pakketje vandaag veilig is aangekomen. Ik hou me nog even in met uitpakken, tot morgen. Zodat ik het in alle rust kan uitpakken.

1 like

Lieve Santa,

Wat een super leuk pakketje! Ik werd meteen helemaal blij toen ik dat schattige kerstvosje zag.
Ook zo mooi ingepakt met de lichtjes en boompjes in de sneeuw!!
Met een beetje hulp begreep ik de hint haha.
Alle cadeautjes vind ik echt leuk! Dit weekend ga ik de spelletjes uitproberen, heel benieuwd naar. Ik moest wel lachen om hoe stevig je dat lijstje had ingepakt, maar die krijgt een mooie plaats bij het raam. Ik denk dat de vogels ook heel blij worden morgen! En mijn hond heeft eerst heel voorzichtig de vosjesknuffel geïnspecteerd, maar hij heeft hem inmiddels al in zijn mand gelegd!
Dankjewel voor alles!!

25 likes

Lieve Santa,

Dankjewel voor je leuke pakketje. Ik werd al helemaal vrolijk door de kleurrijke serpentine.
Moest even slikken bij de gedichten, dankjewel.

De biertjes staan koud dus die gaan zeker dit weekend nog gedronken worden :v:. En die kaarsenstandaard echt super.

Heb een vermoeden wie je bent, dus benieuwd of ik het goed heb haha

21 likes

Dit past zo goed bij je, van hoe ik je ‘ken’ van hier! Leuk :sparkles:

2 likes

Wat fijn dat je het leuk vind!
Ik had door je posts een beeld van je gevormd en heb daar de gedichtjes op gebaseerd. Ik hoop dat je ze bij je vind passen :heart: gelukkig maak ik dat wel op uit je berichtje.

1 like

Aaah wat is dit voor soort hondje?

Met Pasen kan je meedoen. Is eerder :wink:

1 like

Lieve Sectet Santa,

Dankjewel voor je leuke pakketje!
Ik ben erg blij met alle dingen! Mijn dochter is nu al helemaal weg van de roze beer met het dekentje er in haha! Het roze truitje voor de baby vind ik ook erg leuk!
De kersthanger met Bourbon erop vind ik echt geweldig!

Dankjewel!!!

Ik heb alleen geen idee wie je bent😅

23 likes

Lieve Santa,

Mijn kerstpakketje kwam ineens vandaag al! Wauw wat ben ik verrast, mijn eerste secret Santa ooit… Zoveel liefde in het pakket en de kaartjes. De kaarsjes met standaard zijn GEWELDIG en echt favoriet! En de snoepjes, priceless! Ik ben altijd op zoek naar de gekste snacks, dus ik ging helemaal stuk tijdens het openen van dat pakketje.

Dankjewel! Ik ga nog even op zoektocht naar de deelnemers lijst, je verblijfplaats is ontdekt… nu je naam nog :sparkles:

29 likes

Ik wil graag een review van de Zwienenkeuteltjes!

1 like