Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Hoi lieve Santa!:mrs_claus:t2:

De meest standaard spelletjes hebben wij inmiddels in bezit, zoals monopoly, mens erger je niet en bijvoorbeeld ook dokter bibber. :family_man_woman_girl_boy: Wij vinden het leuk om met het hele gezin te spelen, ons oudste dochtertje is (bijna) 5, dus bijvoorbeeld halli galli, Jenga, keer op keer of bevers zijn leuke spellen (gewoon ter inspiratie hè :hugs:) wellicht speurt u bij de kringloop en ligt daar een pareltje!! :face_with_hand_over_mouth:

Wat betreft het bakken :cupcake: heb ik al best wat materialen verzameld. Maar een leuke bakvorm is altijd welkom! Of een lekkere bakmix om samen met mijn dochtertje te maken natuurlijk ook :woman_cook:t3:

En dan wat betreft de spiritualiteit :woman_mage:t2:. Ik verzamel qua decoratie vrijwel alles van de maan en sterren, vind het prachtig! Tarot ben ik me langzaam in aan het verdiepen, ben nog geen pro :ghost:.

Als je nog vragen hebt mag je me natuurlijk altijd benaderen.

Veel liefs, Chippie🥔

Beste @Aile,
Jouw Santa vroeg zich af of sieraden welkom zijn en zo ja, zilver of goud. En zijn er nog specifieke edelstenen waar je van houd?

1 like

Ik vind het echt een uitdaging om me aan het budget te houden :grimacing:

8 likes

Haha same! Maar ik was vorige week in een kringloopwinkel waar ik twee dingen vond die perfect aansluiten bij mijn lootje :tada:. Eén ding was zelfs ongebruikt en nieuw duurder dan het budget.

4 likes

Ik ga dus iets zelf maken (met mijn vriend) omdat ik iets in mn hoofd heb maar ik wil alllesssss geven

5 likes

Same haha ik heb al een aantal dingen en nog genoeg budget over. Maar heb nog 1000 ideeen haha.
Ik vind t ook lastig om mezelf niet te verlinken. Ik ben die ene octo meme als t om cadeautjes gaat

3 likes

Lieve @360,

Jouw santa is druk bezig met het samenstellen van een pakket.
En oh wat heeft ze daarbij veel pret!
Maar nu zit Santa met een vraag
Een klein detail is nog een beetje vaag
Bij jouw collage kwam Harry Potter voorbij
Maar van welk huis zegt de sorteerhoed “hier hoort 360 bij?”

Hoe zit t met zelfgemaakte cadeaus? Gewoon de kostprijs maar rekenen denk?
Ik heb echt nog nul ideeën voor mn lootje. En faalangst :joy:

3 likes

Ah die faalangst is echt niet nodig! Wat betreft zelfgemaakte cadeautjes: ik zou inderdaad uitgaan van de kostprijs. Mijn santa krijgt ook een zelfgemaakt ding maar daarvoor had ik al veel in huis dus dat scheelde wel in de kosten.

Ho ho ho lieve @Twijfelaar,

Santa is blij om te lezen dat het gelukt is met jouw collage. Dat is in ieder geval niet uitgelopen op een blamage!

Toch zijn er nog een paar vragen om voor jou het perfecte pakket samen te stellen. Kun jij Santa iets vertellen over jouw verzameling spellen?

Als jij bepaalde wensen hebt voor een genre boeken of bepaalde thee, dan neemt Santa die ook graag in zijn overwegingen mee.

Nog eventjes geduld, voor dat de voor jou zorgvuldig uitgezochte cadeautjes worden onthuld!

Dankjewel lieve Twijfelaar,

Groetjes Santa

1 like

Qua spellen heb ik Duel, Regenwormen, Uno, Istanbul, Sushi Go en meer. Het verschilt enorm. Ik hou niet zo van snelle kaartspelletjes, maar juist meer van dobbel- of kaartspellen waar tactiek bij komt kijken. Ticket to Ride, Dominion en Keer op Keer leen ik op het moment en die zijn ook erg leuk!

Qua boeken lees ik de laatste tijd vooral non-fictie over seksualiteit of (seksuele) opvoeding of het onderwijs. Ik leen alles via de bieb omdat ik het zonde vind om geld uit te geven aan boeken. Ik wil namelijk zo veel boeken hebben/lezen. Op dit moment staan de boeken van Stine Jensen en de nieuwste van Griet op de Beeck bijvoorbeeld op mijn lijstje.

Qua thee ben ik recentelijk geswitcht van voorkeur. Ik hou van kruidige theesmaken zoals kaneel, anijs, munt, kamille, etc. Fruitsmaken zijn niet aan mij besteed. Had ik trouwens vermeld dat ik overwegend vegan eet?

Oké, hopelijk kan je hier iets mee! PS Ik had al zo’n sterk gevoel dat ik een berichtje zou ontvangen. Helemaal leuk om wat van je te horen. :santa:t2:

Ooooh leuk!!
Hoewel ik volgens de WizardingWorld sorting een Hufflepuf ben, identificeer ik me meer als een Gryffindor met een heeeel klein beetje Slytherin ( @anon50301661 sowieso ben jij 100% slytherin).

Ik heb m’n oude account even afgestoft en m’n patronus is een dolfijn, ik heb een ‘redwood wand with phoenix feather core’ en m’n favoriete drank is Firewhisky. :sunglasses:

Oh ja ik ben dus weer helemaal fan van het HP wereldje en ben nu volop fanfics aan het lezen hahahaha

1 like

:grin:

1 like

Ik zit er een beetje boven maar anders zag het er zo karig uit. Als je naar een beetje een mooie winkel gaat zit je zo snel aan 15 euro

1 like

@keekie

Hier een berichtje van jouw santa!
Ben al druk bezig met iets leuks voor jou te verzinnen.
Maar door je collage weet ik even niet waar ik moet beginnen.
Welke bakvormen heb je al,van welke smaken houd je en bak je liever taarten , cakes of koeken?
Zodra ik een antwoord van je heb kan ik veel gerichter gaan zoeken!

Ik hoop snel wat van je te horen :slight_smile:

1 like

Lieve @Luzarl ,

Welke boeken lees je graag? Zijn dit Nederlandse, Engelse? Of hou je van Young Adult of een andere genre?
Ik las ook dat je houd van lange nagels, is er nog een kleur waarmee ik rekening moet houden?
In je collage zag ik ook dat je houd van Thee, welke smaken vindt jij het lekkerst?
Lush en the bodyshop hebben heerlijke producten, wil jij mij vertellen welke geur je het meest lekker vindt en of je liever een bodybutter of toch iets anders wilt hebben.

Veel liefs, Santa

1 like

Hoi Santa, leuk om wat van je te horen! Ik lees graag Nederlandse thrillers, Esther Verhoef en Simone van der Vlugt is altijd goed. Mijn nagels heb ik meestal donker, ik gebruik echter geen nagellak (ik laat ze doen). Nagelolie vind ik wel altijd lekker! Smaken en geuren maken me niet uit, ik laat me graag verrassen door jou! Wees niet te onzeker want ik vind echt alles wel leuk! Ik heb geen bad maar de rest vind ik allllemaal prima!

Hoi Santa,

Bedankt voor je berichtje, leuk dat je al bent begonnen. Ik heb brede interesses en snap dat mijn collage daardoor wat vaak is. Ik omschrijf mijzelf vaak als het donkere van Halloween en het vrolijke van glitters en unicornis.

Ik heb veel verschillende bakvormen, alleen voor cake bakken niets. Ik heb geen specifieke bak soort voorkeur.

Ik heb al helemaal zin om alles leuk in te pakken. Wil het t liefst ook nu al sturen ahah. #ongeduldig

2 likes

Ik vind m’n laatste 5 euro echt moeilijk om uit te geven. Zo veel opties, zo weinig geld 🥲

1 like