Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Ik heb een tijd gewerkt in een winkel met post nl punt. Daar mochten we geen pakketten uitreiken die niet op het adres van de ontvanger stonden, omdat het dan kan zijn dat het factuuradres ook niet op de naam van de ontvanger staat. Dan zou de winkel dus een factuur opgestuurd kunnen krijgen en de ontvanger met een gratis pakketje naar huis kunnen gaan.

*Dit is wel een ervaring van een paar jaar geleden.

1 like

Als je bij postnl kijkt moet je inderdaad wel t adres van de ontvanger hebben. Lijkt mij ook zonde als t pakket daarom verloren gaat als t is zoals @Memento_mori zegt.

1 like

We moesten vooral voorzichtig zijn met pakketten van bijvoorbeeld H&M, omdat die regelmatig op rekening/pas achteraf betaald worden. Maarja van de buitenkant kun je moeilijk beoordelen of een pakket al betaald is of niet. Dus dan moesten we het pakket retour sturen :woman_shrugging:

Thanks voor de input! Toch maar mijn eigen adres gebruiken dan

Ik ben echt mega last minute laat. Omdat ik niet echt elke dag actief meepraat zoals anderen durf ik me steeds niet zo goed aan te melden. Ik vind het wel echt super leuk dus bij deze mijn vraag. Is het dan alsnog oké om mee te doen? Zo ja dan kopieer ik straks de lijst nog snel met m’n eigen naam erbij voor officiële aanmelding!

2 likes

Natuurlijk! Iedereen is welkom. Het maakt helemaal niet uit als je niet vaak post. Daarom maken we de collages. Zo krijgt je Santa een goed beeld van wie jij bent.

2 likes

Aah top helemaal leuk, bij deze:

Chesirecat
Jeminae
Madam Mikmak
xMillieeee
Bertie
SpeedOfSound
Paranimf
Marsepein
Jasmijntheetje
Canvastas
houseofmemories
Lentex
Acquiesce
Negativ
Luzarl
Girlpower
Dancingqueen
Barbamama
seveneleven
Findus
Duchess
Keekie
Melman
Teigetje
360
Andreya
kleinmaargroot
Mila
Quinoa
Doperwtje
Oprah
Ontherun
DrWrenKingston
Strawberry
Chasingrainbows
GrumpyHarry
Aile
Ohappyday
Hazel
Roguee
Madelief
Whoopdidoo
DikkeKip
Leverworst
Unquestionable
Fahrenheit451
Chippie
M0nan
notmycircus
Twijfelaar
Stofdoek
GEEZ.
Bergamot
Neverland
Soy peor
Pininhetweb
Greenie

1 like

Doe ik ook niet! En als ik iets post is het 8 van de 10 keer in een oppervlakkig roddeltopic :see_no_evil:ook in het coronatopic keer best wat mensen over me heen gekregen dus voel me hierin ook wat onzeker.

Maar hé… kerstgedachte :blush:

1 like

Zolang je maar niet de blauwe pastel marker koopt is er niks aan de hand

5 likes

Ik weet wel wat ik jou ga geven

3 likes

Een gemarkeerd screenshot van dat bericht

5 likes

Ik zou echt heel graag meedoen, love knutselen en cadeautjes kopen. Maar het semi-wegdoen van m’n soort van anonimiteit is echt een drempel

Ik ga het proberen te fixen via een pakketpunt. Of vind je de collage al vervelend? Die zou je ook algemener kunnen houden?

Neeee ik ben super normalo dus daar kun je weinig uit afleiden. Idd meer adres enzo

Sorry maar ik ga elke x zo stuk om jouw username jahaha

1 like

Nee echt jarig! Haha dank je wel!

4 likes

Snork, plork, what’s in a name

@kleinmaargroot gefeliciteerd!!

2 likes

Je moet wel je eigen adres opgeven maar de verzender kan dan in het menu kiezen voor een pakketpunt. Je mag niet als adres een pakketpunt invoeren. Je kan wel zeggen ik woon boomstraat 1 ofzo of iets anders fictiefs maar dat is wel een risico

1 like

Oh dit wist ik helemaal niet?
Ik heb vorig jaar alleen een pakketpunt (DHL) opgegeven. Dat is gewoon goed gegaan en wou ik dit jaar eigenlijk ook doen.

Oh dan ben ik benieuwd hoe je santa dat heeft opgelost! Want als ik op de DHL website iets wil verzenden via een pakketpunt moet ik eerst gewoon een adres opgeven en dan selecteert de website het dichtsbijzinde pakketpunt…