Secret Santa 2021 aanmeld- en vragentopic

Maar dat mag dus officieel niet en ik zou het kut vinden als mijn pakketje dan vermist raakt ofzo

1 like

Misschien het op een ander adres laten bezorgen? Vriendinnen, familie, werk of misschien een forumlid die dicht bij je woont en het niet erg vindt?

Ik heb er zo veel zin in! Ik ben echt zo benieuwd en wil echt leuk gaan inpakken en alles uit de kast gooien!

Oh ik stuur het gewoon naar mn eigen adres, geen probleem. Het gaat meer over meiden die dat niet willen

58 deelnemers dit jaar! Wat een gezellig grote groep. We zijn achter de schermen druk bezig met het verdelen van alle lootjes. De deadline voor het plaatsen van de collage is aanstaande zondag. Daarna kunnen we de lootjes aan jullie doorgeven. Het niet plaatsen van een collage zorgt helaas voor uitsluiting van deelname dus vergeet hem niet te posten!

23 likes

Ik heb er teveel zin in

8 likes

yess wat leuk!

Ik ook! Heb al inpakpapier gevonden.

2 likes

Leukkk!!! Iedereen alvast bedankt voor de moeite die jullie erin steken om dit te organiseren :heart_eyes:

3 likes

Ik ben al een uur naar een canva collage aan het staren. Maar vandaag moet het echt lukken.

1 like

You can do it!

1 like

Kunnen we al ons adres doorgeven? Of wachten we tot de volgende deadline?

Geef je adress maar dan stuur ik jou alvast een marker

7 likes

Vanaf maandag gaan we de lootjes verdelen en dan kun je direct je adres doorgeven!

2 likes

Haha ik gun jou echt een pakket met een confettibom nu

Ik ben destijds naar een dhl punt gegaan en kom hem toen gewoon verzenden!

Edit : Zelf selecteren via internet lukte overigens niet

Collage eindelijk gemaakt, nu kan de cadeautjesstress beginnen. Of eerst nog de wie krijg ik stress.

2 likes

Yes even een berichtje sturen naar moi. Dan houd ik er rekening mee.

Ik zou best een paarse marker van je willen ontvangen.

Ff incorporeren in je collage

2 likes

Ik heb dus helemaal niet onthouden wie ik allemaal al heb gehad. Alleen @Bertie staat me bij omdat ik me toen had uitgesloofd op een 3D geprint geitje dat geen geitje bleek te zijn. :nerd_face:

@360 staat me trouwens ook bij, en volgens mij had zij mij het jaar ervoor al eens als lootje gehad dus dat was heel bijzonder. :hugs:

3 likes