Ahh maar dat was wel super super lief
Whaha wat was het vermeende geitje dan wel?
Ik ben echt benieuwd wie ik krijg. Ik hoop dat ik iemand krijg die ik een beeeetje âkenâ of er iig een gevoel bij krijg. En anders ga ik sowieso voor detective spelen en posts lezen
Volgens mij zei Bertie dat het een lammetje was
jaaa klopt inderdaad, wij hebben elkaar gehad! (Gedaan?) Echt zo leuk!
Ben gewoon zenuwachtig voor mn lootje maar heb er zin in!
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die xxl candycane die ik je had gestuurd toen jij mijn lootje was? Moet daar soms nog aan denken omdat ik dat ding zo hilarisch vond .
Haha ik ook Zo benieuwd en gelukkig is er best lang de tijd om ermee aan de slag te zijn
haha die was enorm ja! Hij heeft eerst in de kerstboom gehangen. Daarna hebben we hem in stukken gesneden (nouja eerder gehakt haha) en uitgedeeld met oud en nieuw. Was geslaagd!
Jaa ik ook. Heb laatst door de stad gelopen en allemaal dingen gefotografeerd en opgeschreven die ik op collages heb gezien. Ik vind cadeaus kopen veel te leuk haha.
Ho Ho Ho @Missy
Jouw collage heb je aardig op de rit! Santa wil wel graag weten, welke bordspellen heb jij al in bezit?
En zijn er nog boeken van Vermeer of Verhoef die jij nog mist, zodat jouw Santa in de boekhandel of in de kringloop niet achter het net vist.
Dit was het weer voor vandaag, tot de
volgende vraag
@kleinmaargroot jaaaa klopt, is nog steeds onderdeel van mijn interieur! Het was wel het liefste cadeau ooit! Maar inderdaad een lammetje
Leuk dat je nu al zo enthousiast ben.
qua bordspellen heb ik helaas nog niet veel de spellen ik wel heb zijn qwixx,love letter,stap op en picto rush. Ik zal het leuk vinden als het spel ook in de richting is en het spel niet te lang duurt.
Van Verhoef heb ik deja vua,lieve mama en de kraamhulp. Van Vermeer heb ik al een hele verzameling, de boeken die ik nog mis zijn : Costa Del Sol,Lentevuur,Midwinter,Nachtvorst,Sneeuwexpress,Winternacht en Zomeravond.
Ik hoop dat je er wat mee kan, ik kijk er uit naar mijn pakket.
Beste @houseofmemories ,
Santa vindt het leuk een pakket voor je samen te stellen, wel vindt ze het lastig omdat ze jou natuurlijk niet kent, daarom hier een paar vraagjes.
Je verzamel leuke mokken:moet ik nog aan een thema denken en heb je nog voorkeur voor een maat?
Ook las dat je nogal een koukleum ben, waar moet ik dan precies aan denken, warme sokken/pantoffels,deken voor op de bank,sjaal,handschoenen etc. ?
Verder heb ik je goodreads even bekeken, en het viel me op dat er veel engelse boeken in staan lees je ook nederlands?
Dat was het voor nu, tot de volgende vraag.
Hi Santa! Qua mokken vind ik alles wel leuk: printjes, dieren/katten, bloemen, kerst-thema of een leuke tekst etc. Doe vooral wat je zelf leuk vindt Grootte maakt mij niet uit. Graag een dekentje of leuke sokken inderdaad! Bijvoorbeeld een kussentje voor op de bank vind ik ook leuk. Qua sjaal/handschoenen heb ik op zich wel genoeg. Een Nederlands boek is zeker ook prima
Dat jij van borduren houdt maakt Santa heel erg vrolijk!
Maar daar kwam dan ook een twijfel gelijk
Want houd je wel van vrij borduren?!
Of is het de kruissteek waar je je plezier door laat sturen?
Santa is heel benieuwd naar je reactie,
Dan kan ze met heel veel plezier weer verder in actie!
Liefs, Santa
Beste @greenie,
Je collage is duidelijk maar maar mijn twijfels zijn groot; borduren en borrelen zijn voor nu mijn grootste richtlijnen. Heb je nog meer wensen of iets wat je graag zou willen?
ik vind echt een hele hoop leuk en vooral de verrassing en ontdekken wat iemand anders dacht dat leuk zou zijn maakt me al enthousiast. Maar om wat concreter te zijn, ik vind het leuk om een âspeciaalâ soort thee de ontvangen, of een favoriete recept van je, of iets wat jij altijd bij een borrel succes vindt, ik lust echt alles dus heb snel blij. Ik vind het met oog op borduren en mân wandkleedjes weven leuk om bijv een soort wol te ontvangen. Maar ook met een puzzel boekje of geurkaars (niet te zoet) maak je me al blij. Of een lijstje met jouw favoriete boeken (mijn smaak is niet heel hoogstaand dus kan tips gebruiken haha) of een boek. Alles hier boven opgenoemd mag van mij evt ook tweede hands uit je eigen collectie zijn van iets dat je niet meer gebruikt. Planten stekjes word ik trouwens ook heel blij van!!! Heel verhaal geworden haha, hopelijk helpt het je!
Beste @madelief Santa vroeg zich af welke kruiden jij allemaal al hebt en welke je het meeste gebruikt.
@Chippie
Santa is al druk met de voorbereidingen voor jou, maar vraagt zich een paar dingen afâŠ
Welke gezelschapsspelletjes heb jij al in je bezit en met welke leeftijd en spelvoorkeuren moet Santa rekening houden met het uitzoeken?
Verder geef je aan van bakken te houden, heb je wat dat betreft nog een wensenlijstje?
Santa zal zich ook verdiepen in spiritualiteit, maar om je niet tegen het verkeerde been te stoten, vraagt Santa zich af hoe dit zich bij jou het meest uit (edelstenen, tarot of juist iets heel anders)
Liefs,
Santa