Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Over Stofdoek

Ik ben Stofdoek en ik ben 23 jaar oud. Sinds 2 maanden woon ik op mezelf in een dorp in Gelderland. Inmiddels 6 jaar samen met mijn vriend maar vooralsnog woon ik alleen in m’n appartementje. Ik zit in de laatste fase van mijn studie in de richting van duurzame handelsketens en daarnaast werk ik bij de geel-blauwe woonzweed :upside_down_face:.

Zoals je aan mijn collage kunt zien houd ik van kleur, mijn interieur is dan ook een mengsel van Scandinavisch met neon/pastel kleuren, véél planten en kringloop vondsten die een nieuw leven hebben gekregen. Ondanks dat dit mijn eerste kerst in mijn eigen huis is, heb ik al een goede verzameling kleurrijke en hysterische kerstballen. Het leukste lijkt mij om een, door jou uitgezochte, hysterische kerstbal in mijn boom te mogen hangen. Ik vind het leuk om te bakken en ben gek op puzzelen en kleurboeken. Met uitsteekvormpjes (mag in kerst thema!), (geur)kaarsen, placemats, (hang)plantenpot maak je me altijd blij! Mocht je me chocolade willen geven, dan het liefst eerlijke chocolade!

Wat ik niet gebruik:

  • Oorbellen, want geen gaatjes (en draag sowieso nauwelijks sieraden)
  • Badproducten, want geen bad
  • Nagellak
15 likes

GEEZ


Ik heb dezelfde van vorig jaar gebruikt, alleen dan aangepast :v:

extra info

Ik hou echt van foto’s, denk aan foto’s maken, fotoalbums, fotokaarten noem maar op.
Verder maak je mij al snel blij, kleine leuke deco frutsels in zwart/wit/grijs altijd goed.

17 likes

Mini info

33 jaar, single en woon in Utrecht

10 likes


Heb geprobeerd alles in de collega te proppen. Eigenlijk ben ik gewoon een trendgevoelig persoon zonder noemenswaardige hobby’s. :woman_shrugging: Ik ben makkelijk te verblijden! :smiling_face_with_three_hearts:

17 likes


Niet zo heel leuk

Samenvatting

Rug breken, dingen met geur, Make up, Aliexpress en Wish dingetjes

Haha ik heb hier echt teveel tijd in gestopt. Als er nog vragen zijn dan mag je die gewoon stellen.

17 likes

Afbeelding1

Samenvatting

Hoi hoi, ik ben Doperwtje! 25 jaar en studeer rechtsgeleerdheid. Ik zeg altijd dat ik het geheugen van een doperwt heb, vandaar de naam. Ben relatief nieuw hier dus sorry voor dit boekwerk aan informatie. Ik hou heel erg van koken. Bakken vind ik ook leuk, maar dan lekker studentikoos (ik heb geen deegroller of muffinvorm). Ik zou het heel leuk vinden als je het recept van je favo hoofdgerecht met me zou willen delen, ik ben altijd op zoek naar inspiratie!
Een rood wijntje op z’n tijd is heerlijk (kan ik daar ook mijn deeg weer mee uitrollen), met name een Shiraz of Cabernet Sauvignon (de fles moet helaas altijd leeg want een goede wijnstopper/kruk heb ik niet in mijn bezit).
Verder ben ik een echte huismus, dus ik zit graag met een dekentje op de bank met een serie terwijl een geurkaarsje aanstaat. Hierbij hou ik van zachte, neutralere geuren (denk aan katoen, linnen etc). Geen luchtverfrisser, maar ook niet te zoet of te intens. DIY en interieur vind ik ook fantastisch, dus zelfgemaakte cadeau’s of mooie artprints voor mijn gallerywall in wording zijn zeker welkom! Qua stijl past een versimpelde bohemian/hotel-chic het beste bij me. Denk aan donkerblauw, donkergroen, hout en accenten van zwart en goud. Verder speel ik graag kleine spelletjes (heb Keer op Keer, Boonanza, Exploding Kittens en Regenwormen al) en drink ik ook graag koffie, dus een lekker siroopje is ook zeker welkom. Boeken vind ik lastig, want als boekenwurm heb ik al veel gelezen. Het liefst lees ik Nederlandstalig en qua genre houd ik erg van thillers/detectives (stylo Dan Brown etc).
Dit alles is natuurlijk ter inspiratie, ik vind het al hardstikke leuk dat iemand speciaal voor mij aan de slag gaat! DIY cadeautjes vind ik ook erg leuk, zeker omdat ik er zelf niet zo heel goed in ben.

Ding die ik minder leuk vind: sierraden, make-up, verzorgingsproducten/douche/badproducten, karamel zeezout, thee, te veel frutsels/prullaria

PS. ik hou van honden dus vandaar de blije herfstpupper, helaas niet van mij :sob:

14 likes

Nog wat info

De baby zit nu nog in m’n buik, maar tegen de tijd dat het Secret Santa festijn echt losbarst is ie geboren (mag ik hopen, want ik ben as vrijdag uitgerekend :upside_down_face:)

De meiden zijn 4 en 2 jaar, ze vinden kleuren leuk en met poppen spelen.

De kleuren in de bolletjes zijn beetje de kleuren bij ons thuis. We hebben roze en groene muur en ook een ixxi in die kleuren, gecombineerd met zwart en hout.

De kerstboom kan me niet gek genoeg, ik heb er tompouce-kerstballen in, maar ook schaatsen en luipaard ballen. Kleur van de normale ballen is goud.

Alcohol drink ik niet, dus dat mag je sowieso achterwege laten

Ik hou van bakken en krijg graag jouw favo recept.

Speel graag bordspelletjes, maar heb zelf al een aardige collectie. Ben nog wel op zoek naar spellen 1:1

Oh en de man des huizes vindt nog steeds dat ik te veel planten heb, maar daar heeft hij nog steeds niets over te zeggen. Dus als je nog leuke stekjes hebt, maak me blij :upside_down_face:

15 likes

nog meer info

Ik hoop dat mn collage een beetje duidelijk is. Maar ik hou dus van mode en maak zelf kleding. Paars is mn lieverlings kleur en zebra print mn favo print atm. Maar ik hou ook van andere drukke leuke printjes. Verder houd ik van koffie en ik maak graag lekkere lattes met siroopjes. Verder ben ik bezig met mn uitzet bij elkaar sprokkelen. En mn huis style is een beetje kitch meets kleur meets boutique hotel haha. ( Ik heb t meeste al maar mocht jij een kitchy aardappel stamper vinden dan ben jij mijn held :joy:)
Qua geurkaarsen houd ik van warme koffie/cookie geuren. Oh en ik houd van kringlopen.

Mocht je verder nog vragen hebben ask santa haha.

14 likes

Over mij

Hoi ik ben Chesirecat. 25 jaar en woon met mijn vriend en kind in Noord-Brabant. Mijn zoontje is nu ruim vier maanden oud (ja die mega schattige voetjes in mijn collage zijn van hem). Ik start 1 november met een nieuwe baan als EMVI-schrijver en heb daar mega veel zin in!
Dingen die ik leuk vind:
Babyknuffelen
Boeken (bonuspunten als het boek een mooie kaft/illustraties heeft)
Borrelplankjes
Eenvoudige sieraden
KERST
Buiten zijn

Dingen waar je mij geen plezier mee doet:
Chocolade
Koffie/thee (ik heb een jaarvoorraad in huis)
Skincare/ make up

Verder ben ik niet de moeilijkste. Je kunt me ook altijd blij maken met jouw favoriete boek of recept. Hopelijk is dit voldoende info!

13 likes

It’s me Keekie.
Ik heb mijn interesses in het plaatje verwerkt. Ik drink geen koffie maar houd van Starbucks en hun verschillende bekers. Bakken vind ik leuk maar ik houd vooral van de vormpjes in deze plaatjes. Ik houd van unicorns maar ook van dark en twisty. Herfst is mijn favoriete seizoen. En ik houd van geuren, kaarsen van die dingen met stokjes.
Ik ga graag in bad ook dus bad dingetjes maken mij blij.

Oh en ik ben verpleegkundige in de ggz, volgend jaar ga ik beginnen aan mijn master.
Ik houd ook van organizen, mijn adhd brengt ook graag chaos maar bijvoorbeeld the home edit vind ik erg leuk als voorbeeld. Al mijn kruiden staan in dezelfde potjes met stickers.

14 likes

16 likes

13 likes

Extra info

Ik ben GrumpyHarry, ik ben 27 en woon in Amsterdam. Ik ben een groot muziekliefhebber, dus tweedehands platen zijn fantastisch. Ook je favoriete boek zou ik graag ontvangen, in het Engels, tenzij het origineel in het Nederlands is (want snob, maar vooral een master-opleiding in Engelse literatuur haha). Ik vind koken en bakken heel leuk, maar heb in mijn huidige woonplaats niet zoveel, behalve een koekvormpje en wat bakblikken. Ook lijkt het me heel leuk om eens een nieuwe creatieve hobby te proberen, zoals borduren of haken, dus als jij dat zelf leuk vindt zou ik graag een leuke starter-kit ontvangen. Planten gaan dood bij mij in huis, qua geuren hou ik niet zo van vanille- en karamel-achtige luchtjes, maar de rest is vaak wel goed.

17 likes

Dingen die ik minder leuk vind

Ik vind echt een hele hoop leuk dus voel je vooral vrij te doen wat jou leuk lijkt! Om het makkelijker te maken nog wat ik niet zo leuk vind:

  • Zilvere sieraden
  • Koffie
  • Felle kleuren
  • Disney, cartoons, harry potter etc
  • Ik ben echt gek op thee, dus super leuk om te ontvangen maar voor losse thee dat nog in een zakje of zo’n hanger moet ben ik echt te lui haha
18 likes

Jezus wat een mooie collages… ik ga m’n best doen straks haha.

10 likes

Canva is je redding

4 likes

Haha idd waar waren we ooit zonder canva :joy:

Over mij

Ash, 25 jaar oud. Ik woon nog thuis, en werk al schuldhulpverlener. Ben dol op planten, mn kat, en ik borduur graag in mijn vrije tijd.

Dingen die ik graag zou willen hebben:

  • (Losse) thee: Zwarte, groene, witte of rooibosthee. Geen kruidenthee, sterrenmunt of iets met hibiscus. Verras me!
  • Iets zelfgemaakts: Ik borduur ook zelf graag, dus iets zelfgemaakts zou ik leuk vinden om te ontvangen. Bijvoorbeeld een borduurwerkje of sokken.
    ~ Planten: Ik ben dol op plantjes, dus iets van een stekje, of accesoires voor plantjes zijn helemaal prima.
    ~ Geurkaarsen: Geurkaarsen vind ik ook heel fijn! Ik hou van warme, beetje houtachtige geuren. Geen fruitgeuren of hele zoete geuren.
    ~ Bullet Journalen: Ik doe aan bullet journallen, dus ik zou graag dingen willen zoals stickers, washi, en leuke kaartjes. Winkels waar ik graag kom zijn Dille en Kamille, Hema en Sostrene grene.

Wat ik niet wil hebben:
Sieraden, makeup, maskertjes, en eten.

13 likes

Over mij:

Hoi! Ik ben leverworst, 35 jaar en woon met mijn 2 katten in een middelgrote stad nabij Amsterdam. Ik doe ICT dingen bij een gemeente maar das allemaal niet zo interessant. Ik houd van kleurrijke prints ala Piet Parra en ben vaak achter een console te vinden. Mij maak je blij met lichte speciaal biertjes (liever niet degene die op de foto staat die ken ik allemaal al).Ik ben een koukleum dus warme sokken/sloffen (maat 38) zijn altijd welkom. Verder laat ik mij graag verrassen!

In tegenstelling tot wat mijn naam zegt houd ik niet van leverworst en ben ik een zeikerd qua geuren dus doe je mij geen plezier met bad/douchespullen. Sieraden draag ik amper en thee/koffie attributen heb ik meer dan voldoende.

13 likes

Hoi ik ben Chippie☺️
27 jaar, getrouwd en heb 2 lieve kindjes en 2 (soms lieve) hondjes!
Ik ben dol op alles wat met de maan en sterren te maken heeft, beetje zweverig ben ik wel :woman_mage:t2:
Enorm gek op bakken en het dan lekker opeten met mijn gezin, en natuurlijk een warme kruidenthee erbij. Niet zo gek dus dat (appel)kaneel en vanille mijn favoriete geheten zijn! Gezelligheid is mijn tweede naam en de herfst en winter zijn dus ook echt mijn lievelings seizoenen. Warme gekke sokken (41) of een gezellig dekentje is altijd méér dan welkom in de koudere maanden, lekker voor de tv. Verder weet ik eerlijk gezegd niet zo veel te schrijven dus ik leg het volledig in jouw handen! Vind het in ieder geval super leuk om mee te doen!!:blush:

Nog een toevoeging wat mij invalt: gezelschapsspellen vind ik super gezellig, vooral als het voor alle leeftijden is, gezellig met ons meisje!

13 likes