Samenvatting
Hoi hoi, ik ben Doperwtje! 25 jaar en studeer rechtsgeleerdheid. Ik zeg altijd dat ik het geheugen van een doperwt heb, vandaar de naam. Ben relatief nieuw hier dus sorry voor dit boekwerk aan informatie. Ik hou heel erg van koken. Bakken vind ik ook leuk, maar dan lekker studentikoos (ik heb geen deegroller of muffinvorm). Ik zou het heel leuk vinden als je het recept van je favo hoofdgerecht met me zou willen delen, ik ben altijd op zoek naar inspiratie!
Een rood wijntje op z’n tijd is heerlijk (kan ik daar ook mijn deeg weer mee uitrollen), met name een Shiraz of Cabernet Sauvignon (de fles moet helaas altijd leeg want een goede wijnstopper/kruk heb ik niet in mijn bezit).
Verder ben ik een echte huismus, dus ik zit graag met een dekentje op de bank met een serie terwijl een geurkaarsje aanstaat. Hierbij hou ik van zachte, neutralere geuren (denk aan katoen, linnen etc). Geen luchtverfrisser, maar ook niet te zoet of te intens. DIY en interieur vind ik ook fantastisch, dus zelfgemaakte cadeau’s of mooie artprints voor mijn gallerywall in wording zijn zeker welkom! Qua stijl past een versimpelde bohemian/hotel-chic het beste bij me. Denk aan donkerblauw, donkergroen, hout en accenten van zwart en goud. Verder speel ik graag kleine spelletjes (heb Keer op Keer, Boonanza, Exploding Kittens en Regenwormen al) en drink ik ook graag koffie, dus een lekker siroopje is ook zeker welkom. Boeken vind ik lastig, want als boekenwurm heb ik al veel gelezen. Het liefst lees ik Nederlandstalig en qua genre houd ik erg van thillers/detectives (stylo Dan Brown etc).
Dit alles is natuurlijk ter inspiratie, ik vind het al hardstikke leuk dat iemand speciaal voor mij aan de slag gaat! DIY cadeautjes vind ik ook erg leuk, zeker omdat ik er zelf niet zo heel goed in ben.
Ding die ik minder leuk vind: sierraden, make-up, verzorgingsproducten/douche/badproducten, karamel zeezout, thee, te veel frutsels/prullaria
PS. ik hou van honden dus vandaar de blije herfstpupper, helaas niet van mij