Waar is-ie op de foto dan??
Dat boek is tof trouwens, ik vraag me af hoe jouw Santa dit binnen het budget heeft kunnen aanschaffen. Ik willem ook voor in de klas!
Waar is-ie op de foto dan??
Dat boek is tof trouwens, ik vraag me af hoe jouw Santa dit binnen het budget heeft kunnen aanschaffen. Ik willem ook voor in de klas!
Staat in het midden te shinen! Hij is heel klein. Boek is van de kringloop <3
Mijn pakketje is binnen!
Wat een super leuke cadeautjes, krijg gelijk zin om lekker creatief aan de slag te gaan!
Zoals je op de foto kan zien was mijn oudste zoon MEGA enthousiast, hij heeft alle cadeautjes voor me uitgepakt.
Hij was vet fanatiek in de zoektocht naar het kleine cadeautje ook !!
aaah lieve Santa!! Ik wilde het pakket vanavond pas openmaken maar kon mij niet meer beheersen en heb het zojuist samen met mijn dochter opengemaakt. En jeetje wat heb je ons verrast!! Echt geweldig! Alles was zo mooi en zorgvuldig ingepakt en overal hing een kaartje met een persoonlijke tekst aan. Je hebt echt zo je best gedaan een leuk pakket speciaal voor ons samen te stellen, en dat is je meer dan gelukt!! Een fotoverslag van een nu al kerstige ochtend:
Klaar om alles samen uit te pakken
Wow!
Alles uitgestald onder kerstboom, en elk cadeautje zag er zo leuk uit!
Kleine kerstballetjes aan het cadeau, erg leuk! (eentje was open gegaan dus er liggen overal glitters, en die laat ik lekker liggen)
En dit zat er in het pakket! Een hele lekkere kerstcake, kerstige mok, hele gave onderzetters met panterprint, kerst thee (echt precies dingen waar ik allemaal van hou!! ) Maar er is nog meer:
Kijk dit vaasje! Helemaal te gek, en een plantje dat weinig zorg nodig heeft (wat heel goed uitkomt Santa haha!)
We zijn echt verwend want er zaten ook nog stickers in voor mijn dochter, de favoriete kerstkoekjes van mijn Santa en een chocoladebol om chocomelk mee te maken. Oja en een schoonmaak artikel! Santa wist vast dat schoonmaken mijn hobby is, en het is ook een hint haha.
Schoonmaken komt wel van pas, overal papier en glitters
en deze hingen eerst aan de cadeaus, en nu in de boom!
Lieve, lieve Santa! Wat heb je ons verrast en blij gemaakt met je pakket!!! (mijn dochter is nu aan het stickeren en heeft de koekjes al goedgekeurd haha) En ik kan niet wachten om de cake in de oven te doen en te genieten van een mok kerst thee. Je hebt zo je best gedaan en tis zo goed gelukt. Je hebt mn kerst nu al gemaakt
Ik heb het uitgepakt, wij doen cadeautjes altijd de 24e thuis dus dit kon mooi mee
Ik vond de mok en theedoos al top en het werd nog beter toen ik de lekkere pukka thee zag. Met de boeken ben ik blij, lekker duurzaam van de kringloop de sokken zijn 6 maten te groot dus die doneer ik aan mn vader
de hint is duidelijk maar ik moet nog ff puzzelen. Heel erg bedankt!!
Het enorme pakket dat binnenkwam bevatte zoveel cadeautjes en een leuke kaart.
Ben helemaal ondersteboven van zoveel goed uitgezochte cadeaus… Deze Santa heeft het écht goed gedaan zeg.
Zo feestelijk ook met die oliebol! Haha
En mijn cava frambozenijs toetje net uit beeld.
Wow, jaloers op alle mooie pakketjes.
Ik wou mijn pakket vrijdag uitpakken, helaas is dit niet gelukt. Ik ben nu niet thuis, hoop morgen tijd te hebben om hem uit te pakken.
Kunnen we al binnenkort al beginnen met raden?
Ik ga morgen even inventariseren wie er allemaal al heeft gepost! Als alle pakketjes zijn geplaatst kunnen we gaan raden
Als ik het goed heb wachten we alleen nog op foto’s van @Missy en @jasmijntheetje. Daarna kan het raden beginnen!
Ik kon mijn pakketje vanaf vandaag 13u ophalen dus ik stond om 13u05 bij het Post NL punt ghehe. Santa wat een fantastisch mooi pakket, ik ben er helemaal stil van. Het huisje is echt zo mooi gemaakt, echt heel erg knap!!! Ben er zo van onder de indruk. En de cadeaus zijn stuk voor stuk zo leuk en lekker. Ben heel benieuwd naar het spel en het boek! Mijn hondje heeft al twee koekjes gehad, echt heel lief dat je dat er ook bij hebt gedaan! Dankjewel
wow wat mooi dat huisje!!
Ja echt fantastisch! Het was moeilijk om foto’s te maken waarop het echt helemaal tot zijn recht kwam dus vandaar dat ik zo veel foto’s heb toegevoegd haha
Haha sorry voor de vierdubbelpost maar ik ben nogal blij en enthousiast: ik vind net pas de hint!! Ik denk dat ik weet wie je bent
Wooooow I’m impressed! Echt heel nice!
Ik til net het huis op om hem onder de kerstboom neer te zetten en er viel nog een mini versie van mijn hondje uit omg zo lief! De echte versie van mijn hond had hem gelijk te pakken haha ik kon hem nog net redden😆
haha ahh wat leuk! Ben echt benieuwd wie jouw Santa was!