Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Ik heb mijn pakje ook ontvangen, Santa. Ik pak hem pas later uit. :hugs:

2 likes

Ik heb hem gemist :sob: Hopelijk kan ik straks zien in de app waar hij is en kan ik een pakketpunt selecteren. Ik ben amper thuis deze week dus het gaat anders spannend worden

3 likes

Oh santa, wat een geweldig leuk pakket :partying_face: die Dela pen geweldig :joy::ok_hand: en de gedichtjes echt heel mooi, moest even 2 keer slikken.

Ik ga nog even opzoek naar de hint, maar ik ben echt helemaal blij. Dankjewel lieve Santa :heart:

Edit: jajaja Ohhh volgens mij weet ik wie je bent haha :ok_hand:

38 likes

Het pakketje kwam en ik wilde het eigenlijk meteen openmaken maar toch gewacht tot de kinderen ook thuis waren. Ze was helemaal enthousiast (oh mama, wat mooi! Ohhh kijk, die sok is voor mij) en heeft alles mee opengemaakt. Ik was vantevoren wel wat zenuwachtig of iemand wat kon met mijn collage maar écht heel goed gedaan! Ben er onwijs blij mee.

De kaars is niet iets wat ik direct zou kopen, net als de lush zeep maar allebei echt super lekker! En dat bakboek; nu al zin in om met mn dochter te bakken! Echt super super leuk.

Je hints zijn volgens mij duidelijk en ik weet denk ik wel wie je bent!

26 likes

Ik zie nu een kleintje voor me met die enorme kerstsokken hupsend door de kamer haha

3 likes

Nou ik heb mijn doos op de valreep binnen! En wat ben ik sprakeloos! Het begon al bij een superleuke verpakking van de doos en hele mooie ingepakte cadeau’s. (Santa, je gaf aan dat je niet zo goed bent met inpakken, ik vond het prachtig) :

Ik ben mega blij met alle mooie cadeau’s en het kaarsen setje kan ik zo mooi neerzetten als mijn nieuwe woning af is! Echt super. De mokken zijn echt heel leuk (vanavond gaat er direct warme choco uit gedronken worden) en de sokken heb ik al aan. Zo lekker warm! Ook vind ik de planner echt prachtig en moest ik zo lachen om het erasable notebook, ik ben namelijk zo iemand die 100x een nieuwe klad maakt, dus dat scheelt heel veel papier :joy: Ook had ik vorige week afscheid genomen van witte kruidnoten, die ik nergens meer kon vinden… maar wat ben ik blij dat hier een zakje van in de doos zat, lekkerste snack ooit! Verder heeft Santa hondenbrokken cadeau gedaan maar deze staan niet op de foto. Iemand anders had er namelijk direct interesse in

Hij wilde ook direct de snackstrips, maar daar krijgt hij er vanavond een van. Net zoals ik mijn muis dan ook zal verblijden met de kaassnacks.

De gouden armbandjes vind ik ook prachtig en ik zal ze als ik wat hulp heb, straks gelijk om doen.

Al met al wil ik mijn Santa heel erg bedanken voor dit prachtige pakket. Ik ga er heel veel plezier van hebben en ben er heel dankbaar voor. Ik ga heel goed nadenken over de hint, hoewel ik denk ik wel een idee heb over wie het kan zijn. :two_hearts:

42 likes

Wat veel! :open_mouth:

7 likes

Ja he! Ik maakte vol verbazing alles open, het leek wel de tas van Mary Poppins, er bleef uit komen! Echt heel lief!

4 likes

Wat zijn die kaassnacks??? Of is dat ook voor de hond :sweat_smile:
Edit: Niet goed gelezen, maar het is voor je huismuis?

Ja! Ik heb naast een hond ook een muisje als huisdier, dus het is voor hem!

3 likes

Haha die laatste geposeerde foto @Negativ :pleading_face:

3 likes

Awh echt leuk! Ik werd even heel enthousiast van de snack, maar deze laat ik aan me voorbij gaan haha

2 likes

Ik zat ook al in te zoomen :joy:

2 likes

zoveel leuke, mooie pakketten! :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Omg lieve Santa wat een leuk pakket! Je schrijft dat je niet kunt inpakken maar hallo het was echt enorm feestelijk en magisch met de HP afzenders! Dankjewel!
Lekkere biertjes, spulletjes voor mijn toekomstige bullet journal en Harry Potter lampjes. En het schattigste plantje met potje ooit!

Nu nog even uitvogelen wie je bent…

Samenvatting

31 likes

Mijn pakketje heb ik opgehaald en ik ben er zooo blij mee! Dankjewel lieve Santa!

Alles is zo mooi verpakt en bij elk cadeautje hoort een gedichtje!
Zo schattig ook dat mini cadeautje met kerstkransje.:heart_eyes:

Dankjewel voor alle cadeautjes, echt zo goed uitgekozen!
Met kerst spelen we altijd spelletjes, dus deze gaan we dan ook zeker uitproberen!
Ben heel benieuwd of er volgend jaar ook stokrozen in mijn tuin groeien. Heel leuk dat ze uit jouw eigen tuin komen!
De suncatcher en het vogelhuisje ga ik, als ik de sleutel van mijn nieuwe huis krijg, meteen ophangen. En het vosje krijgt natuurlijk ook een mooi plekje!

Oh en ik moest ook lachen om je hint, ik wist meteen welke foto’s je bedoelde haha. :grin:

31 likes

Hi lieve Santa,

Wat een ontzettend leuk pakket heb je samengesteld! Zo veel leuks en lekkers en zelfs de aankleding is mooi :relaxed:
Ik ga morgen even in alle rust op jacht om je alias op te speuren maar met je hints kom ik denk ik een heel eind :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Lieve Santa,

Wat een super leuk pakket. Je hebt het afgegeven aan mijn vriend en die vond het ook fantastisch en hij zei dat je heel lief was.

Het boek had ik nog niet gelezen, dus helemaal blij mee. En ook de andere spulletjes gewoon enig. Echt leuk gedaan! Dankjewel!

Ik heb werkelijkwaar geen idee wie je verder bent, want zo goed ken ik iedereen niet. Maar ik ben heeeeel benieuwd :kissing_smiling_eyes:

34 likes

Ik ben zo dom hé, de foto’s helemaal niet bijgevoegd :joy:

29 likes

Ohhh lieve Santa, wat een schot in de roos!

Het boek ken ik nog niet maar ben benieuwd! Ik ben dolblij met het geitje <3 en moest hard lachen toen ik het Friese bakboek zag, wat een vondst! De katten waarderen de catnipbij, de kaars brandt nu, de sokken doe ik morgen aan, en de chocola en sneeuwmannen (!!!) gaan er vanavond aan :yum: helemaal top, want die laatste heb ik zelf nergens kunnen vinden dit jaar!

Santa, ik heb een idee wie je bent en vind je een topwijf! Dank voor je aandacht, goede uitzoekskills en volharding in de uitdaging om iets Fries te vinden!

31 likes