Ik heb me nogal laten gaan en 3 uur zitten photoshoppen. Naja goed. Dit ben ik en dit vind ik leuk haha
Hoi! Ik ben begin 30 en woon samen in een appartement (zonder kinderen of huisdieren).
Voor een paar dingen op de collage nog wat aanvulling:
Ik maak niet echt hele bulletjournal pagina’s zoals op het plaatje, maar schrijf in dagboek en agenda en teken een beetje simpel daarbij. Ik gebruik daarvoor meestal Tombow dual brush pens. Ook fijn: ander schrijf- of kleurmateriaal, washitape.
Genres die ik graag lees: feelgood, fantasy, roman
Ik ben recent verhuisd en wil nog wat meer sfeer in huis met kleine dingen zoals potjes, geurkaars, kaarten/prints, in aardetinten en groen/blauw.
Mijn collage komt vanavond of morgen, excuus ben weer zeer laat 🥲
Wat een leuke collage!
Love jouwn collaagj. Wat is een suncatcher trouwens?
Ohh dankjewel! En ook @Madam-Mikmak
Een suncatcher (raamkristal?) is van geslepen glas dat je voor je raam kan hangen en als de zon schijnt krijg je van die regenboogjes in je huis! (foto linksonder)
Wow, wil ik ook! Weet jij toevallig al waar je mooie kunt halen?
Kan ik dit niet copy-pasten en mijn naam erover plakken? 🥸
Ik checkte net Canva op mijn mobiel, maar man man man.
Kleine reminder voor @Bertie @SpeedOfSound @Melman @Teigetje @Mila @DrWrenKingston @notmycircus @Twijfelaar @Pininhetweb en @clairdelune vandaag is de deadline voor het posten van de collage! Zonder collage kun je helaas niet meedoen dus vergeet hem niet te posten 
- M’n huis gezelliger maken (op zoek naar decoratie voor woon-en slaapkamer, zie collage voor kleuren)
- Zilverkleurige sieraden
- Decoratie voor kerstboom (kleuren paars en fuchsia)
- Kaarten met leuke tekst of afbeelding
- Mooie notitieboekjes
- In het kader van hobby zoeken: schilder- of tekenspullen
- Whatever you think I might like!
Dislikes:
- Thee en koffie
- Make up/nagellak
- Planten
- Bad of douchespullen
Hoe kan je bij Canva eigen foto’s gebruiken in een bestaande template?
Op t bestaande plaatje klikken. En dan een eigen foto uploaden.
Ik weet niet of het bij alle templates werkt, maar ik kon ook gewoon een afbeelding kopieren en plakken in Canva. En dan slepen.
Extra
Op mijn collage staat een strakkere theemok maar een hele gekke vind ik juist ook leuk. Als ie maar groot is!
Qua kleinere spelletjes heb ik al: qwixx, regenwormen, uno, skip-bo, yahtzee.
Stekjes voor in de plantenpotjes mag altijd.
En jouw favo drankje vind ik ook vast lekker!
Ik heb een Pathé pas dus een bioscoopbon is minder gewenst.
Zonder Canva toch gelukt… in Powerpoint! 
Thanks @Hazel @Soy.peor @Calypso Jullie aanwijzingen klopten! Alleen dacht ik ineens wat ben ik aan het prutsen met Canva als het ook in Powerpoint kan. 
Hebben jullie ook dat je bij sommige collages al helemaal ideeën krijgen? Zo leuk.
Ja, herkenbaar, stiekem hoop ik dan ook dat ik die persoon als lootje krijg want het is mijn nachtmerrie om een collaagj te krijgen waarbij je het niet weet
Al is het tot nu toe wel mijn ervaring dat het allll-tijd goedkomt maar toch blijft die onzekerheid elk jaar.
Bij sommige wel. Al ben ik eerder bang dat ik totaal niet weet wat ik moet kopen.