Secret Santa 2021 collage en-fototopic

15 likes

Do’s :
-Zoals in mijn collage te zien is ben ik gek op de winter en vind ik eigenlijk alles leuk wat hiermee te maken heeft. Van lichtjes, snacks, leuke mokken en kerstsokken aan toe, alles vind ik leuk.
-Een planner, agenda of leuke pennen gezien mijn werk als secretaresse.
-Witte kruidnoten
-Een snack voor mijn hondje of muisje
-Iets van starbucks
-Gouden armandjes
-Leuke en warme sokken/pantoffels (maat 39)

Liever niet :
-Make up
-Disney
-Stekjes (heeft geen overlevingskans bij mij)
-Nagellak

15 likes

Korte toelichting:

Bovenin zie je de kleuren en materialen die ik leuk vind.
Linksonder zie je voorbeelden van dingen die me allemaal leuk lijken om te krijgen. Ik hoop dat je daarmee uit de voeten kunt. Nog bonus: dikke huissokken (maat 40) en winterige geurkaarsen.
Rechts zie je mijn interesses.
Veel succes en plezier!! Ik vind het al een superleuk idee dat je moeite voor me doet!

16 likes

over mij

Een collage van collages. Whoopdidoo, 31 jaar, woon in Noord Holland en werk af en toe bij de tompouce en rookworstenwinkel. Linksboven wat ik maak, rechtsboven wat ik leuk vind en de onderste 2 is wat ik t liefste doe in mn vrije tijd en op vakantie. Nu lijk ik een buitenmens maar ik haat t, had ik maar andere hobbies.
Leuk: Hele grote mok, superwarme sokken(40), geurkaarsjes, leuke waxinelichthouders, andere leuke accessoires, leuke frutsels die als achtergrond kunnen dienen voor mn haakpatronenimperium.

Liever niet: koffie/alcohol, sieraden(die maak ik zelf).

12 likes

16 likes

Ik heb me nogal laten gaan en 3 uur zitten photoshoppen. Naja goed. Dit ben ik en dit vind ik leuk haha

27 likes

Hoi! Ik ben begin 30 en woon samen in een appartement (zonder kinderen of huisdieren).

Voor een paar dingen op de collage nog wat aanvulling:
Ik maak niet echt hele bulletjournal pagina’s zoals op het plaatje, maar schrijf in dagboek en agenda en teken een beetje simpel daarbij. Ik gebruik daarvoor meestal Tombow dual brush pens. Ook fijn: ander schrijf- of kleurmateriaal, washitape.
Genres die ik graag lees: feelgood, fantasy, roman
Ik ben recent verhuisd en wil nog wat meer sfeer in huis met kleine dingen zoals potjes, geurkaars, kaarten/prints, in aardetinten en groen/blauw.

9 likes

Mijn collage komt vanavond of morgen, excuus ben weer zeer laat 🥲

1 like

Eigenlijk vind ik alles wel leuk hoor!

24 likes

Wat een leuke collage!

1 like

Love jouwn collaagj. Wat is een suncatcher trouwens?

2 likes

Ohh dankjewel! En ook @Madam-Mikmak

Een suncatcher (raamkristal?) is van geslepen glas dat je voor je raam kan hangen en als de zon schijnt krijg je van die regenboogjes in je huis! (foto linksonder)

1 like

Wow, wil ik ook! Weet jij toevallig al waar je mooie kunt halen?

Kan ik dit niet copy-pasten en mijn naam erover plakken? 🥸

Ik checkte net Canva op mijn mobiel, maar man man man.

Kleine reminder voor @Bertie @SpeedOfSound @Melman @Teigetje @Mila @DrWrenKingston @notmycircus @Twijfelaar @Pininhetweb en @clairdelune vandaag is de deadline voor het posten van de collage! Zonder collage kun je helaas niet meedoen dus vergeet hem niet te posten :santa:t3:

1 like

Ga 'm vandaag maken/posten! Even wachten tot man thuis is, zodat hij de baby kan vermaken :sweat_smile:

1 like

Nog op de valreep mijn collage! Volgens mij spreekt het redelijk voor zich, maar nog een kleine toelichting:

Ik word blij van bloemen, planten (zaadjes, bollen, stekjes voor zowel binnen als buiten planten). Heb nog een redelijk stuk tuin wat ik moet vullen, dus alles is welkom. Verder heb ik soms een creatieve uitspatting, maar het moet niet te lang duren (bullet journalling heb ik geprobeerd, is niks) en redelijk snel resultaat leveren anders raakt mijn geduld op :nerd_face:. Je maakt me altijd blij met iets van Lush (vooral de lijn met lavendel erin), chocolade (geen wit of 1000% puur), warme sokken voor het thuiswerken (maat 38), scrunchies of mooie haarbanden, sieraden (heb 5 gaatjes in mijn oren) liefst (nep)goud en leuke nagellakjes. Wat minder happy word ik van koffie/thee/alcohol, sterke geuren en prulletjes als washi-tape of dingen die er leuk uit zien maar totaal niet praktisch zijn.

11 likes

Likes:

  • Formule 1 (McLaren/Lando Norris)
  • M’n huis gezelliger maken (op zoek naar decoratie voor woon-en slaapkamer, zie collage voor kleuren)
  • Zilverkleurige sieraden
  • Decoratie voor kerstboom (kleuren paars en fuchsia)
  • Kaarten met leuke tekst of afbeelding
  • Mooie notitieboekjes
  • In het kader van hobby zoeken: schilder- of tekenspullen
  • Whatever you think I might like!

Dislikes:

  • Thee en koffie
  • Make up/nagellak
  • Planten
  • Bad of douchespullen
10 likes

Hoe kan je bij Canva eigen foto’s gebruiken in een bestaande template?

Op t bestaande plaatje klikken. En dan een eigen foto uploaden.

3 likes