Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Ik weet niet of het bij alle templates werkt, maar ik kon ook gewoon een afbeelding kopieren en plakken in Canva. En dan slepen.

1 like


Extra

Op mijn collage staat een strakkere theemok maar een hele gekke vind ik juist ook leuk. Als ie maar groot is!
Qua kleinere spelletjes heb ik al: qwixx, regenwormen, uno, skip-bo, yahtzee.

Stekjes voor in de plantenpotjes mag altijd.
En jouw favo drankje vind ik ook vast lekker!

Ik heb een Pathé pas dus een bioscoopbon is minder gewenst.

12 likes

Zonder Canva toch gelukt… in Powerpoint! :hot_face:

Thanks @Hazel @Soy.peor @Calypso Jullie aanwijzingen klopten! Alleen dacht ik ineens wat ben ik aan het prutsen met Canva als het ook in Powerpoint kan. :joy:

12 likes

Hebben jullie ook dat je bij sommige collages al helemaal ideeën krijgen? Zo leuk.

4 likes

Ja, herkenbaar, stiekem hoop ik dan ook dat ik die persoon als lootje krijg want het is mijn nachtmerrie om een collaagj te krijgen waarbij je het niet weet :exploding_head: :exploding_head: :exploding_head: Al is het tot nu toe wel mijn ervaring dat het allll-tijd goedkomt maar toch blijft die onzekerheid elk jaar.

2 likes

Bij sommige wel. Al ben ik eerder bang dat ik totaal niet weet wat ik moet kopen.

Je kunt altijd om tips en hints vragen anoniem!

Hoi! Zoals altijd lekker op tijd. Ik ben Bertie, werk met VO leerlingen, ben 32 en onlangs verhuisd naar Friesland waar ik nu woon met vriend en 4 (!!!) katten. Ik hou van boksen, wandelen, zwemmen, tv kijken, hysterische kleding en Billie Eilish.

Leuk:
Enigszins hysterische (warme) sokken mt 39
Iets met geitjes, bv een print of kaart
Iets over Friesland
Chocola
Kattenspeelgoed met catnip
Jouw favoriete boek, liefst tweedehands
Jouw favo koekjes of snoep
Geurkaars in niet te zoete geur, bv dennen
Mooie of bijzondere kaarsen

Minder leuk:
Koffie die niet in Dolce Gusto kan
Losse thee
Sieraden
Decospul zonder geitjes erop

10 likes

Ik zou dan weer niet weten hoe je dit maakt in powerpoint :exploding_head:

Oh nee, beterschap!

2 likes

Beterschap!

2 likes

Beterschap!

1 like

Wij missen nog de collages van
@Melman @DrWrenKingston, @notmycircus en van @Pininhetweb (en @Mila)

Ook al was de deadline gisteravond, vinden we het jammer om jullie dan niet mee te laten doen. Wij verdelen de lootjes vanavond, dus willen we jullie toch nog de kans geven om tot vandaag 18.00 de collage te uploaden.
Daarna verdelen we dus de lootjes definitief en wordt het wel wachten tot volgend jaar.

De collage hoeft geen kunstwerk te zijn, enkel om het voor jouw Santa makkelijker te maken.

13 likes

Beterschap!

1 like

Ah ja, ik laat het dan voorbij schieten dit jaar! Ben er niet aan toegekomen, helaas.

Volgend jaar of misschien Secret Bunny :grin::kissing_heart:

1 like

We zijn inmiddels druk bezig met het versturen van alle lootjes. Iedereen heel veel plezier met het samenstellen van een pakketje!

23 likes

O yo o yo o yo
Spannond

4 likes

Ik ben de heletijd alles aan t refreshen hahaha.

4 likes

8 likes