Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Wowww! Wat prachtig!

1 like

Jezus hoe zijn mensen zo goed hierin😍

1 like

Wauw wat prachtig!

1 like

Jazeker! Vet hé :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Lieve lieve Santa!

Wat ben ik onder de indruk van jouw pakket! :heart: Ik heb alles opengemaakt met een big smile en vind het zo bijzonder dat alles wat je gekocht hebt ook helemaal mijn smaak is. Het inpakpapier is echt fantastisch, ondanks dat je zelf niet enthousiast bent over je inpak skills ben ik dat wel! :kissing_closed_eyes: De citroen geur van het zeepje had je niet beter kunnen kiezen, de chocolade is een schot in de roos (deze smaak nog nooit op, lijkt me super lekker en sowieso love pure chocolade!!), de kaarsen maken mijn huis nog meer kerst (en super fijn want had nog geen kerst-achtige kaarsen). De sjaal die je extra ter bescherming had toegevoegd, kan ik zeker goed gebruiken dus ook blij mee! De verpakking van de gingerbread bakmix is iets open gegaan, maar dat is niet erg. Kan ik gelijk dit weekend mee aan de slag met de leuke kerst vormpjes die ook in het pakket zaten :smiling_face_with_three_hearts: De tekst van de kaart houd ik nog geheim, ik wist namelijk meteen wie je was. Daar hoefde ik niet lang over na te denken :crazy_face: Dank je wel :kissing_heart:

Kaarsen ❤️

35 likes

Dit is echt zo vet :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

Pakketje is binnen!
Maar ik laat hem nog even zo staan met de strik erom. Morgen uitpakken!

Op basis van het pakket heb ik wel een idee :shushing_face:

ja!!

en wow @anon91169173, prachtig!

2 likes

Vanavond werd mijn pakketje gebracht door mijn secret santa.

Alle cadeaus zijn zo leuk ingepakt! Met mooie linten en gedroogde sinaasappel. Het pakket rook ontzettend lekker, door de gingerbread kruiden. Daar ga ik aankomende week meteen koekjes mee maken. Van de groene thee heb ik meteen een kopje thee gedronken. Het plantenpotje past helemaal bij het interieur nu alleen nog een plantje kopen. Alle cadeautjes zijn ontzettend goed uitgekozen. Ik vind het extra leuk dat je er een winters van hebt gemaakt, om deze tijd door te komen.

Door de hint wist ik meteen wie je was.

35 likes

Jaaa mijn pakketje is ook binnen! Ik ga zo weg dus ik stuur morgen een uitgebreidere update incl foto’s. Maar m’n Santa heeft het echt top gedaan! En ik weet wie je bent (denk ik). Dankjewel!! :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Lieve Santa,
Ik ben heeeelemaal in m’n nopjes. Wat een super leuke dingen heb je voor me uitgekozen, dit is echt exact wat ik leuk vind. De plaats is ook helemaal perfect uitgekozen, maar helaas zelfs iets té perfect, want ik heb hem al. Maar volgens mij is mijn exemplaar een hele oude tweedehandse, dus dat is eigenlijk helemaal niet erg.
Heeel erg bedankt Santa! Echt een fantastisch pakket en zó mooi ingepakt ook. :smiling_face_with_three_hearts:

Nu nog even uitvogelen wie je bent!

Edit: Oh neeee, gaat niet helemaal goed met de foto’s.
Edit 2: Yes fixed it!

30 likes

Lieve Santa.

Ik heb een dag genoten van het mooie pakket. Staat zo leuk in de kamer. Maar ik kan het niet tot de kerst volhouden hoor!

Haha die sneeuwglitters zijn basterds inderdaad. Maar zo leuk! Ze liggen nu heel winters op een schaaltje

Dank je voor alle cadeautjes. Ik ben er erg blij mee. Hele mooie kaarsenhouder, waxinelichtje en kaarsen. Ik ben gek op vlinders en vosjes dus dat is altijd top!
En ik verslind papier met lijstjes dus komt zeker van pas. En de :pen: :pen: wat een beauty’s!! Dat word een feestje om te schrijven!
Dank je wel!!

De chocolademelk kan ik drinken. “Kan sporen bevatten van” is voor mij gelukkig geen spelbreker. Maar mijn dochter is heel blij met de ferrero :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dank je wel Santa! Ik heb je geraden hoor!
Veel liefs.

30 likes

:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: heel blij dat je er blij mee bent! Vond het echt leuk je te ontmoeten en was graag even binnengekomen. De hint staat getekend in de kaart!

1 like

Geweldige kaart! En wat een leuke pakketjes allemaal!! Ik was te laat met aanmelden uiteindelijk maar ga de volgende keer zeker mee doen.

1 like

Lieve Santa, wat een onwijs leuk pakket! De onderzetters zijn supermooi en passen goed bij m’n interieur. Heb nu al zin om met het boek in m’n forumbadje te zitten en een bruisbal erin te gooien :grin: De thee ruikt erg lekker en het potje vind ik ook heel mooi! Past goed bij m’n andere plantenpotten.

Ik weet denk ik wie je bent!! Heel erg bedankt, hopelijk heeft m’n verlanglijstje/collage je niet al te veel stress bezorgd! Hele fijne kerst voor jou❤️

Foto's

19 likes

ooooh die mini lampjes om het cadeautje heen :heart_eyes:

2 likes

Hier dan de foto’s! Lieve Santa, ik ben er echt super blij mee. De twee Harry Potter zakjes zijn zelfgemaakte kersenpit zakjes om op te warmen. Echt zo lief :pleading_face:

En de kaart was ook fantastisch, was zo’n bewegende kaart met Dobby er op. Maar die krijg ik onmogelijk goed op de foto.

DANKJEWEL LIEVE SANTA!!

34 likes

Hoi Santa, ik heb het pakket uitgepakt en ik ben er heel blij mee! :smile: De ingepakte doos stond deze week lekker kerstig bij de boom, en van binnen was het ook heel feestelijk!
De kaars vind ik lekker ruiken, ik ben benieuwd naar het boek, en de rest ga ik ook zeker plezier van hebben.

Dankjewel!! :blush:

29 likes

Wachten er ook mensen tot kerst met openen?

2 likes