Lieve lieve Santa!
Wat ben ik onder de indruk van jouw pakket!
Ik heb alles opengemaakt met een big smile en vind het zo bijzonder dat alles wat je gekocht hebt ook helemaal mijn smaak is. Het inpakpapier is echt fantastisch, ondanks dat je zelf niet enthousiast bent over je inpak skills ben ik dat wel!
De citroen geur van het zeepje had je niet beter kunnen kiezen, de chocolade is een schot in de roos (deze smaak nog nooit op, lijkt me super lekker en sowieso love pure chocolade!!), de kaarsen maken mijn huis nog meer kerst (en super fijn want had nog geen kerst-achtige kaarsen). De sjaal die je extra ter bescherming had toegevoegd, kan ik zeker goed gebruiken dus ook blij mee! De verpakking van de gingerbread bakmix is iets open gegaan, maar dat is niet erg. Kan ik gelijk dit weekend mee aan de slag met de leuke kerst vormpjes die ook in het pakket zaten
De tekst van de kaart houd ik nog geheim, ik wist namelijk meteen wie je was. Daar hoefde ik niet lang over na te denken
Dank je wel 

De thee ruikt erg lekker en het potje vind ik ook heel mooi! Past goed bij m’n andere plantenpotten.

De ingepakte doos stond deze week lekker kerstig bij de boom, en van binnen was het ook heel feestelijk!