Secret Santa 2021 collage en-fototopic

Jullie zijn craycray

10 likes

Elk jaar weer :grin:

Pohh respect haha!!
Ik heb nog niet een t&t gekregen en zit alsnog naar de koeriers te kijken :joy::joy::joy:

1 like

Ja ik elk jaar

3 likes

Het was even ongemakkelijk om “ja, pakketje op de naam van quinoa” te zeggen maar wat een geweldig pakketje! Vind het heel knap dat je dit op basis van mijn collage hebt verzameld.

Ben héél benieuwd naar de rooibos chai en de yogi tea smaken klinken stuk voor stuk heerlijk!

Ik stop het plantje snel in een potje, ben heel blij dat die de reis overleefd heeft.

De mok en de schotel, zo ontzettend mooi!! Matcht de kleuren van mijn collage perfect.

En het borduurpakketje heb ik al tijden op mijn lijstje staan, maar moest van mezelf eerst mijn andere projectjes afmaken.

27 likes

Aaah Santa heel erg bedankt voor het leuke pakket en voor het leuke gedicht. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik kijk erg uit naar de bier proeverij haha. Dat is super leuk om te doen tijdens de feestdagen. Het is heel lief van je dat je een activiteit hebt uitgekozen. De schilderspulletjes en chocolade zijn ook altijd welkom hier,

Mijn katten hebben direct de boos plus vulling in beslag genomen. Dus die heb je erg blij gemaakt. Bedankt en hele fijne feestdagen voor jou. :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

zit die bierproeverij in die doos? of hoe moet ik dat voor me zien? leuk idee!

Ja! Op de achterkant staan de instructies van waar je op moet letten enzo.

Ze raden alleen wel aan om de 4 biertjes te verdelen onder 2 of 3 mensen. Dat gaat dus niet gebeuren. :joy:

16 likes

haha leuk!!

Mijn pakketje is ook binnen! :smiling_face_with_three_hearts: Dankjewel voor de leuke cadeautjes, Santa! Heb nog geen idee wie je bent :joy:

Wat leuk die balletjes voor chocomel, heb ik nog nooit gezien!

In het doosje zitten allemaal verschillende theezakjes. Ben benieuwd! :blush:

21 likes

Pakket is binnen! Was heel leuk om Santa te ontmoeten, bedankt voor je moeite om het persoonlijk te komen brengen :blush:

Pakket gaat wel pas morgenavond open omdat ik het samen met mijn vriend ga uitpakken, hij leeft helemaal mee :joy:

8 likes

Ik vond het ook leuk! Veel plezier alvast :blush:

1 like

Mijn pakketje is binnen en ik ben er zo blij mee! Dankjewel lieve Santa :heart_eyes:. Bij het lezen van het gedicht dacht ik dat er een fotolijstje in zou zitten. Maar nee, mijn santa is zelf aan de slag gegaan. Zo leuk en lief!!

E. vindt zijn slofjes reuze interessant. Ik ben heeel benieuwd naar het boek! Morgen is er niemand thuis dus dan kan ik lekker lezen en kaassnacks eten.

47 likes

Lieve lieve Secret Santa,

Dank dank dank voor je ontzettend lieve, leuke en originele pakket! Was er echt even stil van dat iemand zoveel moeite heeft gedaan om zo’n leuk, passend pakket voor me te maken.

Het begin was al geweldig want mijn pakket is ingepakt in songfestival inpakpapier :joy: :heart_eyes: echt geweldig, ook de snippers binnen in de doos waren hiervan gemaakt, en de biertjes ermee ingepakt echt hoe kom je erop!? Tranen in m’n ogen haha

En de inhoud verder echt fantastisch :smiling_face_with_three_hearts: 2 heerlijke speciaalbiertjes, sokken, notitieboekjes, een reep chocola, Harry Potter kaarten en postkaarten van de stad van m’n Santa.

Ik denk dat ik de hint ook wel geraden heb en weet wie je bent, maar daar zullen we snel wel achter komen!

Dus lieve Santa, echt 1000x dank voor dit superlieve en persoonlijke pakketje en jij ook hele fijne feestdagen gewenst!

37 likes

die slofjes!!! :heart_eyes:

4 likes

Ben nu heel benieuwd welk paar sokken Santa heeft gehouden.

4 likes

Oh Santa, ik ben er zo blij mee :smiling_face_with_three_hearts:
Het is allemaal precies mijn smaak, de geurkaars ruikt heerlijk en de oorbellen zijn perfect.
Echt megadankjewel voor alles! Ook voor je lieve kaartje!!

28 likes

Dat gedichtje :pleading_face:

5 likes

Ja echt he. Ga hem doorsturen naar een vriendin

Ohhh mijn pakketje is zo zo zo leuk! Ik heb hem met de oudste uitgepakt en ze sprong een gat in de lucht. Ik vind het zooooo knap dat je dit hebt kunnen maken adhv mijn collage

Straks als iedereen ligt te slapen, post ik foto’s!

Duizendmaal dank!!!

9 likes