Secret Santa 2022 aanmeld- en vragentopic

Ik ben druk bezig met alle adressen versturen! Een aantal forummers hadden hun adres nog niet gedeeld dus die komen er zo snel mogelijk aan.

6 likes

@Mijn Santa, heel stom dit, maar ik had er geen rekening mee gehouden dat ik op de 21e al naar het buitenland ga. Als het pakje daarna aankomt kan ik hem op z’n vroegst op de 29e ophalen. :woman_facepalming: Heeeeel erg sorry als ik de boel hiermee ophoud (of als je je nu opgejaagd voelt), maar weet in elk geval dat ik het niet vergeten ben en hem sowieso ophaal (of laat ophalen).

Ho ho ho @Stofdoek ! Santa is nog druk bezig met jouw pakket. Nog een paar presentjes en dan gaat het met de pakketdienst mee. Ik heb nog wel een vraag: tegen welke chocolade zeg jij echt nee?

1 like

Witte chocolade is niet zo mijn ding, maar als het erbij zit dan is mijn vriend er zeker wel blij mee!! Ik kijk ernaar uit santa :mrs_claus:t3::christmas_tree:

Vanaf wanneer en waar posten we de foto’s van de pakketjes?

Voel me wel opgejaagd om mn eigen pakket te verzenden :joy:

Als je pakketje binnen is kun je de foto’s plaatsen in het collage- en fototopic. Als alle pakketjes binnen zijn mag je daar ook raden wie je Santa is.

5 likes

@ontherun Jouw Santa heeft zo stilletjes als een muis allerlei groovy cadeautjes voor je gezocht. Santa is tevreden wat hij heeft gevonden voor je en ben jij ook snel tevreden ermee. Omdat de rendieren in staking zijn en de arrenslee nog geen winterbanden heeft, heeft Santa het aan PostNL meegegeven. De kans is groot dat je het morgen al krijgt.

@DikkeKip Hoi DikkeKip! Even een kort berichtje vanuit mij. Mijn zoektocht is heel goed gegaan dankzij je collage (vandaar dat je nog weinig van mij gehoord hebt). Santa is van plan om vandaag of morgen je pakket op de post te doen!

1 like

Spannend! :heart:

Heeeeel leuk en spannend! :heart_eyes:

1 like

Hoi @SpeedOfSound
Jouw pakketje is vandaag met de DHL kerstman meegegaan! Ik weet nog niet wanneer, maar ik geef een seintje als het rendier aan jouw huis gaat staan.

3 likes

@Schaakmat, de kerstman is onderweg naar jouw huis! Je pakketje wordt vandaag tussen 17:15 en 19:45 bezorgd :gift: :santa:

1 like

Ik ben benieuwd

@ontherun Ho ho ho de postbezorgers bij jou zijn vroeg in de weer. Tussen 9:55-11:55 kan je je pakketje verwachten.

@Lentex ik heb jouw cadeautjes meegegeven aan mijn rendieren. Zij komen het als het goed is morgen tussen 12.15 en 14.45 afgeven.

1 like

Ja! Heb hem binnen op mn werk :slight_smile:

1 like

Het koude weer lijkt de kerstman wat vertraging op te leveren, het bezorgmoment staat nu op morgen tussen 17:15 en 19:45!

1 like

PostNL heeft de laatste tijd vertraging bij mij, dus maak je daar niet te veel zorgen over. Ik blijf wel (soort van) geduldig wachten. Dat is het voordeel dat ze meestal aan het einde van de middag/begin van de avond komen.

@Jeminae Je profiel was voor mij helemaal duidelijk! Wees niet ongerust, want vol verwachting klopt mijn hart. Ik zal het pakket zondag versturen!

1 like

@Missy

Helaas mijn gedicht is plots verdwenen
En moet dus iets nieuws ondernemen.

Maar ik ben mijn dichtrijm kwijt
En heb nu even niet zoveel tijd

Dus toch snel dit bericht
Je pakket verstuur ik voor de 19e, echt

Ik moet nog wel even op pad
Voor de laatste cadeautjes, het is wat!

Dus maak je geen zorgen
Komt allemaal in orde morgen
Of overmorgen of zaterdag :laughing:

1 like