Secret Santa 2022 collage- en fototopic

In dit topic kun je je collage posten. Je collage is een inspiratiebron voor jouw Santa. Later gebruiken we dit topic ook voor foto’s van de pakketjes. Als je ideeën zoekt voor je collage kun je altijd een kijkje nemen in topics van eerdere edities. Denk er wel aan dat je de collage uiterlijk 30 oktober post!

7 likes

Dan ga ik maar vast als eerste :grin: wie weet dat ik het later nog aanvul als me nog wat te binnen schiet.

Over mij

Ik ben DelilahBard, 35 jaar. Ik woon in het midden van Nederland, samen met mijn man, zoontje van 2,5 en twee katten. Op dit moment ben ik zwanger van ons tweede kindje.

Ik ben iemand die van kleine dingen kan genieten: verse koffie of een heerlijke thee in een grote mok, een goed boek, een lekkere geurkaars aan, gezelligheid met vrienden, een wandeling buiten of een avondje bij mijn eigen paard. Even tijd voor mezelf, of juist samen met mijn gezin.

Ik houd erg van de natuur (heldere nachten en een herfstig zonnetje :ok_hand:t2:), natuurlijke kleuren en mooie materialen. Ik ben altijd druk, maar zou wel meer rust in m’n leven kunnen gebruiken. Ik lees graag Engelstalig (Goodreads evt via DM) en speel regelmatig bordspelletjes. Ook ben ik graag op verschillende manieren creatief, door te schilderen, tekenen (zowel op papier als digitaal) en te schrijven. Ik draag graag make-up in koele natuurlijke tinten en heb ook een aardige nagellak collectie, maar ben altijd in voor een mooi herfst/winter kleurtje. Ik heb regelmatig kaarsen aan, waarbij ik ook neig naar natuurlijke, frisse geuren (niet te zoet en te zwaar). Ik ben ook wel een snoepkont, en houd van heel veel snoep (vooral zuur!), chocolade en zoutjes. Zoete drankjes kunnen me daarentegen niet echt bekoren.

15 likes

extra

Ik denk niet dat ik me nog hoef voor te stellen aangezien ik heel t forum vol spam.
Maar eh ja ik heb dus geen leven en daarom eil ik weer lekker aan de slag gaan met mn hobby. Namelijk kleding maken.
Alles wat er mee te maken heeft vind ik leuk.
Dus bijvoorbeeld : Patronenbladen, stoffen , garens , knopen , andere fournituren.
Tipje in kringlopen vind je vaak hele toffe stoffen en knopen maar ook vintage patronen!
Mocht je het toch moeilijk vinden om iets te vinden dan maak je me ook altijd blij met chocolade en chips haha.

14 likes

Extra

Ik geloof dat de collage wel redelijk voor zich spreekt, maar nog wat extra info kan geen kwaad. Ik ben GrumpyHarry, 28 (tegen de tijd dat het pakketje aankomt 29 haha), woon alleen en zit eigenlijk best wel aan m’n limiet qua spullen, maar kan het toch weer niet laten. Vorig jaar vroeg ik om laagdrempelige knutselpakketten en kreeg ik prachtige borduurpakketjes, maar ik heb ze nog altijd niet gemaakt omdat ik alsnog bang ben het fout te doen en te verknallen. :see_no_evil: Ooit ga ik ze maken, echt waar.
Ik hou van lezen en lees vooral Engelstalig en geen fantasy/Sci-fi, bak en kook graag, maar heb geen uitgebreide collectie spullen. Leuke recepten zijn altijd welkom (ik hou alleen niet van vis haha)! Ik drink graag koffie, maar heb thuis alleen instantkoffie omdat ik geen ruimte heb voor een koffieapparaat. Mijn kast staat vol mokken en glazen, dus laat die vooral links liggen. Qua muziek luister ik graag naar (indie)rock en muziek uit de sixties en seventies. Ik heb een platenspeler! Ik heb altijd meer ruimte voor mooie, simpele goudkleurige sierraden en kan ook prima tegen goedkope meuk. Kleine bordspelletjes of spulletjes voor in huis zijn ook welkom!

15 likes

Extra

34 , woon in utrecht en woon alleen.
Mijn woonkamer schreeuwt jaren 70 en mocht je daar iets voor vinden helemaal top! Boeken zijn ook welkom, zowel NL als engels. Genre ; verras me. Ben een zoetekauw, vooral chocolade <3
Verder is mn collage duidelijk hoop ik!

13 likes

Ik ben niet zo goed in collages maken, maar hier is de mijne

12 likes

14 likes

extra informatie

Hoi, ik ben schaakmat. Ik ben 29 jaar en ben grafisch vormgever. Ik maak ook totebags (zie linksboven). Daarnaast houd ik van bakken, koken en maak ik jam. Ik heb ook nog een verwende hond.
Wat ik leuk vind:

  • Bakspulletjes
  • kruiden/kruidenmengsels
  • chocolade
  • Thee
  • Koffiesiropen
  • Warme sokken (maat 38)
  • Tekenspulletjes

Wat ik minder vind

  • Geurkaarsen/huisparfum
  • Rooibos
  • Sieraden
  • Makeup/ huidverzorging
10 likes

Nou, hier komen mijn paint skills hoor

Samenvatting

Nog extra:
Ik werk in de juridische sector.
Mijn dochter is in december jarig, dus de kerstboom gaat pas halverwege december opgetuigd worden.
Gek op shoppen (met name voor mijn dochter).
Hou van in bad gaan.
Ik hou ook van bakken (zoet)

11 likes

Samenvatting

Hoi! Ik ben DikkeKip, 25 jaar en dit jaar getrouwd met mijn grote liefde. We wonen samen met onze twee katten en begin volgend jaar gaan we verhuizen naar ons droomhuis! Momenteel hebben we veel blauw in ons interieur, dat gaat echter niet meer de style zijn/passen in ons nieuwe huis. Daar willen we gaan voor hout, bruin, zwart, industrieel en hier en daar wat groen/goud. Iets leuks voor in het nieuwe huis is dan ook welkom! Verder ben ik een echte theeleut. Ik neem mijzelf altijd voor om losse thee te drinken, maar ik ben daar echt lui in. Mocht je ook van thee houden dan ben ik benieuwd wat je favoriete smaak is! Boeken lezen is mijn grootste hobby. Verder hou ik ontzettend veel van eten. Ik ben gek op nieuwe dingen proberen maar de laatste tijd ook echt verliefd op chocolade. Je maakt mij met (bijna) alles blij. Ik heb alleen niks aan badspullen want ik heb geen bad, ik heb een moeilijke huid dus liever geen huidverzorging en ik ontvang liever geen nagellak/make-up want daar heb ik al veel te veel van. Alvast heel erg bedankt lieve Santa!

Edit: ik liet vol trots mijn collage aan mijn vriend zien. “Waarom dat kippenhok?” “Ik ben DikkeKip en dan is dan zogenaamd het nieuwe huis!!!”. Hij snapte het niet dus ik hoop jullie wel. Ik ben erg trots op mijn humor, ahum.

12 likes

10 likes

Ik kom even mijn collage van vorig jaar recyclen want ik zag dat de deadline dit weekend is en ik ga zo op vakantie :smiling_face_with_tear: Ik hou van thee/chocola/interieurdingetjes/planten/yoga/duurzaamheid. En ik eet glutenvrij!

11 likes

8 likes

Over mij

Hoiiii, ik ben Bertie en heb weer superveel zin in Secret Santa dit jaar!
Ik woon samen met mijn nieuwe liefde en onze zes katten in een knus dorpje in Friesland.
Altijd leuk: (iets met) geitjes, jouw favoriete boek (van de kringloop net zo leuk als nieuw), iets voor katten (speeltjes of snoepjes), stekjes of planten, toffe prints of kaarten, geurkaarsen, kleine spelletjes (alleen Beverbende heb ik, verder alleen wat grotere spellen), bakspullen of recepten, thee, chocolade (alleen puur is niet mijn smaak), huissokken mt 39.
Niet mijn smaak: koffie, snoep, make-up, verzorging, haarspul

9 likes


Zal later nog meer toevoegen :love_you_gesture:

8 likes

Over mij

Samenvatting

Ik haak, borduur en maak sieraden, hier heb ik genoeg zooi voor. Ik hou van de bergen en pluizige beestjes fotograferen. En verder ben ik het liefst thuis.
Je maakt me blij met:

  • leuke dingetjes voor in huis, mag voor kerst, hoeft niet.
  • leuke print wat ik als achtergrond voor fotos kan gebruiken, andere dingetjes die leuk zijn als achtergrond
  • alles met eekhoorns of hamsters of vogels of egels
  • iets lekkers (love zure skittles, kinder bueno)
  • een leuk haak/borduurpatroon

Niet leuk:

  • paars
  • koffie
  • sieraden (naja wel leuk maar kom er in om)

Leuke dingetjes


9 likes

Who?

Hoi Secret Santa, ik ben Charlotx 26 jaar en uit het mooie zuiden. Ik ben net afgestudeerd, woon alleen en werk in een mode HQ.

Sociaal- liefde voor sarcasme - kerstgek (56 dagen tot :)))

Dus Kerst en de feestdagen vind ik heerlijk, de kou minder. Lekker bakken, (geur)kaarsjes aan en een leuke serie/film op. Een wijntje, cocktail of toch een theetje, de keuze kan verschillen. Naast gezelligheid vind ik fotograferen erg leuk met mijn eigen camera, maar ook met photoshop kan ik urenlang plezier hebben. Verder houdt deze schorpioen van reizen, een citytrip staat weer op de planning… (Thuis) avondjes met vriendinnen. (Bos)wandelingen. Ik houd van muziek, concerten of festivals bezoeken. Plantjes vind ik ook leuk maar helaas niet zo’n groene vingers.

Like: theelicht houders, (geur)kaarsen (geen patchouli of te zoete of te sterke geuren), koffie en thee, bad en douche producten, chocolade (melk), koken/bakken (jouw favoriete recept is altijd welkom), series (friends, Gilmore girls, new girl, GOT, Harry Potter etc.), films (romantische tot goede thriller, ook Marvel),leuke kerstmok, gezelschapsspelletjes, puzzels, cocktails/wijn. Interieur (stijl: Scandinavisch, felle kleuren en natuurtinten) Jouw diy ontvangen lijkt mij leuk! Oeh en leuke (kerst)sokken (maat 40) zijn altijd welkom!

Liever niet: make-up, sieraden, pastel, nagellak, The Body shop, kleding, knutseldingen, kookboeken( teveel) oh en rooibos thee is een no-go.

Alvast heel erg bedankt lieve Santa!

8 likes

Who's that girl, lalalalalalalala

Hoi,

Ik ben Acquiesce, 32 jaar, woon in Utrecht en ik werk in de psychiatrie. Mijn vrije tijd besteed ik vooral aan Formule 1 kijken, speciaalbiertjes drinken, naar concerten gaan, bordspelletjes spelen en Lego. Ik sta soms op een skateboard maar daar ben ik nog niet zo goed in. Ik verspil ook graag tijd door lang uit te slapen en eindeloos door tiktok te scrollen.

Je kunt me met vrijwel alles blij maken, juist de verrassing vind ik zo leuk aan Secret Santa, dus go wild! Als ik dan toch wat beperkingen moet stellen: ik eet geen vlees, draag vooral goudkleurige sierraden, heb niet echt plek voor stompkaarsen (maar lange kaarsen vind ik dan wel weer erg leuk!) en lust geen drop.

Thanks alvast!

9 likes

Hallo

Ik denk dat de collage al aardig voor zich spreekt qua bezigheden en hobby’s. Je maakt me vooral blij met bloemen, planten (of zaden), goudkleurige sieraden (beetje Anna+Nina stijl), mooie, kleurrijke prints, lange kaarsen, edelstenen en tarot (ik zoek nog een mooi deck). Een mooi notitieboekje of iets anders wat ik kan gebruiken voor mijn studie is ook altijd welkom. Oh, en (melk)chocola.

Ik hou niet van bruin/beige en pasteltinten(staat me ook gewoon niet). Verder liever geen sterk geparfumeerde dingen, koffie/thee, disney of andere cartoons. Oh, en heb geen bad.

9 likes

Samenvatting

Jeminae
34 jaar - getrouwd - moeder van 2 zoons (5 jaar en 2.5 jaar)
Start per 1 november met een nieuwe baan in het onderwijs

Likes:
Formule 1 (McLaren/Lando Norris) - Series - Muziek (punk/rock) - Felle of donkere kleuren - zure of zoute snoep - oversized kleding, sjaals en beanies - petrol/grijs/zwart/wit in mijn huis - tekenen&schilderen

Cadeautips:

  • cd voor in de auto
  • boeken (thrillers/waargebeurd, mag in het engels zijn)
  • zilverkleurige armbandjes of kleine oorbellen
  • poster of kaart met tekst of afbeelding (liever grappig dan zoetsappig, afbeeldingen bijv. van gebouwen of natuur)
  • groenschrijvende pennen (of iets anders wat ik zou kunnen gebruiken bij mijn nieuwe baan)
  • dubbelzoute drop

Tweedehands is helemaal prima!!
Voel je vrij om andere dingen te kopen dan die op mijn lijstje staan!

Liever niet

  • Iets voor in bad (ik heb een bad maar lig er nooit in)
  • thee/koffie
  • make up
  • plantjes
8 likes