Ik heb ook jaren dit topic in de gaten gehouden en durfde vorig jaar pas mee te doen haha. Dus wellicht tot volgend jaar
Lieve Santa, dankjewel voor dit superleuke pakket!
Ik vond ook de toelichting bij de cadeautjes echt zo leuk om te lezen, wie er geholpen heeft en over het museum van de kaartjes (ga ik zeker onthouden!)
Maar ik vind echt alles leuk en zo goed uitgezocht!
Volgende week ben ik vrij en als het lukt zal ik dan het resultaat laten zien van de miniatuurdingen. Het idee voor de deur vind ik echt goed bedacht! En de uil krijgt een ereplaatsje in de boomhut.
De spelletjes ken ik nog niet, dus die ga ik ook zeker uitproberen. En met Dali en bloemzaadjes maak je mij altijd blij!
Heel erg bedankt voor voor alle moeite!
En ik ga nog even op onderzoek naar wie je kan zijn!
Lieve Santa,
Mijn pakketje is vanmiddag gebracht, het ziet er mooi uit. Ik ben van plan hem later vanavond uit te pakken, foto’s volgen.
Vandaag kwam mijn pakket binnen! Ik ben heel erg verwend en heb het meteen al in gebruik genomen. Heerlijk kaarsje aangestoken en de red velvet bites gegeten! Dankjewel Santa! Ik denk dat ik wel weet wie je bent (want jouw naam stond in de post NL app, en ik volg je op instagram). Maar ook op basis van de hint!
Sorry voor het draaien van je nek
Dankjewel Santa, wat leuk en lekker. Super leuke kaarsen, heb erbij gestaan en dacht nahh volgende keer.
Ik heb nagedacht, en weet wie je bent Dankjewel
Whaaaaaa omg Santa ik ben zo blij met mijn pakket!!! Ik kwam thuis van een lange werkdag en DIT stond op me te wachten!
Ongelooflijk hoeveel moeite je hebt gedaan! Die doos! De versieringen! Whaaaa gewoon alles!! Je zelfgemaakte hangers ga ik meteen in de boom hangen. Het boek ga ik volgende week in mijn vakantie lekker lezen. En ik ben echt verliefd op de pyjama voor mijn kleine muggle . Duizendmaal dank lieve Santa.
Wauw
Vanochtend ging ik dan mijn pakket bij het pakketpunt ophalen. Ik zei tegen de meneer van de winkel: “het moet een soort kerstpakket zijn!” Hij wist meteen over welk pakket ik het had.
Wat een feest om jouw doos open te maken, santa! De batterijhouder was naar beneden gevallen dus ik moest even zoeken, maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb hem snel aangezet. Ik heb zo hard gelachen om jouw creatie, zo goed bedacht! Die gaat een mooi plekje krijgen. Ik ben ook heel blij met de cadeautjes, de geweldig leuke kersthanger hangt meteen in mijn boom en het plantje heeft ook al een potje gekregen! Ik denk te weten wie je bent
Heel erg bedankt!!!
Zo leuk om jullie cadeaus te zien elk jaar. Zelf nog nooit meegedaan.
Ik vroeg me af, zetten jullie dan de forumnaam op het pakket? Dat lijkt me zo grappig voor al die pakketbezorgers
Hahaha mijn vriend zat ooit op een forum en had iets gekocht van een andere forummer. Zijn forumnaam was Takkeherrie. En toen het pakket werd afgeleverd bij zijn moeder, want dat was handiger, stond er heel groot op de doos (en ik verzin nu ff een voornaam) Dirk Kankerherrie. Zijn moeder echt zo: uhh Dirk, wat is dit?!
Ik geef mijn gewone naam op bij de gegevens en krijg meestal ook hun gewone namen terug als ik het pakket moet versturen.
Die fout maak ik niet meer. Stond vorig jaar bij een pakketpunt en toen was t van “Ja een pakketje op de naam whoopdidoo” “uh wat”. Nee dan maar mn voornaam
Het was bij mijn buurvrouw bezorgd en die stond toevallig buiten.
Hee! Madam Mikmak!
Oooh mijn pakketje is binnengekomen en het is echt zo leuk!!! Ik was super nieuwsgierig maar kon hem niet gelijk openen vanmiddag maar het was het wachten waard. Zo leuk ingepakt ook en alles met zorg zo uitgezocht echt tof.
Kijk hoe leuk allemaal Gewoon 2 kookboeken en een notitieboek! De recepten zien er lekker uit en dat notitieboek is heel nice, die gaan we gauw gebruiken. En dan nog die prachtige ansichtkaarten en dar super schattig theeblikje, te leuk! De chocolade, theezakjes en after eight zijn een schot in de roos, lekker!
Echt heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je er in hebt gestoken! Ik denk dat ik weet wie je bent maar ga nog even goed nadenken met je hints. Dankjewel
Ik ga mijn pakketje open maken op 1e kerstdag Santa! Het ziet er van de buitenkant echt goed uit
Lieve Santa, ik wilde wachten tot eerste kerstdag maar heb het niet gered
Bedankt voor je goed uitgezochte cadeaus! Vooral het spel valt erg in de smaak, en de speeltjes bij de katten ook! Naar het boek ben ik benieuwd, is dat jouw lievelingsboek of is het een hint?
Ik denk trouwens dat ik weet wie je bent!
Lieve santa wat ben ik blij met je pakketje! Ik vind de vintage stoffen echt fantastisch. En die patronen zijn ook heel gaaf!
Ben benieuwd naar het gluwein pakket heb dat nog nooit op ( I know shame on me) maar het lijkt me heel leuk om te maken!
En met de sokken ben ik uiteraard ook heel blij.
Ik vond je hint ook heel leuk maar dat word nog wel even zoeken hoor haha.
Lieve lieve Santa,
In je kaartje schreef je dat je het toch wel heel spannend vond of je pakje in de smaak zou vallen. Nou, geen zorgen, want ben er echt ontzettend blij mee en was er zelfs een beetje ontroerd van! Echt helemaal passend, persoonlijk en heb me echt rot gelachen om de puzzel hoe toevallig dat jij alsmede Lando-fan mijn Santa bent! Superbedankt!!
Een puzzel als hint, glutenvrije brownies en koekjes, kaarsen met waxpennen om ze te versieren, een grandprix spelletje en een biertje
Superleuk en origineel die puzzel!
@mijn santa
Ik krijg het niet voor elkaar om via mijn telefoon de foto’s te uploaden, morgen heb ik een computer ter beschikking en ga ik weer een poging wagen!