Hahaha mijn vriend zat ooit op een forum en had iets gekocht van een andere forummer. Zijn forumnaam was Takkeherrie. En toen het pakket werd afgeleverd bij zijn moeder, want dat was handiger, stond er heel groot op de doos (en ik verzin nu ff een voornaam) Dirk Kankerherrie. Zijn moeder echt zo: uhh Dirk, wat is dit?!
Ik geef mijn gewone naam op bij de gegevens en krijg meestal ook hun gewone namen terug als ik het pakket moet versturen.
Die fout maak ik niet meer. Stond vorig jaar bij een pakketpunt en toen was t van “Ja een pakketje op de naam whoopdidoo” “uh wat”. Nee dan maar mn voornaam
Het was bij mijn buurvrouw bezorgd en die stond toevallig buiten.
Hee! Madam Mikmak!
Oooh mijn pakketje is binnengekomen en het is echt zo leuk!!! Ik was super nieuwsgierig maar kon hem niet gelijk openen vanmiddag maar het was het wachten waard. Zo leuk ingepakt ook en alles met zorg zo uitgezocht echt tof.
Kijk hoe leuk allemaal Gewoon 2 kookboeken en een notitieboek! De recepten zien er lekker uit en dat notitieboek is heel nice, die gaan we gauw gebruiken. En dan nog die prachtige ansichtkaarten en dar super schattig theeblikje, te leuk! De chocolade, theezakjes en after eight zijn een schot in de roos, lekker!
Echt heel erg bedankt voor alle tijd en moeite die je er in hebt gestoken! Ik denk dat ik weet wie je bent maar ga nog even goed nadenken met je hints. Dankjewel
Ik ga mijn pakketje open maken op 1e kerstdag Santa! Het ziet er van de buitenkant echt goed uit
Lieve Santa, ik wilde wachten tot eerste kerstdag maar heb het niet gered
Bedankt voor je goed uitgezochte cadeaus! Vooral het spel valt erg in de smaak, en de speeltjes bij de katten ook! Naar het boek ben ik benieuwd, is dat jouw lievelingsboek of is het een hint?
Ik denk trouwens dat ik weet wie je bent!
Lieve santa wat ben ik blij met je pakketje! Ik vind de vintage stoffen echt fantastisch. En die patronen zijn ook heel gaaf!
Ben benieuwd naar het gluwein pakket heb dat nog nooit op ( I know shame on me) maar het lijkt me heel leuk om te maken!
En met de sokken ben ik uiteraard ook heel blij.
Ik vond je hint ook heel leuk maar dat word nog wel even zoeken hoor haha.
Lieve lieve Santa,
In je kaartje schreef je dat je het toch wel heel spannend vond of je pakje in de smaak zou vallen. Nou, geen zorgen, want ben er echt ontzettend blij mee en was er zelfs een beetje ontroerd van! Echt helemaal passend, persoonlijk en heb me echt rot gelachen om de puzzel hoe toevallig dat jij alsmede Lando-fan mijn Santa bent! Superbedankt!!
Een puzzel als hint, glutenvrije brownies en koekjes, kaarsen met waxpennen om ze te versieren, een grandprix spelletje en een biertje
Superleuk en origineel die puzzel!
@mijn santa
Ik krijg het niet voor elkaar om via mijn telefoon de foto’s te uploaden, morgen heb ik een computer ter beschikking en ga ik weer een poging wagen!
@ Santa
Lieve Santa, wat ben ik ontzettend blij met alle leuke berichtjes die je vooraf hebt geplaatst, en natuurlijk de cadeautjes en het superlieve gedicht!!
In je gedicht zaten wel wat hints, maar ik vrees dat ik je identiteit nog niet weet. Waarschijnlijk heb ik nog een hint nodig
Sorry dat het eventjes geduurd heeft voordat ik heb kunnen uitpakken en uploaden, maar ik ben ziek:(
Het pakketje maakte me wel erg blij
Echt zin om in bad te gaan met al die bruisballen en het rituals sachetje
Edit: ik zie dat ik echt lelijk onscherpe fotos heb gemaakt:( blame de koorts.
Maar ik ben superblij met alles!!
De thee ruikt ook geweldig, kan niet wachten om die te proberen en de theedoeken zijn lekker groot. Zo houd ik mn keuken wel goed schoon!
@mijnsanta,
Wat heb je je best gedaan, alles mooi ingepakt. En zelfs per cadeau een klein gedicht gemaakt . Ik heb superblij met alles, ben ook erg benieuwd naar het boek.
Het ene spel heb ik al, maar ik kan er vast iemand anders blij mee maken .
Ik kon trouwens geen hint vinden, of ik moet erover heen gekeken hebben.
Ik kan niet onder woorden brengen hoe blij ik ben met dit grandioze pakket! Het was een cadeau om uit te pakken, van mijn forum avatar, tot de lampjes en het open maken van de doos! De mooie creatie die je gemaakt hebt in de doos zelf vind ik zo leuk en mooi gedaan!
Elk cadeau had een mooie rijm en je kaartje is ook super lief geschreven, de creativiteit spat er echt vanaf!
De cadeaus kan en ga ik zo goed gebruiken! As we speak staat er een kaarsje aan en heb ik al wat truffels naar binnen gewerkt. Het boek stond zelfs op mijn wishlist! En ik ben super benieuwd naar de spellen. Het boekje met de pennen zijn perfect voor op werk en de cover van het boekje bevat een plant die ik ook op mijn lichaam heb getatoeëerd.
De plantjes gaan we zeker planten en de eyeliner gaat dagelijks op mijn ogen, super waardevol alle cadeautjes!!
Dit pakket voelt echt zo warm, persoonlijk, bedachtzaam en lief. Ik had een glimlach van oor tot oor om dit uit te pakken en zelfs een traantje gelaten. Super bedankt ik denk te weten wie je bent, als ik het goed raad en het klopt dan slide ik nog ff in je DM
Woww, wat mooi dat tafreeltje met die brug! Echt prachtig gedaan Santa van Barbamama
Even een snelle hint van mij, want zoals je weet ben ik vandaag niet vrij! Een extra hint; kijk goed naar de collages (voor bij het aanmelden) in dit topic en lees de beschrijvingen goed door. Ik weet zeker dat je er dan wel uit komt hoor!
Een hele fijne kerst, voor jou maar ook voor iedereen! Of je omringt bent met mensen of alleen, ik gun je alle liefde van de wereld en je bent nooit echt alleen
Ik ben er al uit!!! Maar ik dacht dat jij het niet kon zijn, want je bent nu al twee keer mijn santa geweest??!
Ook hele fijne feestdagen voor jou lieve Santa!
Wauw die versiering! Is het een verwijzing naar de vakantie met je nieuwe vriend? Zo leuk gedaan
Ik lees hier alleen pas mee en vind alle pakketten echt geweldig!! maar 1 vraag; hadden jullie afgestemd om iets met lichtjes te doen of is dit puur toeval dat dit in div pakjes terugkwam?
Toeval