Secret Santa 2022 collage- en fototopic

Lieve Santa. Bedankt voor dit superleuke pakket! En ja hoor ik heb mijzelf aan alle drie de cactussen geprikt. Ze zaten verdekt ingepakt. We hebben er erg om kunnen lachen.

Helemaal vol!!

Ik vind het stuk voor stuk erg leuke cadeautjes, het leuke potje en kop en schotel, benieuwd naar de thee. En als laatste maakte ik de breinaaldendoos open (jeej die had ik nog niet!) en toen snapte ik het legohoofd! Voor de wol! Wat een grappig idee.
Santa heel erg bedankt, ook je zus en moeder :blush:

(Close-up van de kandelaar :hugs:)

34 likes

Love dat de trui van je hulpje zo goed matcht met het cadeaupapier.

3 likes

Haha ja grappig hè! :grin:

Het is echt zo mooi om te zien hoeveel plezier iemand je kan brengen. Dat heeft mijn Santa net gedaan. Echt onbeschrijfelijk hoe blijf ik ben met dit pakket. Echt ik waardeer zo enorm hoeveel tijd je hier in hebt gestoken. Er zijn zulke liefde, leuke, schattige en knap gemaakte cadeautjes uitgezocht en gemaakt.

Weckpotje
Chocolade
Veel koekjes vormen
Handgemaakte EIERBAL ONDERZETTERS
handgeschilderde houten kerst ornamenten van mijn katten
Gehaakte figuurtjes van mijn katten

Ik kan echt niet omschrijven hoe blij ik ben. Ga nog wel even nadenken over wie je bent. :smile:

69 likes

Omg eierbalonderzetters :scream::scream:

11 likes

Ja eierbal onderzetters. Dat kan misschien wel het beste cadeau ooit zijn. :heart_eyes:

8 likes

Die laatste foto :pleading_face::heart_eyes:

6 likes

Ze zijn zo schattig. Ik ben zo blij :smiling_face_with_three_hearts:

Ik word gewoon blij van je enthousiasme!

4 likes

Ahhw die laatste foto zo lieff.

4 likes

Die laatste foto, wauw wauw wauw :heart_eyes::grinning:

2 likes

Ik heb ook jaren dit topic in de gaten gehouden en durfde vorig jaar pas mee te doen haha. Dus wellicht tot volgend jaar :innocent:

4 likes

Lieve Santa, dankjewel voor dit superleuke pakket!
Ik vond ook de toelichting bij de cadeautjes echt zo leuk om te lezen, wie er geholpen heeft en over het museum van de kaartjes (ga ik zeker onthouden!)

Maar ik vind echt alles leuk en zo goed uitgezocht!
Volgende week ben ik vrij en als het lukt zal ik dan het resultaat laten zien van de miniatuurdingen. Het idee voor de deur vind ik echt goed bedacht! En de uil krijgt een ereplaatsje in de boomhut.
De spelletjes ken ik nog niet, dus die ga ik ook zeker uitproberen. En met Dali en bloemzaadjes maak je mij altijd blij!

Heel erg bedankt voor voor alle moeite!
En ik ga nog even op onderzoek naar wie je kan zijn!

25 likes

Lieve Santa,

Mijn pakketje is vanmiddag gebracht, het ziet er mooi uit. Ik ben van plan hem later vanavond uit te pakken, foto’s volgen.

Vandaag kwam mijn pakket binnen! Ik ben heel erg verwend en heb het meteen al in gebruik genomen. Heerlijk kaarsje aangestoken en de red velvet bites gegeten! Dankjewel Santa! Ik denk dat ik wel weet wie je bent (want jouw naam stond in de post NL app, en ik volg je op instagram). Maar ook op basis van de hint!

Sorry voor het draaien van je nek

33 likes

Dankjewel Santa, wat leuk en lekker. Super leuke kaarsen, heb erbij gestaan en dacht nahh volgende keer.

Ik heb nagedacht, en weet wie je bent :kissing_heart: Dankjewel :snowman_with_snow:

16 likes

Whaaaaaa omg Santa ik ben zo blij met mijn pakket!!! Ik kwam thuis van een lange werkdag en DIT stond op me te wachten!

Ongelooflijk hoeveel moeite je hebt gedaan! Die doos! De versieringen! Whaaaa gewoon alles!! Je zelfgemaakte hangers ga ik meteen in de boom hangen. Het boek ga ik volgende week in mijn vakantie lekker lezen. En ik ben echt verliefd op de pyjama voor mijn kleine muggle :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:. Duizendmaal dank lieve Santa.

82 likes

Wauw :star_struck::clap:t2:

3 likes

Vanochtend ging ik dan mijn pakket bij het pakketpunt ophalen. Ik zei tegen de meneer van de winkel: “het moet een soort kerstpakket zijn!” Hij wist meteen over welk pakket ik het had.

Wat een feest om jouw doos open te maken, santa! :sparkling_heart: De batterijhouder was naar beneden gevallen dus ik moest even zoeken, maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb hem snel aangezet. Ik heb zo hard gelachen om jouw creatie, zo goed bedacht! Die gaat een mooi plekje krijgen. Ik ben ook heel blij met de cadeautjes, de geweldig leuke kersthanger hangt meteen in mijn boom en het plantje heeft ook al een potje gekregen! Ik denk te weten wie je bent :smirk: Heel erg bedankt!!!

29 likes

Zo leuk om jullie cadeaus te zien elk jaar. Zelf nog nooit meegedaan.
Ik vroeg me af, zetten jullie dan de forumnaam op het pakket? Dat lijkt me zo grappig voor al die pakketbezorgers :rofl:

2 likes