Secret Santa 2022 collage- en fototopic

Ik denk dat mijn Santa @GrumpyHarry is!

1 like

Neeeee ik vond het totaal niet saai! Ik ben blij dat je de cadeautjes leuk vindt!

@Canvastas was wederom mijn Santa denk ik? :blush:

2 likes

Jaa klopt! :zap:

1 like

Ik ondertussen:

afbeelding

11 likes

@Marquez jij was mijn Santa!! Toch? :blush:

1 like

Stuur even het overzicht door :joy:

Ik heb alleen iets met katten en iets met taal eruit gehaald, vandaar mijn gok.
Help.

@missy ik heb bij iedereen hun titel bekeken haha en ik denk dat jij mijn santa was

1 like

Ik denk dat @Stofdoek mijn Santa was :grin:

Het bewijs;

34 likes

Mensen die nog niet (bevestigd) geraden zijn:

3 likes

Jaaaa! :partying_face:

Sowieso dat @Jeminae mijn Santa was, kan me geen andere forummer bedenken die een Lando Norris puzzel zou maken :smiling_face_with_three_hearts:

Jazeker!! Kon niet anders :smile:

Mijn santa moet @anon43983847 zijn… toch?

4 likes

Ja klopt dat was ik! Had je ook al foto’s gepost? Kon het zo niet vinden. Ik hoop igg dat je er blij mee was. :grin:

Mijn hint was Pokemon :joy: Weet nog steeds niet wie dat kan zijn.

Ho, ho, ho, dit was niet het eerste pakje wat van Santa naar jouw huisje kwam…

1 like

@Whoopdidoo Aaaah dat verklaart alles :smile: de kittens spelen echt heel graag met de overgebleven pokeballs. Echt super bedankt voor alle prachtige cadeautjes. Ben er echt iedere dag blij mee.

Was erg blij om te lezen dat je het leuk vond! Wilde eerst de hoofdjes ook rammelend maken, maar leek me misschien toch een beetje luguber als ze met hun eigen hoofdjes gingen spelen :joy:

3 likes

Ja dat klopt helemaal , ik ben blij dat je zo enthouiast over je pakket was. :blush:

3 likes

Dit idd, @mijnsanta heb je misschien een hint voor mij? Daarmee maak je me superblij!

@Missy de kerstman is maar een watje, vliegend op zijn slee.
Kijk goed op het kaartje, volgens mij kun je wel wat hiermee

3 likes

Die van mij was @DelilahBard :grinning:
Ik had echt lol met het raden. In het gedichtje viel mij de zin over de boterkoek die je pas had gebakken op. Was zo droog, niet echt relevant zeg maar :laughing:. Toen er niemand een plaatje met een boterkoek bleek te hebben, heb ik hier op het forum gezocht op “boterkoek” en jij had er pas één gebakken :joy:ik ben toen jouw eigen collage gaan bekijken en dat klopte allemaal wel met elkaar! Volgens mij ben je een lieve en smaakvolle vrouw :innocent:bedankt voor je leuke pakket!

4 likes

Wij hebben op het forum iets gemeen
En wat zit er om de snoepjes heen?