Geheh jaa dat klopt, sorry!
Zou het voor volgend jaar doorgeven dat ik niet meer je Santa ben
Volgens mij was daar vorig jaar 1 santa mee begonnen en hebben meerdere daar inspiratie in gevonden. Want hoe leuk!!!
Ja sorry een beetje saai voor jou misschien Ik vraag ook elk jaar om badspullen en losse thee hahaha.
Maar ik ben wel heeeeel blij met jou als mijn santa!!
@Schaakmat zeker!
ziet er allemaal zo mooi voorbereid en doordacht uit, echt heel leuk om al die foto’s ook te zien nu
Wat een mooi kunstwerk zeg! Echt een lieve santa
Ja omdat ik en mijn vriend samen naar de hangbrug zijn geweest in Duitsland.
Hoe intens lief is dit gedaan door de santa !?
Ohh wat mooi en romantisch ook die hangbrug. Dit topic en alle creatieve Santa’s geeft zoveel inspiratie om meer werk van cadeaus te maken
Lieve Santa,
Ik heb mijn cadeau vandaag ontvangen en gelijk uitgepakt. Je hebt echt super leuke dingen voor mij gekocht, het lijkt bijna alsof je mij echt kent met je aankopen! Het begon al goed met de geweldige kerstboom kaart. De mok ben ik helemaal verliefd op, de beker met rietje zou ik ook kopen. Het fotoboek vind ik ook heel leuk, de cake ga ik morgen bakken en de sokken zijn al aan. Alle cadeautjes zijn zo goed uitgekozen! Ik ga heerlijk genieten van jouw cadeautjes! Ook nogmaals bedankt voor de cadeaukaart!
Ik heb geen hint gevonden, even zoeken nog en anders probeer ik je toch te raden.
Als mijn inventarisatie klopt zijn alle pakketjes nu bezorgd. En jullie weten wat dat betekent! Forummers klaar? RADEN MAAR.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb wie mijn Santa is. Ik zou daarom graag een hint van mijn Santa willen (niveautje uithangbord. Ik ben heel slecht in namen en raden)
Dit heb ik en wil ik ook
@DikkeKip was weer de mijne!!
Ik vond de voorpret zooo leuk! En ik ben ook heel blij met alles uit het pakket. De theedoeken worden al gebruikt!
Hoop dat je het niet heel saai vond, want ik vraag elk jaar min of meer hetzelfde hahaha
Nee sorry ik ben het niet!
Dan ga ik huilen in een hoekje, doei.
Jaaa klopt!