Bij het verzamelen van plaatjes voor een collage kon ik niet kiezen en daarom zijn het er twee geworden.
Een over mij en eentje met wat ik leuk vind (om te krijgen).
Over mij
Best een basic millennial: 31 jaar, relatie van ruim 14 jaar, paar jaar terug getrouwd, geen kind: wel een lieve oude lapjeskat van 16. Samenwonend in een nieuwbouwhuis, maar ik droom van een houten huisje op het Zweedse platteland (en ben daar ook een beetje concreet mee bezig).
Ik sta erom bekend dat ik van alles hou wat met Halloween en horror te maken heeft en de herfst is dan ook mijn favoriete seizoen. Pompoenen (en pumpkin spice), de kleuren buiten, halloween-events, ik vind het allemaal leuk. Naast horrorfilms kijk ik ook heel graag naar andere films (zo’n 150 per jaar haha), en ik zit dan ook wekelijks in de bioscoop.
Als ik geen film of serie kijk dan lees ik ook heel graag, en struin graag naar leuke boeken bij de kringloop. Met vrienden doen we vaak spelletjesavonden, en ik ben ook regelmatig in het theater te vinden.
Mijn bucketlist is het bezoeken van alle 50 staten van de USA (de teller staat op 14), want ook al is er veel aan te merken op het land, ik heb een grote fascinatie en liefde voor de geschiedenis, cultuur, natuur en politiek aan die kant van de oceaan.
Ik hou veel van dieren en ben daarom jaren terug vegetariër geworden (en eigenlijk 95% vegan). Elk dier dat ik tegenkom (en dat wil) kan op een knuffel of aai van mij rekenen.
Vind ik leuk (tweedehands is ook leuk)
- We hebben sinds een paar maanden nieuwe kleuren op de muren in huis met warmere tinten (zie collage), maar al onze theedoeken, handoeken, kerstversiering, servies, decoratie is nog in kleuren die we hiervoor hadden, dus iets leuks in deze kleurtinten is altijd welkom.
-
Boeken. Zal kijken of ik mijn goodreads kan delen met mijn adresgegevens zodat mijn Santa eventueel daarop kan kijken voor mijn smaak en welke ik al heb (gelezen) en nog wil lezen.
- Een leuke boekenlegger! Gebruik nu altijd een saaie van de boekhandel maar een mooiere lijkt me erg leuk.
-
Qwixx mixx (niet het Qwixx basisspel maar scoreblok met een variant). Andere spelletjes vind ik ook leuk, maar veel heb ik al in huis.
-
Haarclip in de stijl van mijn collage in het zwart.
-
Foam face wash met een pompje om onder de douche mijn gezicht te wassen (heb een normale huid).
- Altijd goed: geurkaarsen, koffiesiroopjes. Ik hou van herfstige en kerstige geuren en smaken.
Dislikes:
- Draag weinig make-up of nagellak
- Pure chocola
- Losse thee, rooibos thee
- Goudkleurige sieraden, kettingen, armbanden, ringen (kleine, zilverkleurige oorbellen vind ik wel leuk)
- Fantasy boeken
- Heb weinig met muziek
- Ik eet geen vlees en drink zelden alcohol