Shit ik heb het niet meer gered…sorry!!! Maar veel plezier jullke allemaal!
Het is me helemaal ontgaan sorry, heel veel plezier.
Zo te zien trap ik het af. Lieve Santa bedankt voor de cadeautjes. Mijn hongerige buik en koude voeten zijn je dankbaar. En borduurdraad komt altijd van pas
In elk geval kan je veel beter cadeautjes inpakken dan ik
Er zaten ook lichtjes in, maar de batterij was al leeg toen ik het openmaakte. Maar het is een leuk gegeven.
Ook mijn pakket is binnen en ik kon niet wachten het uit te pakken. Ben de rest van de week ook vrijwel niet thuis, dus kwam goed uit. Ben er echt heel blij mee!
Dat wordt lekker koekjes bakken (en die paar die over blijven in het blik doen ) thee drinken en inspiratie op doen in het tijdschrift. Dankjewel Santa!
Wat een leuk pakket!! Kon mezelf niet bedwingen met wachten met open maken!
Dankjewel!!
De meiden zijn helemaal fan van de knuffels!
En deel 2 van de foto’s! Want t was onwijs veel!
En nog een boek en kleurdingen voor m’n meiden.
Echt onwijs bedankt Santa!!
Wow wat een superleuke tas ook, echt een mooi cadeau voor dit budget
Wauw, dankjewel Santa! Mijn kinderen hebben geholpen met uitpakken want ze waren te nieuwsgierig.
Ik ben heel blij met alles, super lief! Die koekjes gaan we zeker binnenkort bakken of iets met de andere bakspulle , het tijdschrift gaat mee op vakantie (net als de badspullen), de kaarsen ga ik deze week al branden en met het amberblokje ben ik ook super blij!
Ik ga nu op zoek naar wie je bent, Santa met je hint haha. Edit: die heb ik gevonden denk ik! Heel leuke hint haha
Lieve Santa,
Kan niet wachten om aan de slag gegaan! Vind het superlief dat je ondanks de heftige periode waarin je zit toch een leuk cadeau hebt uitgezocht
Leuke nagellak kleurtjes!!
Wat een leuk inpakpapier zeg!
Lieve Santa, mn pakje is binnen!
Heel misschien weet ik wie je bent.
Zo cute deze
Wilde even proeven, wel erg toepasselijk.
Bedankt Santa!
Awww die disclaimer op de doos.
Er is iets misgegaan met mijn pakketje🥲 hij werd zojuist bezorgd, gericht aan Whistle, maar er zaten alleen een paar handdoekhaakjes in. Denk dat het etiket van mijn pakket is losgeraakt en op dit pakket is terechtgekomen, zat namelijk nog een label onder. Heb al contact met PostNL dus hopelijkk gebeurt er een wonder en vinden ze ‘m alsnog.
Tenzij mijn Santa besloot me handdoekhaakjes te schenken, dan heb ik niks gezegd.
Aaah nee wat balen! Hopelijk kunnen ze hem vinden.
Wat een lieve kat! En een leuk pakket!
Whaaa Santa wat een fantastisch pakket! Ik kwam precies thuis toen de pakketbezorger voor de deur stond. Dus kon meteen uitpakken.
Zoveel cadeautjes!
Samen met mijn kleine hulpje alles uitgepakt:
Dankjewel lieve Santa! Ik ben mega blij met je pakket. Die boeken zijn fantastisch! Ga ze in mijn vakantie lekker lezen. En de recepten . Zoooo leuk. Het kleine hulpje was ook erg blij met zijn cadeautje. De stickers zijn gelijk in gebruik genomen.
Heeft hij nou Goofy op zijn gezicht? Dat is ook een manier om jezelf onherkenbaar te maken.
Ik bespeur nú langzamerhand een trend van recepten onder de Secret Santa’s. Blijkbaar kunnen een aantal van ons goed koken/bakken en hebben een leesbaar handschrift