Secret santa 2023 collage- en fototopic

Ik denk dat de echte kerstman mijn lootje heeft getrokken, dit is allemaal zo perfect !

Ik was al aan het uitpakken voor ik bedacht dat ik fotos moest maken😅 voelde me net een klein kind op kerstochtend. Spanning en zo nieuwsgierig wat er in het pakket zou zitten. DnD dice in een van mn favo kleuren, een lekker leesboek van een van mn favoriete schrijvers, een mooi dino notitieboekje (love notitieboekjes en Dinos!) en lekkere dingen. Ik vind het allemaal prachtig en zit als een blij kind te stralen. Dank je wel lieve kerstman !

36 likes

Mijn pakketje heb ik woensdag al binnen gekregen maar drukke dagen waar ik amper thuis ben geweest dus nu pas een foto van alles kunnen maken! Het kwam binnen en mijn zoon vloog er direct van enthousiasme boven op om samen uit te pakken waardoor ik vergeten ben foto’s van het pakketje ingepakt nog te maken. Stom sorry :pensive:

Maar ik ben er echt heel blij mee! Ik krijg nooit een kerstpakket op werk en dit voelde echt helemaal alsof ik een kerst pakket uitpakte. Super leuk ingepakt, allemaal lekkers, leuke boekjes en een heel handig e leuk plateau om tapas te serveren! Helemaal perfect! Er zaten tussen de ingepakte cadeautjes nog kleine kersthangertjes. Die staan niet op de foto want hingen direct in de kerstboom van mijn zoon. Kortom een succes, heel erg bedankt Santa :smiling_face_with_three_hearts:

20 likes

@Whistle is je pakketje al gevonden?

1 like

Lieve @Alicent

Santa vroeg zich af of jouw pakketje al bij jou is
Of dat er misschien iets verkeerd is gegaan, en helemaal mis

Santa hoopt dat je er erg blij mee bent!

Liefs xxx

Als het pakketje verdwenen is, misschien kunnen een aantal van ons een kleinigheidje sturen naar @Whistle? Geheel vrijblijvend natuurlijk

10 likes

Ik doe mee

3 likes

Ik doe ook mee!! Echt sneu als ze niks heeft anders!

1 like

Laten we maar eerst zien of @Whistle het wat vind. En daarna kijken wie een kleinigheidje wil sturen. En hoe we dat moeten vormgeven

1 like

Er is contact tussen Whistle en haar Santa om te kijken wat er nog gedaan zou kunnen worden om het pakketje terug te vinden

4 likes

@Whistle & ik hebben contact! PostNL werkt dramatisch mee momenteel dus ik heb besloten volgende week een nieuw pakket samen te stellen en op te sturen. Lief dat jullie zo mee leven, komt helemaal goed! :sparkling_heart:

30 likes

Vind ik van jou ook echt lief!

2 likes

Superlief van Stofdoek idd :hugs: maar ook van jullie, vind het idee superlief maar is dus niet nodig :heart::christmas_tree:

9 likes

Ben hier echt zo blij mee! :slight_smile:
De week voor kerst is voor mij altijd mega druk voor mn werk (50+uur) en ik zag de sleutel en werd er zelfs een beetje emo van. :smiling_face_with_tear:

De chocolade heb ik met een collega gedeeld❤️

Er zaten kaartjes aan je cadeautjes en ik denk dat het hints zijn maar ik ben super slecht in puzzelen. :joy:

35 likes

Had eindelijk tijd om mijn pakket uit te pakken.

Ben er blij mee!

Leuke sokken, leuke mok en de chips kende ik nog niet ben benieuwd.

Nog geen idee wie je bent :blush:

17 likes

:anguished:
Hoe leef jij nog?

2 likes

Haha, vooral niet druk maken en als ik thuis kom dan heb ik niemand waar ik voor moet zorgen naast mezelf.

3 likes

Beste @Secret_Santa

Ik heb het pakketje in mijn bezit en net als een ekster - die gek is op glimmende dingen - kon ik niet wachten om het te openen…

En leuk om in de toekomst weer eens meer van Tilburg te zien dan de 013 met een zijdenzachte huid en fluwelen haarband.

En fijne keramieke lepels om je vingers bij af te likken :snowman: .

Dankjewel Santa voor al dit moois :heart:.

25 likes

Oeps, zat in het verkeerde topic. Dan hier nog een keer!
Dankjewel Santa voor de super vrolijke sokken en het te leuke koekmannetje! De chocolaatjes zijn alweer op :wink: Het bakje gebruik ik nu voor de theezakjes.
Ook super leuk ingepakt met de ornamentjes.

20 likes

Chris
tmas

:cry:

(verder heel leuk pakketje, net als alle andere pakketjes hier, vind het altijd zo leuk om te zien en zo jammer dat ik niet mee kan doen omdat ik niet in NL/BE woon)

6 likes

Hij wordt direct gebruikt lieve Santa! De andere vormpjes zitten onderin. :christmas_tree::cookie:

18 likes