Secret santa 2023 collage- en fototopic

Aah Santa dankjewel voor je leuke en lekkere pakketje! Zo gezellig ingepakt ook allemaal. Mooie kaarten en mok! En die magneetjes verven, wat een leuk idee, ga ik binnenkort zeker doen. Bedankt voor alle moeite die je er in hebt gestopt :grin: Oh en ik denk dat ik weet wie je bent

26 likes

Ik heb het even nagekeken en op @Whistle na zijn alle pakketjes gepost! Aangezien haar Santa bekend is, kan het raden beginnen. Ik zal zelf aftrappen: @Bourbon ik denk dat jij mijn Santa bent!

2 likes

@Canvastas ben jij mijn secret Santa?

2 likes

@JuneOsborne jij bent mijn santa toch? :grin:

1 like

@appa jij bent mijn Santa denk ik. Klopt dat?

2 likes

Jaaa dat klopt! :grin:
image

3 likes

@Hedwig was mijn santa, dankjewel! :blush:
De koekjes waren ook erg lekker :ok_hand:

2 likes

Yes! Kon niet missen hè, haha!

@greenie ben jij mijn Santa? :grin:

1 like

Dat klopt!:heart:

@Marquez was jij mijn Santa?

@Acquiesce ben jij de mijne?

2 likes

Jaaa!

Ik snap nog steeds niet hoe er geen batterijen in de lichtjes zaten want ik heb een foto met de lichtjes aan :joy: maar misschien daarna toch ze eruit gehaald ofzo? Haha heel suf iig

Ik weet niet wie mijn Santa is, volgens mij zat er geen hint bij!

1 like

Yess klopt!! Ik zal je zo de namen en uitleg van de Qwixx blokken sturen!:smile:

@Ohappyday was jij mijn Santa?!

1 like

Er zaten hints bij mijn pakje. Soms op tv en hoog van de toren blazen . Ik dacht eerst Maarten van Rossem door die hints :joy:maar die doet niet mee. Nu denk ik @Melman ?

2 likes

Ze lagen los in de doos kwam ik na het uitpakken achter. :sweat_smile: ik ben heel blij met alles, thanks!

1 like

Jaa klopt! :grin:

@Lentex was jij die van mij?

7 likes

@SpeedOfSound was jij mijne?

1 like

Jaaa!!

@Whistle jij was mijn Santa toch?

1 like

Klopt!

1 like

Jaaa super leuk. Nogmaals dank!!

@greenie nee, ik was het niet

Oeehh wacht ik weet hem. De hint was brede lach dus dacht te snel aan happy haha. Maar het is natuurlijk @Chesirecat !!