Series & Netflix #2

Ik vond seizoen een medium wegkijken. Seizoen twee en drie geweldig. Maar het is ook best wel een ā€œopletā€ serie. Je moet het eigenlijk echt als een film kijken anders mis je teveel informatie.

1 like

Ik heb het t/m aflv 4 volgehouden maar ik kon mezelf er eeeecht niet toe zetten om verder te kijken dus ik zou zeggen, nee :sweat_smile:

2 likes

Hoooly shit is er nog iemand die doctor who kijkt? Ik loop echt enorm hard te flippen. Dit was veruit de beste aflevering van de afgelopen 5 seizoenen.

1 like

Ik heb afgelopen weekend AJ and the queen gebinged met mā€™n vriend en vonden het echt een hele leuke serie! Eindelijk weer eens iets wat we beiden leuk vinden haha

1 like

Ik zou de eerste en laatste aflevering kijken dan heb je het zelfde wtf gevoel dan als je de hele serie kijkt.

1 like

Iig @Huismus en ik :smiley:
Maar heb de laatste aflevering nog niet gezien! Dankzij instagram weet ik dat Jack terugkomt (en daar ben ik extreem excited over, al vind ik het wel heel jammer dat ik gespoiled ben), maar verder weet ik nog niks. Kijk het met een vriendin samen en ga hopelijk morgenavond kijken.

1 like

Je mist er niks aan als je hem niet af kijkt. Ja behalve waardevolle tijd die je nooit meer terugkrijgtā€¦ :roll_eyes:

1 like

Ik kijk the circle maar ik snap er eigenlijk niks van en vind het ook niet leuk.

1 like

K-drama is mijn nieuwe favoriete genre. Heb Something in the rain gekeken en kijk nu Crash Landing on You. Soms geeft het je ook een kleine inkijk in de Koreaanse cultuur. Heb al eerder een Koreaanse serie gezien maar ik hou echt veel meer van verhaallijnen die gaan over volwassenen met volwassen problemen etc. De afleveringen duren makkelijk 1-1,5 uur, echt top. Volgende serie op de planning is Secret Love Affair. Ik kan er zo van genieten als ik weer eens een leuke serie vind, echt geluk en daarmee ook een beetje pech omdat het allemaal een keer eindigt :sweat_smile:

1 like

Heb ook in 2 dagen Cheer uitgekeken, vond het echt super interessant om te leren hoe dat er allemaal aan toe gaat!

1 like

Ik ben er emotioneel nog niet klaar voor dat Bojack Horseman en The good place op dezelfde dag eindigen.

1 like

Ik ben begonnen met The Stranger en vind het tot nu toe best wel leuk! Ben benieuwd waar het heen gaat in ieder geval

3 likes

Ben net klaar met het eerste seizoen van de serie Dollface met Kat Dennings en Shay Mitchell. Gaat over een meisje dat gedumpt wordt en dan geen sociale contacten/vrienden buiten haar relatie meer heeft en dan een soort avontuur begint om weer bevriend te worden met haar oude vriendinnen. Terwijl ze dit probeert te doen ziet ze allemaal dingen zoals een vrouw met een kattenhoofd die haar probeert te leiden in de wereld van vrouwenvriendschappen. Ook werkt ze bij een wellness bedrijf Ć  la Goop van Gwyneth Paltrow en is het heel satarisch naar haar bedrijf toe. Heb 'm trouwens gedownload op KAT omdat het een H.ulu serie is. Ben benieuwd of iemand 'm gezien heeft en leuk vindt.

1 like

Heb net, via prime, het eerste seizoen van This is Us er op zitten ( ja, ben laat).
Maar wow, wat is dit mooi :heart:

6 likes

Ik vind het echt heel jammer dat die twee chicks in the circle besluiten om catfish te zijn. De een omdat ze 1000.75% gay is en de ander omdat ze dik is. Ze zeggen dat ze altijd worden beoordeeld op hun uiterlijk maar door andere fotoā€™s te gebruiken bewijs je toch niet het tegendeel. Ik snap niet.

2 likes

Heel late to the party maar heb net Undercover gekeken op Netflix.

Hoezo is die Peter na undercover agent ineens autopoetser? Undercovers zijn toch gewoon agenten?

Iemand nog aanraders op Apple TV+? The Morning Show is al :heavy_check_mark: Ik dacht aan Dickinson of Servant. Over de andere shows in het aanbod heb ik precies nog niets gehoord/gelezen.

Dit idd. Die shooby is ook niet volgens de maatschappij een hunk maar hij is gewoon zichzelf en wint daar veel dingen mee. Maar ik had het zo vet gevonden als dat dikkere meisje en de lesbische vrouw gewoon zichzelf waren geweest. Dat had wellicht zoveel kunnen veranderen in de social media wereld.

1 like

weet iemand of je ergens big little lies kan zien zonder torrents/downloaden enz?

Bij Ziggo go + movies & films, maar dan moet je volgens mij wel ziggo klant zijn