Ik ben gisteren eindelijk aan Killing Eve begonnen en ik heb seizoen 1 al bijna afgekeken haha. Ik vind Jodie Comer (Villanelle) trouwens echt zo mooi!
Toen ik die recap zag van het vorige seizoen begon ik te twijfelen of ik het wel echt gezien had. Ik dacht echt wtf heb ik dit gemist of ben ik het gewoon vergeten, maar dat was ook een soort wervelwind van vage gebeurtenissen. Maar dat gaat dus gewoon verder
Ik vind het wel een leuke serie! Als het verkapte reclame is werkt het niet op mij want het lijkt me helemaal niks om bij de luchtmacht te zitten, maar de serie vind ik wel leuk iig haha
Kan je het ergens mee vergelijken? Is het grappig of drama?
Hmm lastig. Ik vind het een combinatie van actie en drama maar het is ook wel spannend! En zo nu en dan ook wel grappig maar ik zou het geen comedy noemen
Nee ik heb wel alles gezien maar er gebeurd gewoon zoveel en het is allemaal ook niet heel logisch dus ik vind het echt geen aanrader neeđ
Nee ik had het over seizoen 4. Mijn post was al van lang geleden. Seizoen 5 wordt nog niet uitgezonden. Dus komt dit jaar sowieso niet op Netflix denk ik. Ik zou eerder 2021 gokken dan.
Waar kijk je die?
Ik ben inmiddels ook met seizoen 3 begonnen, en ik vind het niet heel anders dan de vorige twee seizoenen tot nu toe, gewoon vermakelijk. Het verhaal was sowieso al absurd, dat is niet veel anders.
The Circle is echt verslavend! Dacht echt dat het een heel cringy programma ging zijn, maar heb het seizoen binnen 24 uur gezien, was leuk en interessant om te zien
Wat stom, bedoelde het te vragen aan @Wonderland over The morning show. Waar kijk je dat?
Ik heb the cirkle wel in mân lijstje gezet
Dit is echt toch? Geen gecaste show?
Ja klopt, zijn echte mensen die aan dat spel meedoen
Ok, dank je!
Ik kijk het nu en vind het heel leuk!
Net Sex Education S2 afgekeken en werd helemaal leip toen Isaac die voicemail wiste .
Het was trouwens vast de bedoeling dat het feelgood zou zijn, maar ik vind de verhaallijn van Eric en Adam echt heel kut. Vind het echt niet okĂ© hoe het wordt geromantiseerd dat Adam, die het toppunt is van geĂŻnternaliseerde homofobie, niet normaal met gevoelens kan omgaan en Eric letterlijk heeft mishandeld, uiteindelijk toch besluit dat hij Eric op stel en sprong moet âhebbenâ. En dat die familie gelijk helemaal blij en gezellig tegen hem doet want Adam doet dramatisch en Rahim niet en daarom âdoesnât make you sparkleâ.
Heb gisteren in één dag cheer gekeken met een vriendin. Wat interessant was dat zeg. Wist helemaal niet dat het zo zwaar was en zooo knap wat ze doen. Ik vond jerry de allerleukste. Wat een leuke en lieve jongen is dat. En ik wist niet dat ik zó zenuwachtig kon zijn voor mensen die ik niet ken haha.
Ik ga stuk als mensen bij de circle een emoji sturen doen ze hem na haha.
Ik kijk eerste afl van the circle en ik erger me nu al zo aan hoe die vrouwen over zichzelf en elkaar praten.