Series & Netflix #2

Ooohhh, leuk leuk!

Heb je misschien die halloween-aflevering gemist? Staat als aflevering 9 bij seizoen 2, maar is niet tegelijk met dat seizoen erop gezet. Ik ben nog niet begonnen met seizoen 3, dus geen idee, misschien heb ik straks hetzelfde als jij :grimacing:

Ik heb net seizoen 3 gekeken van Sabrina maar ik heb echt zoiets van… wtf did I just watch?? Waar gaat dit nog over zeg.

1 like

Ja een aanrader dus The Circle? Was nog aan het twijfelen haha. Vanavond maar een kans geven :grimacing:

Ik ben halverwege aflevering 4 en heb precies hetzelfde. Vind het tot nu toe heel chaotisch, merk dat ik stukken wil overslaan en vind dat de verhaallijnen niet heel logisch zijn. Maar dat wordt niet beter in de rest van het seizoen dus.

Nee dat wordt alleen maar erger (vind ik dan) die verhaallijnen zijn idd zo chaotisch! Lijkt wel alsof ze er zoveel mogelijk op korte tijd in willen proppen waardoor je niet meer weet waar je nou eigenlijk naar zit te kijken.

Ik zit in aflevering 1 maar vind er niks aan. Wordt het nog beter?

Was al van plan Ares niet te kijken omdat het mij mateloos ergert dat NL nog steeds series maakt met zo’n gebrekkige diversiteit in de hoofdcast. Al is met het casten van Jade de cast al ietsiepietsie diverser. An sich fijn om te weten dat ik blijkbaar dus ook niet veel mis. Om dezelfde reden heb ik Undercover ook niet gekeken en kijk ik ook geen nieuwe NL’se films/series meer zonder diverse cast. Stelt me zo teleur dat we dan eindelijk een productie, (of 1,5 eigenlijk) van eigen bodem hebben op Netflix en dat de main cast dan praktisch volledig wit is terwijl er genoeg PoC acteurs zijn die goed werk afleveren. Altijd maar als figuranten laten opdraaien.

Kijkt iemand Hoogvliegers op NPO? Geen idee wat ik er van moet vinden.

1 like

Ik kijk nu seizoen 2 van Zumbo’s Just Desserts en ik vind dat lachje van Simon zo grappig :joy:

Whaaat seizoen 5 bedoel je?!

Ohhhh my, ik ga dit zometeen kijken! Ik vond seizoen 1 zo leuk :star_struck:

1 like

Wij hebben pas geleden Le Bazar de la charité gezien. Vond het een gave serie, helaas maar 8 afleveringen. Het is een waargebeurd verhaal.

3 likes

ik zit echt helemaal in Cheer, luv it

3 likes

Ik ben gisteren eindelijk aan Killing Eve begonnen en ik heb seizoen 1 al bijna afgekeken haha. Ik vind Jodie Comer (Villanelle) trouwens echt zo mooi!

5 likes

Toen ik die recap zag van het vorige seizoen begon ik te twijfelen of ik het wel echt gezien had. Ik dacht echt wtf heb ik dit gemist of ben ik het gewoon vergeten, maar dat was ook een soort wervelwind van vage gebeurtenissen. Maar dat gaat dus gewoon verder :sweat_smile:

1 like

Ik vind het wel een leuke serie! Als het verkapte reclame is werkt het niet op mij want het lijkt me helemaal niks om bij de luchtmacht te zitten, maar de serie vind ik wel leuk iig haha

Kan je het ergens mee vergelijken? Is het grappig of drama?

Love Villanelle en haar outfits!

12 likes

Hmm lastig. Ik vind het een combinatie van actie en drama maar het is ook wel spannend! En zo nu en dan ook wel grappig maar ik zou het geen comedy noemen