Series & Netflix #2

Hahaha ja ik dacht ook steeds aan Sjors.
Ga nu trouwens even googlen of Sjors en zijn vader (Groff) in het echt ook vader en zoon zijn, anders vind ik ze echt goed gecast

Antwoord: niet dus!

12 likes

Haha dat had ik ook al gegoogeld, was verbaasd dat het niet zo was.

4 likes

Ik ben bij de laatste aflevering van Cheer en ik ben gewoon nerveus hahaha

Edit: ohhh ik huil gewoon mee!

7 likes

Begonnen aan Trickets en beetje verliefd op deze acteur. Voel me ook een tikkeltje perv want hij is 2 jaar jonger (1996) en ziet er ook uit als een puppie.

Samenvatting

En deze Koreaanse jongeman uit een andere serie vind ik ook zo cute. Hij is dan wel weer even oud- ish. Maar oogt zo jong!

Samenvatting

Ben echt gevoelig voor framing volgens mij want in real life vind ik meestal een mooie baard heel aantrekkelijk.

1 like

Ik had precies hetzelfde gevoel! Ik vond het tweede seizoen uiteindelijk alsnog heel vermakelijk en grappig, maar ik vind het tienerdramagehalte steeds hoger (en daarom storender) worden. Het eerste seizoen vond ik vorig jaar onwijs leuk en heb ik zelfs nog een keer gekeken! De personages krijgen niet per se meer diepgang maar worden mijns inzien juist steeds meer een soort stereotypes, terwijl ik ze in het eerste seizoen juist heel goed vond uitgelijnd.

LAATSTE AFLEVERING

Ik stoorde me vooral heel erg aan Rahim, die alleen leek te bestaan als middel voor Eric. Ik vond het in de laatste aflevering zo ontzettend frappant, dat Rahim wegloopt nadat hij is ““gedumpt”” door Eric voor Adam, hij blijkbaar tot het einde van de voorstelling op een bankje blijft zitten, maar zodra Eric eraan komt en zijn excuses probeert aan te bieden, weggaat met de dramatische melding dat hij geen excuses wil en dat ~Adam misschien wel zijn hand durft vast te houden, maar hem niet kan opvangen~. Ik vond dat zooo lui geschreven! Sowieso vond ik hun hele relatie nergens op slan, enerzijds kwam Rahim heel cool, intellectueel en diepgaand over, maar anderzijds leek er totaal geen connectie tussen die twee te zijn en was er ook praktisch geen dialoog.

MAAR ik kwam hier eigenlijk posten dat ik suuuperblij ben dat Netflix vanaf 1 februari de films van Studio Ghibli heeft. :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ik heb Ares af en wtf

1 like

Jaaaa :smiling_face_with_three_hearts:

3 likes

Aanrader?

Nou, nee. Ik heb het gekeken omdat een klasgenoot van mij een rolletje speelt, anders had ik het denk ik niet afgekeken. Het is niet spannend, vreselijk slecht geacteerd en er zitten zĂłveel plotholes in.

3 likes

Ik heb Ares gisterenavond ook helemaal afgekeken en vond het achteraf ook eigenlijk best wel slecht. Het verhaal vond ik wel redelijk oké, maar de uitwerking gewoon too much. Als ze het nou gewoon iets realistischer hadden gehouden… Maar het is nu een soort combinatie tussen Het Huis Anubis en Feuten geworden.

2e seizoen van Sex Education daarentegen :two_hearts:

2 likes

Ik heb het een paar dagen geleden afgekeken heb nu nog steeds geen idee waar het nou over ging.

2 likes

Ik heb het nieuwe seizoen van Grace and Frankie gebinged (schrijf je dat überhaupt zo? :thinking:) en wat een heerlijke serie :heart: nooit verwacht dat ik een serie over ‘bejaarden’ zo leuk zou vinden. Al vind ik wel vooral de stukken met Grace en Frankie leuk en die met hun ex-mannen wat minder maar ach je kan ook niet alles hebben hè

4 likes

Dit is inderdaad een goede omschrijving.
Ik heb het ook afgekeken met de hoop dat het verhaal duidelijker zou worden maar helaas.
Zou het niet direct iemand aanraden om te kijken. Gelukkig waren het telkens maar afleveringen van een halfuurtje wat op zich wel lekker wegkijkt.

2 likes

Een figurant is wel de zoon van Groff

1 like

Oh ja zij lijken echt op elkaar

@anon28710462 Oh echt? The Red Turtle op Netflix? Whoohoo!

Zo’n prachtfilm! :pleading_face:

Spoiler verhaal Ares

Volgens mij was het een metafoor voor hoe we in Nederland het slavernij verleden een beetje in de doofpot zouden stoppen. Die grote zwarte smurrie onderin het gebouw representeert die doofpot; die is dus al eeuwen oud. De leden van Ares stoppen telkens een stukje schuldgevoel/kwaad/ziel in die put (zoals je ook ziet wanneer Roza bijv zwart spuugt na een slechte daad) om er zelf vanaf te zijn. Uiteindelijk zijn ze daardoor in staat om vreselijke dingen te doen zonder er verder schuldgevoel bij te hebben. Uiteindelijk kiest Roza ervoor om al die zwarte smurrie (oftewel: al die zonden) op zich te nemen. Als resultaat wordt iedereen geconfronteerd met de vreselijke dingen die ze hebben gedaan en plegen ze zelfmoord. Dat is wat ik ervan begrepen heb :upside_down_face:

6 likes
Ares

Echt hè! Prima idee maar jammer van de uitvoering

5 likes

Zijn hier nog Star Trek enthusiasts? :sweat_smile:

3 likes