Oh ja zij lijken echt op elkaar
Zo’n prachtfilm!
Spoiler verhaal Ares
Volgens mij was het een metafoor voor hoe we in Nederland het slavernij verleden een beetje in de doofpot zouden stoppen. Die grote zwarte smurrie onderin het gebouw representeert die doofpot; die is dus al eeuwen oud. De leden van Ares stoppen telkens een stukje schuldgevoel/kwaad/ziel in die put (zoals je ook ziet wanneer Roza bijv zwart spuugt na een slechte daad) om er zelf vanaf te zijn. Uiteindelijk zijn ze daardoor in staat om vreselijke dingen te doen zonder er verder schuldgevoel bij te hebben. Uiteindelijk kiest Roza ervoor om al die zwarte smurrie (oftewel: al die zonden) op zich te nemen. Als resultaat wordt iedereen geconfronteerd met de vreselijke dingen die ze hebben gedaan en plegen ze zelfmoord. Dat is wat ik ervan begrepen heb
Ares
Echt hè! Prima idee maar jammer van de uitvoering
Zijn hier nog Star Trek enthusiasts?
Hier eentje!
Ik kan nog geen nzb’s vinden en Amazon Prime doet maar een aflevering per week… dan maar wachten tot morgen. Ik ben bang dat t tegen valt, maar ik lees wel veel positieve reacties
ares spoiler
Samenvatting
Ik denk ook dat die vingers van Jacob zwart waren door de smurrie en dat als hij mensen aanraakte zij al hun schuldgevoel terugkregen (die flashbacks ook…) en daarna zelfmoord pleegden
Jaa, ik vind ze ook echt leuk. Jammer dat het seizoen zo snel voorbij is.
Duurt lang
The Bold Type seizoen 4 is begonnen woehoe, echt m’n favo meidenserie
Sex education afgekeken, vond het zo leuk
Vind het zo jammer dat The Good Place volgende week stopt
Spoiler van de aflevering van deze week:
Summary
Vond de cameo van Lisa Kudrow van Friends echt zo leuk
Whaaat ik dacht dat er niks meer kwam! Yes
Spinning Out afgekeken en ik wil meeeeer
Ik ben gestart met Ad Vitam. Vind het wel een interessante verhaallijn. Volgens mij heb ik nog niet gelezen over deze serie in dit topic, heeft iemand het ook gezien?
Marianne, die Franse thriller, is na 1 seizoen al geannuleerd. Jammer
Ik vond die party scene van sex education (aflevering 6 geloof ik) zooo grappig, dat stuk waarin hij ook die kip uit de oven haalt. Echt 10x teruggekeken die scene.
In februari komt er een nieuw seizoen van Hollands Hoop!