Series & Netflix #2

Ik heb nu drie afleveringen van Cheer gezien en vind het verrassend leuk. Maar man, als ze vallen, pfff, kan er soms echt niet naar kijken.

2 likes

Ik ook :cry: echt een super leuk seizoen dit weer!!

Ik vond het super interessant, maar wel echt mixed feelings aan het einde. De verhouding tussen die cheerleaders en Monica, echt ongezond.

1 like

Uhg, Ola. Die heb ik niet gemist.

5 likes

OkƩ ik ben net klaar met sex education. Please zeg me dat er een 3e seizoen komt, dit einde :rage:

1 like

Misschien dat ik maar eens aan Sex Education moet beginnen, als ik al deze reacties lees… :thinking:

4 likes

Ja krijgt gegarandeerd een netflixorgasme dat niet te stoppen is.

1 like

Ow ik vind sex education geweldig haha.
Ik ben op dit moment zooo boos op mijn vriend maar zit met een smile van oor tot oor sex education te kijken love it!!!

Ja, die mixed feelings kreeg ik inderdaad ook. Ook al eerder, toen die ene jongen geblesseerd raakte in het weekend omdat ie toch mee had gedaan bij een ander team en dat ze hem dwong om door te trainen…

1 like

Ik zit ook weer lekker sex ed te kijken :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Dit staat hier al de hele dag aan. Love it haha.

10 likes

Ja dat vond ik ook echt heel erg. Dacht echt: je kan hier gewoon blijvende schade aan overhouden.

Maar ook dat die kids haar de hele tijd als moeder zien en dan denk ik: moederliefde is onvoorwaardelijk. Als jij voor liefde een blessure negeert, naar de eerste hulp gaat, daar het advies in de wind slaat (dat haar ribben konden ā€œpoppenā€ en medicatie weigert en dat vervolgens niet vertelt om je coach te behagen is het geen moederliefde. Die medicus noemt op een begeven moment hun blessures op (waaronder een derdegraads schouderbreuk) dan denk ik wtf, daarmee hoor je gewoon niet te trainen en een fatsoenlijke coach vraagt dat ook niet van je.

Kreeg ook een beetje een naar gevoel van de fixatie op looks. Dat ze Morgan in de piramide wil, want die heeft de looks. De techniek nog niet, maar wel de look. En als je dan gaat kijken zijn mannelijke cheerleaders bijna allemaal donker, maar alle vrouwelijke cheerleaders zijn wit en hebben lang haar. Vooral in de context (conservatief texas) vind ik het best een nare smaak hebben.

9 likes

Sex ed kijkers, wat vonden jullie van Isaac? Ik vind hem echt zum kotzennnnn

2 likes

Ik ben AJ and the queen aan het kijken en ik vind het zo leuk! Ik hoop echt op een seizoen 2.

4 likes

Ik vind Ares ook de teleurstelling van 2020. Nu al.

1 like

Dit is precies het gevoel wat ik kreeg. Twee afleveringen gekeken en kan me niet tot het kijken van een derde aanzetten. Nederlandse series moeten dingen ook altijd zo extra maken. Gewoon een serie over een genootschap simpelweg op basis van dat genootschap wereldleiders en invloedrijke mensen produceert en schandalen verhult ( beetje the family ish) was al boeiend geweest. Maar er moet altijd een bovennatuurlijk element in zitten.

1 like

Ik dacht dat het aan mij lag :joy:
Vind de mensen ook heel slecht te verstaan, achtergrond geluid is dan wel hard maar dan nog hoor ik soms niet wat ze zeggen.

Ik was aan het tweede seizoen van Sex Education begonnen maar vind het ineens zo kinderachtig? Was dat al zo, kan me eigenlijk niet goed herinneren of moet ik er gewoon ff inkomen?

Ik vind het ook kinderachtig maar dat vond ik net zo bij het eerste seizoen, en toch vond ik het vermakelijk. Kijkt makkelijk weg. Moest er ook een beetje inkomen, ik volg het ook niet heel precies, het maakt weinig uit als je een stuk mist. Ik ben nu bij aflevering 6. En die omgeving daar is zo mooi hĆØ, ik wil dat huis van Otis.

2 likes

Ik had er in seizoen 1 vooral last van dat ik Adam continu linkte aan rapper Sjors. Dit seizoen maakte mijn brein deze connectie gelukkig niet meer, dat keek meteen een stuk prettiger.

Ik ben net door het hele seizoen heen en vond het weer fantastisch, eigenlijk leuker dan seizoen 1. Ik begrijp de comments over het kinderachtige wel, maar wij zijn dan ook niet de doelgroep denk ik?
Bovendien vind ik het vooral voor de jongere kijkers tof dat er zoveel taboes worden behandeld op een luchtige manier.

Verder ben ik ook wel gevoelig voor de mooie aankleding, alles is zo lekker kleurrijk en de omgeving is inderdaad prachtig <3

14 likes