Nee ik heb wel alles gezien maar er gebeurd gewoon zoveel en het is allemaal ook niet heel logisch dus ik vind het echt geen aanrader neeš
Nee ik had het over seizoen 4. Mijn post was al van lang geleden. Seizoen 5 wordt nog niet uitgezonden. Dus komt dit jaar sowieso niet op Netflix denk ik. Ik zou eerder 2021 gokken dan.
Waar kijk je die?
Ik ben inmiddels ook met seizoen 3 begonnen, en ik vind het niet heel anders dan de vorige twee seizoenen tot nu toe, gewoon vermakelijk. Het verhaal was sowieso al absurd, dat is niet veel anders.
The Circle is echt verslavend! Dacht echt dat het een heel cringy programma ging zijn, maar heb het seizoen binnen 24 uur gezien, was leuk en interessant om te zien
Wat stom, bedoelde het te vragen aan @Wonderland over The morning show. Waar kijk je dat?
Ik heb the cirkle wel in mān lijstje gezet
Dit is echt toch? Geen gecaste show?
Ja klopt, zijn echte mensen die aan dat spel meedoen
Ok, dank je!
Ik kijk het nu en vind het heel leuk!
Net Sex Education S2 afgekeken en werd helemaal leip toen Isaac die voicemail wiste .
Het was trouwens vast de bedoeling dat het feelgood zou zijn, maar ik vind de verhaallijn van Eric en Adam echt heel kut. Vind het echt niet okĆ© hoe het wordt geromantiseerd dat Adam, die het toppunt is van geĆÆnternaliseerde homofobie, niet normaal met gevoelens kan omgaan en Eric letterlijk heeft mishandeld, uiteindelijk toch besluit dat hij Eric op stel en sprong moet āhebbenā. En dat die familie gelijk helemaal blij en gezellig tegen hem doet want Adam doet dramatisch en Rahim niet en daarom ādoesnāt make you sparkleā.
Heb gisteren in één dag cheer gekeken met een vriendin. Wat interessant was dat zeg. Wist helemaal niet dat het zo zwaar was en zooo knap wat ze doen. Ik vond jerry de allerleukste. Wat een leuke en lieve jongen is dat. En ik wist niet dat ik zó zenuwachtig kon zijn voor mensen die ik niet ken haha.
Ik ga stuk als mensen bij de circle een emoji sturen doen ze hem na haha.
Ik kijk eerste afl van the circle en ik erger me nu al zo aan hoe die vrouwen over zichzelf en elkaar praten.
jaaa echt leuke serie he! ik vind jerry ook echt te leuk, lieve jongen. en harde wereld idd, fysiek en mentaal. wel mooi om alle achtergrond verhalen van iedereen mee te krijgen.
Iemand nog een aanrader voor een serie? Mag op Netflix, Videoland of HBO? Wat ik al gezien heb(er komt een hele waslijst):
You
Killing Eve
Russian doll
Doctor Foster
Sex education
Good girls
Dead to me
Big little lies
Workin moms
The let down
Virgin river
Atypical
Derry girls
The good place
Grace and Frankie
Black mirror
Greyās
How to get away with murder
Crazy ex girlfriend
The sinner
Broadchurch
The missing
The handmaidās tale
Wat ik geprobeerd heb maar niks vond of waar ik geen interesse in heb:
Riverdale
Pretty little liars
Orange is the new black
Jane the virgin
Stranger things
Peaky blinders
Breaking bad
Ik vind Engelse series heel erg leuk. Heb net doctor Foster gekeken, en vond broadchurch ook top. Heeft er iemand een tip? Ben dus best veeleisend
Misschien The End of the F***ing World?
Netflix
- unbelievable
- mindhunter
- designated survivor
- when they see us
- absentia
- bodyguard
- manhunt
Videoland
- the good doctor
En deze serie raad ik standaard iedereen aan: Gilmore Girls
Bonding
The End of the F***ing World
The Alienist, Sherlock, Luther, Elementary?