Series & Netflix #2

Heeft iemand al Ghiblifilms op Netflix? Ik dacht dat ze vanaf gisteren erop zouden komen maar kan ze niet vinden? Toch niet in Nederland dan ofzo?

Oh het verhaal kwam mij al zo bekend voor toen ik hem voorbij zag komen op Netflix maar dat verklaart de boel want het boek heb ik een aantal jaar geleden gelezen.

1 like

Bij mij wel! Ik had aangevinkt ze in mijn lijst te willen en daar staan ze nu.

Omg meen je niet. :sob:

Haha jaa ik had bij elke aflevering zoiets van " Oh die heeft het gedaan" en dan volgende aflevering kwam er weer een plottwist bij hahaha. Ik vind het een goede serie waar je niet bij afdwaalt.

1 like

Yess nog maar eens gecheckt en ik zie ze nu ook! Had even de app uitgeschakeld, hij kon ze eerst niet vinden. Zo leuk :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Vond dit seizoen ook weer veel leuker dan de vorige!

Ik vind het ook fascinerend! Ik krijg gewoon empathie voor de moordenaars door de manier hoe het verteld wordt. Vind het zo’n goede serie!

1 like

Dit wĂ­l je toch. Love jerry :heart:

Jerry from cheer “mat talks” people arriving at work

5 likes

:heart_eyes:

Net begonnen aan de docu van Taylor Swift op Netflix. Ben pas op een halfuur, maar vind het tot nu toe wel boeiend. Ik merk wel dat het heel erg een “kijk mij eens normaal/lief/gevoelig zijn” vibe heeft, maar dat is met de meeste van dit soort docu’s wel.

Ik heb m gisteravond gekeken! Ik vind dit echt een mooie documentaire. Ook omdat je eigenlijk nooit de persoon achter de artiest ziet. Wat een leven heeft zij zeg, my word. Zou er voor geen goud mee willen ruilen.

Ik vind het ook erg cool om te zien hoe ongelofelijk veel songwriting talent zij heeft en hoe ze dat allemaal in elkaar zet. Bijzonder vond ik het wel. Ze heeft er een fan bij :wink:

1 like

Ik vind het echt een geweldige docu. Was vroeger echt diehard fan en besef nu hoe ik nooit stil heb gestaan bij hoe jong ze was en hoe bepaalde zaken haar gevormd hebben.

Vond het ook bizar om te horen dat ze dus al vier jaar een vriend heeft, omdat ze altijd zo bekend stond als “dat meisje met al die vriendjes”. Dat die beeldvorming en aandacht je dus zo raakt dat je iets als een liefde geheim houdt.

Ook het stuk over die worsteling over het politiek actief zijn en je uitspreken. Zo bizar als dit je leven is.

3 likes

Mooie docu, van Taylor Swift.
Heb verder niets met haar als artiest maar het is alsnog heel interessant.
De Netflix docu van Lady Gaga vind ik ook heel goed.

Ik ben ‘the stranger’ aan het kijken. En ik verwachtte er niet veel van, maar het wordt steeds beter eigenlijk!

1 like

Ja? Ik heb de eerste aflv gekeken maar het pakte me niet echt ofzo. Er gebeurde veel maar toch weinig? Haha maar als het beter wordt wil ik t nog wel een kans geven!

1 like

Hahaha ja dat hele er gebeurt veel maar ook weinig verandert eigenlijk niet, maar sinds aflevering 5 ofzo zijn er toch iedere keer best goede cliffhangers waardoor ik het verder wil kijken :joy:

1 like

Hmmm oke als ik niet weet wat ik moet kijken zet ik dit gewoon op :crazy_face:

1 like

Ik heb dus net 2 afleveringen gekeken van Netflix’ Project Runway rip-off en ik vind er weinig aan. Tan France zegt zeer weinig, de kandidaten vind ik op 3 na niet interessant en de meest ontwerpen ook niet mooi. Sowieso vind de combinatie Tan en Alexa Chung niet geslaagd. Ik mis een bepaalde energie die Tan wel heeft met de andere heren van Queer Eye.

1 like

En @Babymomma Ik heb hem gisteren af gekeken, en vond het best een goede serie eigenlijk! Zag het einde ook zeker niet aankomen haha. Dus kan hem wel aanraden eigenlijk!

En wow het einde van the good place joh! Heb serieus zitten huilen haha

1 like