Ik heb net Bojack Horseman afgekeken. Ik vond het einde precies goed voor de serie, maar ik ga het zo zo zo missen. Ik ben echt al héél lang niet zo verdrietig geweest over dat een serie afliep, misschien sinds ik Six Feet Under voor het eerst zag.
Ik heb nog nooit zo hard gehuild bij een series finale als bij die van SFU (Bojack heb ik nog niet afgekeken)
Haha nice, thanks voor je toevoeging. Ga hem dan denk ik toch nog kijken
Het einde van Six feet under vind ik nog steeds een van de beste eindes van een serie ooit. Ik heb me kapot gejankt. Het einde van the good place deed mij er heel erg aan denken, daarom vond ik dat ook echt een goed einde haha.
Oh nooo!! Zo jammer!
@lalalele en @Otzi, ik ook!!! Ik ben er echt urenlang van slag door geweest destijds. Sowieso is SFU voor mij één van de meest indrukwekkende series, ik was 17 ofzo toen ik hem voor het eerst afkeek en ik heb hem opnieuw gekeken toen ik 22 was en laatst (26). Elke keer verhoud ik op een andere manier tot de personages en dat blijf ik echt heel waardevol vinden. De finale van The Sopranos vond ik ook zo tof, ik waardeer een goed einde echt enorm. The Good Place heb ik nog niet afgekeken (op mijn Netflix staan alleen de eerste twee seizoenen en ik wacht braaf tot ik het legaal kan kijken), maar ik ben erg benieuwd!
Ik vind series normaliter te lang doorgaan, dus ik ben echt blij dat Bojack afgelopen is voordat ik het zat geworden ben. Het is voor mij ook echt een heel passend einde, wat de serie in zijn geheel precies goed maakt.
Ik vind programma’s als ‘gefileerd’ (npo eo) echt goed. Laat echt zien hoe de voedselindustrie is. Echt een eyeopener vind ik.
Iemand nog soortgelijke aanraders?
Zooo jammer dat The Good Place afgelopen is. Maar ook wel weer goed, want anders wordt het straks zo’n gtst achtige serie. Het einde was zo mooi
Ik heb net Miss Americana gekeken en nu ben ik fan van Taylor Swift
Dit had ik al bij seizoen 2/3. Ik was op een gegeven moment gewoon de weg kwijt over wat nou de good of bad place was en al die verschillende verhaallijnen dus toen ben ik afgehaakt. Maar misschien ga ik toch nog een keer een poging wagen want vond ‘t ergens wel leuk
Dit had ik ook! Ik raakte zo in de war. Ben toen gestopt en toen ben ik een paar maanden later opnieuw begonnen en toen was het wel heel erg leuk.
Ik zit nu de laatste aflevering van Cheer te kijken en kan de spanning echt niet aan
Maar wat een toffe docu zeg, prachtig hoe Monica als coach met haar team omgaat (en vice versa en het team met elkaar). En bij het verhaal van Morgan en die van La’Darius in aflevering 5 moest ik wel een traantje laten.
Ja, ze is wel hard en ze moeten altijd doorgaan ook bij injuries wat ik wel ver vind gaan, maar dat is in dat hele wereldje gewoon al zo denk ik en ze kunnen moeilijk iets anders? Ik vind Monica heel aardig tegen ze, ze kunnen bij haar voor alles terecht, ze ondersteunt ze met discipline en structuur en vind het mooi dat ze altijd voor ze zal opkomen (wat ze toen vertelde bijv over haar kerk en de gay jongens in de groep), ze is als een moeder voor ze aangezien de meesten ver van huis zijn. Dat vind ik zeker mooi.
Hoezo vind jij van niet?
Maar dit is topsport, dat is überhaupt nooit heel gezond of goed voor je lichaam.
Ik heb blijkbaar een andere indruk gekregen.
Dat van dat rugblessure ben ik het mee eens hoor, dat dat te ver ging!
Oke, ik heb hulp nodig. Ik heb dus ooit een serie gezien waarin er een personage was dat een beetje stom en knullig was en sprak met een spraakgebrek. Hij zei vaak de w in plaats van de r geloof ik. Verder weet ik het niet meer. Het is vast een sit com, want die kijk ik het meeste.
Ik kan het niet uitstaan dat ik niet meer weet waar dit van was
The Big Bang Theory?
Ja, die heb ik gezien laatst! Zou heel goed kunnen! Ik ga even verder op zoek
Edit: Jaaa thanks! Het personage dat is bedoelde was Barry Kripke. Thanks @Michonne dat je mijn beledigende omschrijving snapte!
Iemand hier ook al de serie ‘‘The Stranger’’ gezien? Heb net de laatste aflevering gekeken en het is zo spannend Hoop echt dat er een 2e seizoen van komt!
Ik moest zoooo erg om Barry lachen toen hij zong op de bruiloft