Series & Netflix #2

Waar zit je?

Waar kijk je het? Die wil ik heel graag zien maar nog niet aan gekomen!

serieus? wow dat heb ik, al die tijd over gekeken haha :sweat_smile:

1 like

Ooh Olitz :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: en Olivia haar outfits. Geniet ervan!

1 like

Dayum!!! Dikke fail hier! (Ik zit in officiele lockdown in Johannesburg met 4 kinderen, dat is m’n excuus :wink: )

Hier de aflevering!

6 likes

@Banananana Ik had dit ook heel erg, maar het is tegelijkertijd echt het meest idiote wat ik ooit heb gezien. Ik weet niet, ik bleef kijken in de hoop dat er vanalles voor de dieren gedaan zou worden, maar focuste ook echt op hoe ongelofelijk idioot die wereld van tiger owners is daar!

Maar waar is nou de nieuwe celeb bake off :grin:

Zie bericht voor deze :wink:

1 like

OH SHIT hahaha sorry yeeeeesssss ik was ff in de war door de twee tags

1 like

Hmm ben bij aflevering 2 van Tiger King
 word dit nog raarder.m

ja

6 likes

Ik voel me echt edgy dat ik de volledige serie van frasier aan het herkijken ben

Op dvd
 :sunglasses: Haha

Ik vind het eigenlijk fijner dan Netflix. Je hebt die keuzestress dan gewoon niet :joy: Alleen wel irritant dat ik er iedere keer een nieuwe dvd in moet doen en weer moet opstaan #firstworldproblems

3 likes

Per minuut zelfs @Soy.peor

2 likes

Ik vond dit echt een hele goede serie!

1 like

Ik heb ook sinds kort Amazon Prime maar kan Scandal niet vinden?

18 likes

Ik ga toch maar weer eens een serie(tje) kijken.
Als je deze gezien hebt, welke zou je dan het meest aanraden? Als je er één gezien hebt en je vond het superduper geweldig mag je ook stemmen :stuck_out_tongue:

• Luther (5 seizoenen)
  • Bodyguard (1 seizoen)
  • Collateral (miniserie)
  • Marcella (2 siezoenen)

0 stemmers

1 like

Hahahaa zo waar. Ik begon met het idee oke ik ga naar een docu kijken over een man die tijgers heeft dat is al best gek. Naar oooh shit

3 likes

Heeeerlijk lekker Amerikaanse tokkie galore

1 like

Alleen bodyguard zien maar echt een van mn favorieten. Ik vond ‘m echt heel spannend en beetje verliefd op de hoofdrol speler, hij zat ook in GOT.

1 like