In principe is alles wat hij doet dierenmishandeling, dat houden in kooien en laten aaien door mensen. Maar ze ziet geen slagen oid.
Zo spannend! Maar wel een aantal losse eindjesā¦
Sterk acteerwerk
Ik word loco als we weer bijna 2 jaar op seizoen 3 moeten wachten
Ik heb de eerste aflevering gezien, zo mooi! Ik ken de actrice van Shtisel, ook een aanrader.
Ja dat is ook zo inderdaad. Ok, dank je
Woehoe nieuw seizoen Ozark op Netflix!
Ben net bij aflevering 2!
Netflix is begonnen met een campagne. Spoilerbillboards. Blijkbaar gaat Netflix wereldwijd billboards plaatsen met spoilers van allerlei series er op met als slogan You shouldāve #staythefuckhome .
Ik vind het vindingrijk!
Wel lullig voor de mensen met een vitaal beroep die in hun vrije tijd willen ontspannen met een serie
Oh, ja! Hopelijk alleen op plaatsen uit de buurt van supermarkten zoals winkelstraten oid.
Orthodox jodendom is gewoon een sekte
Maar het is stayed
Netflix heeft gereageerd op een tweet dat dit niet echt is!
Ik vond Toy Boy veel te langdradig, heb 6 afleveringen geskipt om direct de laatste te bekijken.
Oeh net eerste aflevering gezien, vind het ook wel goed!
Verder ben ik echt totaal klaar met Netflix, ik kan gewoon echt geen leuke films of series meer vinden en heb gewoon geen motivatie om verder te scrollen haha.
Ben je nu okay? Als je er over wil praten wees welkom want ik heb zoveel vragen
Yes, lief dat je het vraagt. DM maar als je wilt!
Ben aan unorthodox begonnen, zijn maar 4 afleveringen dus al bijna klaar. Ik vind het wel een goeie mini serie!
Wacht, echt nog maar 1 aflevering voor La casa de las flores? Ik dacht dat er 9 zouden komen (dit staat ook op iMDB)!