Huh ik ben nog niet klaar, maar 6 afleveringen?!
Bizar he!!?
Oh ik ben benieuwd! Ik vond het tot nu toe namelijk ook best wel meh en jammer dat het al de laatste is, ik vond het al vreemd dat er nog zo weinig boeiends was gebeur en dat het einde nu al is.
Maar ik heb de laatste dus nog niet gezien dus misschien maakt het veel goed!
Oh dat wil ik graag zien, maar mijn zoontje dwingt mij tot 4 seizoenen van Paw Patrol. Er mag niks anders op tv
7
Ja. Benieuwd waar het nog helemaal heengaat, maar al onbegrijpelijk dat zoveel mensen een exotisch dier (willen) houden⦠Wat een hoop bizar volk.
DUMPEN!!!
@Broodrooster Misschien kan je zeggen aan je zoontje dat het mama haar beurt is en dat hij in Paw Patrol geleerd heeft om te delen
Oh leuk! Vanavond een aflevering kijken. Jammer dat het alweer de laatste is.
Ik vind het echt een steengoede serie.
Hahaha nou ik ging dus net kijken. Heel dom, maar dacht dat het paar afleveringen zou zijn, maar het is maar 1 uur.
Mocro Maffia einde:
Samenvatting
Wat ik dus ook niet snapte: aan het einde zegt Pierre Bokma iets van: de toren van Babel stortte in omdat ze te veel hebben geluld. En dan zie je die blackberry steeds trillen. Zou de politie dan hebben meegelezen met die pgpās? Wie stuurde Adil al die berichten? Wat gebeurt er allemaal???
"Samenvatting
Hmm ik denk niet dat de politie kon meelezen eigenlijk, zouden ze dan niet al veel eerder in actie zijn gekomen? Maar misschien bedoelde Pierre wel gewoon dat alle spelers teveel hadden gepraat. Of er is een informant. Wat gaat er ook gebeuren als Adil er achter komt dat muisje dood is Maar snapte jij mijn vraag wel? Ik weet het nog steeds niet!!
Ging dat niet over die jongens in een auto die muis met Belg in het begin van seizoen 1 ergens hebben beschoten en uit eindelijk gooide stille (? Ben niet zo goed met de namen haha) iets naar binnen waardoor die auto ontplofte?
Oooooh ja dat zou kunnen maar erg vergezocht
Ja vond ik ook maar dat zijn de enige jongens die in brand zijn gestoken voor zover ik me kan herinneren
Aaaah ja op die manier. Klinkt wel logisch
Ik ben aan Unorthodox begonnen en het is zo goed! Is een miniserie over een vrouw die āontsnaptā uit de orthodoxe Joodse gemeenschap in New York en blijkbaar gebaseerd op een waargebeurd verhaal. Staat op Netflix trouwens.
Oh ja die wil ik ook graag zien! Ben benieuwd. Vriend wilt niet meekijken en nu we samen thuis zitten heb ik amper de tv voor mezelf
Zit in Tiger King dierenmishandeling?
Ik ben echt getraumatiseerd door aflevering 7 van Mocro Maffia. Heb er nog hartkloppingen van.