Series & Netflix #2

Ben je nu okay? Als je er over wil praten wees welkom want ik heb zoveel vragen

1 like

Yes, lief dat je het vraagt. :kissing_heart: DM maar als je wilt!

1 like

Ben aan unorthodox begonnen, zijn maar 4 afleveringen dus al bijna klaar. Ik vind het wel een goeie mini serie!

6 likes

Wacht, echt nog maar 1 aflevering voor La casa de las flores? Ik dacht dat er 9 zouden komen (dit staat ook op iMDB)!

Ik ben all the bright places aan het kijken (ik vond dat ik eerst m’n dingen die ik nog had openstaan af moest kijken op netflix) en het is zo slecht haha. Ik heb het boek toentertijd ook gelezen en vond dat ook maar mediocre.

Ja, ik had ook gehoord dat 23 april het nieuwe seizoen kwam. Echt een seizoen en geen afsluitende aflevering… daarom vond ik het zo raar? Maar aan de andere kant zou het me ook weer niks verbazen, omdat ze het met die special El Funeral ook een beetje vreemd gedaan hebben. Ik zag nergens op Netflix dat deze special bestond, dus ik kwam er pas achter toen ik alle afleveringen al gezien had. Door die special vielen wel wat dingen op hun plek bij mij, haha.

Ik heb eindelijk een Chromecast besteld. Ik heb geen Ziggo, is er via de Chromecast een andere manier om naar HBO te kunnen kijken? Want zoals ik het begrijp moet je voor de app HBO Go ook Ziggo hebben.

Voor zover ik weet niet :frowning: Ziggo heeft als enige partij in Nederland de uitzendrechten van HBO (tm medio 2021 dacht ik?), dus daarom kan je alleen als ziggo klant inloggen.

1 like

Stom! Ik hoopte me op HBO alleen te kunnen abonneren maar helaas. Heeft Ziggo slim gedaan.

Klopt… Maar 't is ook wel erg vervelend, want waar ik woon is het bijvoorbeeld niet eens mogelijk om Ziggo te ontvangen omdat het niet op de kabel zit. Dus HBO is dan al helemaal niet meer (legaal) mogelijk haha.

Ja vind het ook balen hoor. Probeer het al jaren maar helaas.

Ik ben begonnen aan de docuserie Pandemic en vond de eerste aflevering heel interessant

De serie Pandemic lijkt me heel interessant, juist in deze tijden van corona. Bedankt allemaal voor de tip!

Ik heb vandaag Bethany Hamilton Unstoppable gekeken op Netflix.
Erg mooi en inspirerend!

Ik kijk nu die film el hoyo echt cray cray

2 likes

Suits is weer begonnen!

1 like

Haha dat zag ik gisteren per ongeluk en inmiddels het seizoen afgekeken. Was een leuk seizoen!

Ik hoop zo dat Harvey en Donna samen eindigen :heart_eyes: Ben nu bij aflevering 14, nog ff geduld

Wow ik nu, dit kan je wel zeggen ja haha

1 like

Iel wat is dit voor iets engs

@anon67544534 Waar blijft die celeb bake off aflevering, i reken op je, gurl!