Series & Netflix #2

Ik ben verslaafd aan Love is Blind, krijg er ook echt The Circle vibes van!

1 like

dan vind je “back with the ex” misschien ook leuk!

Thanks voor de aanrader, kende ik nog niet (:

Vond het echt top haha. 4 verschillende ex-stellen gaan weer bij elkaar wonen en gaan ook op “droomreis”. Dan bij de laatste aflevering (nummer 6 ofzo) beslissen ze of ze weer bij elkaar willen zijn. En het zijn ook wel allemaal exen van relaties die al meerdere jaren uit elkaar zijn, dat vond ik wel een belangrijk detail

2 likes

Ben ozark weer aan het bij kijken. Was ergens in seizoen 2 gestrand, maar heb gehoord dat het weer erg spannend wordt dus ben benieuwd. Ik erger me wel echt weer aan dat depri VSCO filter dat eroverheen hangt waardoor alles blauw en donker is.

Met Olivia Pope toch? Ja twee keer gezien. Anders niet :joy::frowning:

Ik was blijkbaar in seizoen 1 al gestrand en herken me inderdaad in wat jij zegt. Door dat filter doet het zo depressief aan en daarnaast vind ik de serie wel erg langzaam ontwikkelen. Kan er mijn aandacht niet echt bijhouden. Weet niet of ik het ga redden tot seizoen drie.

Wordt het nog beter gedurende het seizoen of blijft dit zo?

1 like

Waar zit je?

Waar kijk je het? Die wil ik heel graag zien maar nog niet aan gekomen!

serieus? wow dat heb ik, al die tijd over gekeken haha :sweat_smile:

1 like

Ooh Olitz :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: en Olivia haar outfits. Geniet ervan!

1 like

Dayum!!! Dikke fail hier! (Ik zit in officiele lockdown in Johannesburg met 4 kinderen, dat is m’n excuus :wink: )

Hier de aflevering!

6 likes

@Banananana Ik had dit ook heel erg, maar het is tegelijkertijd echt het meest idiote wat ik ooit heb gezien. Ik weet niet, ik bleef kijken in de hoop dat er vanalles voor de dieren gedaan zou worden, maar focuste ook echt op hoe ongelofelijk idioot die wereld van tiger owners is daar!

Maar waar is nou de nieuwe celeb bake off :grin:

Zie bericht voor deze :wink:

1 like

OH SHIT hahaha sorry yeeeeesssss ik was ff in de war door de twee tags

1 like

Hmm ben bij aflevering 2 van Tiger King
 word dit nog raarder.m

ja

6 likes

Ik voel me echt edgy dat ik de volledige serie van frasier aan het herkijken ben

Op dvd
 :sunglasses: Haha

Ik vind het eigenlijk fijner dan Netflix. Je hebt die keuzestress dan gewoon niet :joy: Alleen wel irritant dat ik er iedere keer een nieuwe dvd in moet doen en weer moet opstaan #firstworldproblems

3 likes

Per minuut zelfs @Soy.peor

2 likes