Series & Netflix #2

Ik vond dit echt een hele goede serie!

1 like

Ik heb ook sinds kort Amazon Prime maar kan Scandal niet vinden?

18 likes

Ik ga toch maar weer eens een serie(tje) kijken.
Als je deze gezien hebt, welke zou je dan het meest aanraden? Als je er één gezien hebt en je vond het superduper geweldig mag je ook stemmen :stuck_out_tongue:

• Luther (5 seizoenen)
  • Bodyguard (1 seizoen)
  • Collateral (miniserie)
  • Marcella (2 siezoenen)

0 stemmers

1 like

Hahahaa zo waar. Ik begon met het idee oke ik ga naar een docu kijken over een man die tijgers heeft dat is al best gek. Naar oooh shit

3 likes

Heeeerlijk lekker Amerikaanse tokkie galore

1 like

Alleen bodyguard zien maar echt een van mn favorieten. Ik vond ‘m echt heel spannend en beetje verliefd op de hoofdrol speler, hij zat ook in GOT.

1 like

Nahhh echt elke keer als je denkt: this shit is crazy. Haalt ‘ie weer ergens iemand tevoorschijn met nog minder tanden en een missend ledemaat.

Of een raarder kapsel.

9 likes

Ik ga stuk hahaha

1 like

of stapt iemand weer een tijgerkooi binnen en je hoopt als dat maar goed gaat

2 likes

Na alle verhalen hier ga ik denk ik ook maar Tiger King kijken. Ik dacht eerst dat het over Siegfried en Roy ging ofzo haha

4 likes

Ik vind het echt een docu voor jou

1 like

Hahahaha ik weet niet of dat positief of negatief is :joy:

1 like

Ik hoop gewoon op een insta vlogje van jou terwijl je dit kijkt hahaha.

1 like

Hahaha doe ik! :joy: Zat tijd over in mijn quarantaine weekenden haha

1 like

Oh goed dat ik dit lees, ik ben daarnet gestopt halverwege aflevering 1. Ik geef het nog een kans.

1 like

Normaal haat ik Amerikaanse docus want dan is het de halve docu lang door 100 verschillende mensen.

"And then John killed her "
“It was around that time that John killed her”
“John killed her”

En dan denk ik ja weet nu ook wel dat John het was vertel me godverdomme iets nieuws.

Maar bij deze docu
 het gaat van Oh dat is gek naar, oh huh er is meer??

4 likes

Ik zit nu ook wat reviews te lezen. Het klinkt vet intrigerend haha. Ik weet wat ik dit weekend ga doen :ok_hand:

Hahaha dat is wel echt spot on trouwens. Mijn moeder kijkt ook altijd zulke docu’s, hoe vaak ik dat wel niet gehoord heb toen ik thuis woonde. Of duizenden synoniemen voor het woord ’ murder’ . Mijn vader zei altijd dat hij de kamer niet eens in kon lopen zonder de woorden ‘homicide’ door de huiskamer te horen galmen :joy:

1 like

Nou ik ben ook wel gestopt met hopen dat het goed gaat

ja niet voor henzelf maar beelden blijven heftig. heb je aflevering 5 gezien?