Series & Netflix #2

Ja eerlijk doet het me toch het meeste aan breaking bad denken. Maar dan in een hele andere setting.

1 like

Ben bij aflevering 2 van Dare Me en ik haat Beth nu al zo intens.

2 likes

Is die vrouw in La Casa de Papel echt zwanger? Want als het een fake buik is snap ik de toegevoegde waarde in het verhaal/van die rol niet.

Misschien om extra bitchy te laten overkomen, vorig seizoen zat ze ook heel veel te roken (met buik). Snap het ook niet helemaal haha. Weet niet of ze echt zwanger is trouwens.

Was er donderdag geen Oogappels?

Volgens mij niet idd!

:cry:

2 likes

Ik ben echt keihard community aan het bingen, maar ben nu begin seizoen 5 en vind het echt minder leuk worden. Denk dat ik er even mee stop.

Maar, blijkbaar hebben mijn ouders HBO en mag ik hun inloggegevens dus ik kan ook beginnen aan het nieuwe seizoen westworld. En wil ook eens met the sopranos beginnen.

Zijn er meer die better call saul kijken triuwens? Net de aflevering van deze week gekeken, intens! En had ook helemaal breaking bad vibes erbij

Netflix deelt net op insta dat de after show van Tiger King nu al online staat :scream:

2 likes

Ik zie het niet

Ik heb een dejavu, dit is al gevraagd denk ik

Ik heb ‘m al aanstaan, is aflevering 8. Het zijn Skype interviews met een aantal mensen uit de serie.

Oh zie het nu thanks!

Dit was dus mijn hoofd vrijdagochtend toen ik met mijn ontbijt klaar zat om oogappels terug te kijken (neem altijd op) en er toen na het doorspoelen van de reclame, achter kwam dat ik the Passion had opgenomen :weary::sob:

4 likes

Das zuur! Wel lekker ontbeten?

1 like

Jaa dat wel hoor, ben maar wat anders gaan kijken :wink:

Net de laatste aflevering van meisje van plezier gekeken. Wat een einde… pff nu moeten we vast weer twee jaar wachten voor het vervolg :weary:

Ik heb net Feel Good gekeken, wat een heerlijke serie! Het is een britse serie en het doet me een beetje denken aan Please like me. Helaas maar 6 of 7 afleveringen van 24 min ofzo. Maar dikke aanrader!

2 likes

Heeft iemand Greenhouse Academy al gekeken? Is het een beetje Gossip Girl-ish, of Riverdale-ish haha?

Ahh bedankt voor de tip! Was al benieuwd naar Fleabag!

Ik vond het meer Huis Anubis-ig, iets minder magie, iets meer complotdenkerij.

1 like