Hahahaha whut kijkt iemand on my block, die Jasmine is gewoon in real al 33 terwijl de rest van de cast 21 is en 15 speelt
Is er ook een de Woo in Amsterdam? Ken alleen die in Utrecht. Ranzige boel.
Ik dacht dus dat dat een verzonnen serie was in Community. Ik ben nu wel heel benieuwd waar de obsessie van Abed vandaan komt
De Jimmy Woo
Wij noemden dat altijd de Jimmy, maar kids these days dus de Woo.
Hahha ja dit is de Jimmy Woo, niet de woolloomooloo (: de Jimmy is niet voor plebs maar vast ook een ranzige boel
Hoe vond je de film?
The Fall, Luther, Elementary
Ben ook gister aan The Missing begonnen en het is zo goed. Echt blij dat mensen het hier aan hebben geraden haha.
De eerste 2 seizoenen vond ik goed, de derde… not so much. Maar dat is voor iedereen anders.
Ik kijk het! Vind sowieso dat het steeds onrealistischer wordt dat ze 15 zijn haha
Begonnen aan The missing. Aflevering 1 was al spannend!
Ik vind het zo leuk dat community op Netflix staat! Vroeger wel eens wat afleveringen met huisgenoten gezien, maar ben nu vanaf het begin begonnen en inmiddels al in seizoen drie. Die paintball afleveringen, en de simulaties / alternate realities zijn echt goud. En ik weet eindelijk waar het fameuze gifje vandaan komt!
Ben nu Toon aan het kijken, heerlijk ongemakkelijke serie met veel redelijk onbekende acteurs. Aanrader!
Ik heb trouwens Dare Me helemaal gezien, echt in 1,5 dag
Spoiler Dare Me:
dat einde, ik dacht al wel dat haar man er iets mee te maken had, maar samen. (Zouden ze ook iets te maken hebben met de dood van de exvrouw van militair?). Ben heel benieuwd naar seizoen 2.
Ik vond Dare Me echt heel tof, gaaf sfeertje.
Jaaa Toon is hilarisch! Kan het iedereen aanraden. Hoop heel erg op nog een seizoen
Unorthodox was echt prachtig
Daarna met mijn vriend begonnen aan Tiger King. Het contrast kon niet groter. Maar wordt ook boeiend denk ik.
Ahhhhh ik heb net de een na laatste aflevering van ozark gekeken nou ik ben in shock
Waar is Ozark mee te vergelijken? Ik twijfel of ik eraan moet beginnen of niet