Series & Netflix #2

Seizoen 1 van The missing gezien.

Zo heftig… Had echt stiekeme hoop dat hij nog leefde. Wel fijn dat de serie niet enorm voorspelbaar was! Mooi hoe de karakters echt uitgelicht worden. Vond het echt goed in elkaar zitten. Heel benieuwd naar seizoen 2!

3 likes

Ik ben dus helemaal verslaafd aan La Casa de Papel de afgelopen dagen. Ik vind de professor aantrekkelijk haha. Toen ik het tegen een vriendin zei, zei zij dat zij hem ook aantrekkelijk vindt.
Een andere vriendin was juist weer heel verbaasd dat ik hem aantrekkelijk vind.
Vinden jullie de professor ook aantrekkelijk?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Voor wie er geïnteresseerd is: Pathe thuis geeft elke dag via hun insta een gratis code voor een bepaalde film. Tot nu toe nog geen films er tussen zien staan die ik graag wil kijken, maar de code van vandaag is voor Hacksaw ridge en dat vond ik wel een goeie toen ik hem in de bios zag

De 20e komt Midway, daar ben ik heeel benieuwd naar!

1 like

Ik glij van de bank zodra berlin in beeld komt… dont know why maar oef…

3 likes

Hahaha krijg ook echt net een app van vriendin die de professor niet aantrekkelijk vindt dat ze Berlin wel heel sexy vindt.
Ik blijf bij mijn keuze voor de professor…

tenor

4 likes

Holy shit die laatste scene in de laatste aflevering better call saul. Fantastisch, zenuwslopend!

3 likes

Net seizoen 4 van La Casa de Papel afgekeken

Spoiler afl 6 La Casa

Nairobi :sob::sob::sob:

3 likes

Met de Google Chrome extentie kan je met meet mensen live een film of serie kijken en tegelijkertijd chatten, het heet Netflix party. Mensen die dat leuk vinden om een keer te doen?

2 likes

Ik ben zaterdag aan The Circle France begonnen en hoef nu nog maar 2 afleveringen. Echt zo’n programma waarvan je weet dat het nergens over gaat maar het stoort niet genoeg om het af te zetten. De kandidaten van de US versie (Chris, Sammie en Joey) spraken me wel meer aan. Bij de FR versie heb ik nog steeds geen favoriet, het wisselt daar snel wie ik stom/arrogant vind.

Is de Braziliaanse versie het kijken waard? Ik heb het nog niet durven kijken omdat ik Portugees over het algemeen een lelijke taal vind. :zipper_mouth_face:

Ja dit lijkt me leuk !

1 like

Ik vond de USA versie ook top, en de Franse versie ook best leuk. Brasil niet, vind het een lelijke taal en de mensen trokken me niet zo. Vond het heel erg afgekeken van de USA versie (meer nog dan FR), maar dan net niet. Halfweg wordt het wel leuker dus misschien als je niks beters te doen hebt, maar zou hem niet per se aanraden.

2 likes

Hoe weet je welke film er wanneer komt?

Oeh nee Berlin doet me ook niets, maar de professor :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

2 likes

Van 3 films was er een soort ‘preview’ te zien toen deze actie bekend werd. De rest van de films weet ik helaas nog niet haha. Vandaag komt als 't goed is huisvrouwen bestaan niet 2.

1 like

Brot vond ik wel goed en spannend.

3 likes

Ik dacht ook dat dat preview plaatje klopte, maar is helaas niet zo want die huisvrouwen film was volgens mij al op de tweede dag dat deze actie begon.

Ah oke, nouja deel 2 van die film is vandaag niet dus dan klopt de preview qua die film alsnog niet. Maar maybe komt midway wel gewoon op de dag van de preview💁🏻‍♀️

Same ik had toch ook wel iets leukere films verwacht.

Wat vonden mensen hier van The Stranger? Heb gisteren drie afleveringen gekeken, ik weet het nog niet. :thinking: