Theorie over Alicia van La Casa de Papel. Zou een spoiler kunnen zijn als het klopt…
Ik vond het echt een leuke/goede serie! Ik zat er wel echt vanaf 1 meteen helemaal in.
Oke klaar en hoop dat er een seizoen 2 komt maar vast niet.
Rollo
Samenvatting
Her verhaal was wel echt helemaal klaar, het is een mini serie. Echt een prachtig verhaal. Denk zelf dat een tweede seizoen afbreuk zou doen.
Gaat zo het moment zijn dat ik aan Ozark begin?
- Ja!
- Nee, kijk dit ____ (comment @me please)
0 stemmers
Maar zoveel vragen.
Ik ben hier een aantal dagen geleden ook eindelijk aan begonnen (stond al een eeuw op m’n watchlist) en valt niet tegen tot zover dus ik zeg doen
Kijkt hier iemand Outer Banks? Zag het net toevallig op Netflix voorbij komen maar kan 't niet echt plaatsen
Er stond dat het een mix is van The O.C. en nog iets en dat was vroeger echt m’n fav
Holy shit dit zou ik echt heel vet vinden!
Vind het niet ver gezocht, dit schoot ook een paar keer door m’n hoofd inderdaad.
Zou heeel realistisch kunnen zijn.
Denk je, yes weer een nieuwe aflevering van Riverdale, is het weer zo’n gare musical aflevering.
Hahaha ja zo kut, ik dacht hetzelfde
Zie dat er weer een nieuwe aflevering is! Die nog niet gezien, de rest wel. Heel leuk vind ik het
Ahh ja heel herkenbaar! Vind het ook echt heel goed in beeld gebracht welke emoties erbij komen kijken. Echt een fijne serie, ben benieuwd naar het nieuwe seizoen
Ik ben begonnen aan De Twaalf, staat er kennelijk vanaf vandaag op. Eerste aflevering is veelbelovend!
Ik zie dat Too Hot To Handle nu op Netflix staat, precies wat ik nodig had.
Vlaamse series zijn echt m’n favo. Ben zo benieuwd.
Ik ben gisteren begonnen aan killing eve en nu wil ik de hele dag verder kijken in plaats van werken. Echt lang geleden dat ik dat heb gehad bij een serie.