Series & Netflix #2

Theorie over Alicia van La Casa de Papel. Zou een spoiler kunnen zijn als het klopt…

9 likes

Ik vond het echt een leuke/goede serie! Ik zat er wel echt vanaf 1 meteen helemaal in.

1 like

Oke klaar en hoop dat er een seizoen 2 komt maar vast niet.

Rollo :drooling_face:

1 like
Samenvatting

Her verhaal was wel echt helemaal klaar, het is een mini serie. Echt een prachtig verhaal. Denk zelf dat een tweede seizoen afbreuk zou doen.

2 likes

Gaat zo het moment zijn dat ik aan Ozark begin?

• Ja!
  • Nee, kijk dit ____ (comment @me please)

0 stemmers

Maar zoveel vragen. :sob:

Ik ben hier een aantal dagen geleden ook eindelijk aan begonnen (stond al een eeuw op m’n watchlist) en valt niet tegen tot zover dus ik zeg doen :wink:

Kijkt hier iemand Outer Banks? Zag het net toevallig op Netflix voorbij komen maar kan 't niet echt plaatsen
Er stond dat het een mix is van The O.C. en nog iets en dat was vroeger echt m’n fav

Holy shit dit zou ik echt heel vet vinden!

1 like

Vind het niet ver gezocht, dit schoot ook een paar keer door m’n hoofd inderdaad.

1 like

Zou heeel realistisch kunnen zijn.

1 like

Denk je, yes weer een nieuwe aflevering van Riverdale, is het weer zo’n gare musical aflevering. :sleeping:

4 likes

Hahaha ja zo kut, ik dacht hetzelfde

1 like

Zie dat er weer een nieuwe aflevering is! Die nog niet gezien, de rest wel. Heel leuk vind ik het

Ahh ja heel herkenbaar! Vind het ook echt heel goed in beeld gebracht welke emoties erbij komen kijken. Echt een fijne serie, ben benieuwd naar het nieuwe seizoen

2 likes

Ik ben begonnen aan De Twaalf, staat er kennelijk vanaf vandaag op. Eerste aflevering is veelbelovend!

7 likes

Ik zie dat Too Hot To Handle nu op Netflix staat, precies wat ik nodig had.

9 likes

Vlaamse series zijn echt m’n favo. Ben zo benieuwd.

2 likes

Ik ben gisteren begonnen aan killing eve en nu wil ik de hele dag verder kijken in plaats van werken. Echt lang geleden dat ik dat heb gehad bij een serie.

6 likes