Series & Netflix #2

Oh nee 23 april. Meh

1 like

Ja het is echt zo pulp dat je geen enkele moeite doet het serieus te nemen, en daardoor heel vermakelijk. Ergerde me vanaf het eerste moment wel kapot aan Francesca, dus jammer dat zij zo prominent naar voren kwam. En Chloe vond ik echt hilarisch

3 likes

Spoiler einde aflevering:

ik kon ook alleen maar naar haar opgespoten lippen kijken :joy:. Ik ga even oo onderzoek uit of ze nog samen met Harry is

2 likes

Jaaaaa zoveel zin in! :heart::heart::heart: Casa de las flores

2 likes

Echt he, wat een eend! En zo’n turn of dat ze door alle mannen instant als lekkerste chick werd gebombardeerd

3 likes

Ik kan niet wachten tot Lucifer weer begint. :drooling_face::innocent:

3 likes

Thth einde:

Ik heb ook onderzoek gedaan en afgezien van een foto met een kangaroo kan ik geen sporen van Harry vinden. Is ook niet goed voor haar image natuurlijk. Maar wat een einde hahah ze winnen niks en het duurde veel te lang

2 likes

oh genieten dit, ben al bij aflv 4 van too hot to handle. ga het vandaag helemaal bingen tot boer zoekt vrouw begint haha

3 likes

Ik vond het contrast wel leuk haha. Bij too hot too handle hebben ze allemaal een ‘een hele speciale connectie’ na een dag en bij bzv beginnen ze na een week toch misschien wel een klein beetje iets te voelen.

1 like

ja inderdaad haha! bij thth mogen ze niet zoenen of seksen en rukken ze elkaar de kleren nog net niet van het lichaam en in bzv ‘mag’ alles maar hebben ze na de logeerweek nog steeds geen enkele gevoelens :joy: ook wel weer zin in bzv trouwens! lekker degelijk haha

2 likes

Thth einde:

ja vond het ook zo lame dat iedereen wat won. Dacht echt van ‘ja oke. Leuk?’ Moet ook nog even onderzoek doen naar Sharron en Rhonda :joy:

Ik ben maar eens a Vis A Vis begonnen. Wat een lange afleveringen zijn dat! Vind ik niet lekker kijken merk ik, tenzij het een miniserie was geweest misschien. Wel leuke serie verder, al wordt ik er ook wat terneergeslagen van ofzo, haha. Doe er dus wel lekker lang mee want verspreid over twee weken nog maar die afleveringen gezien.

2 likes

Killing Eve S03E01

Ik hoop het niet haha :sob: kan me ook niet voorstellen dat ze Eve niet meer in de gaten houdt en niet weet waar ze mee bezig is? maar Villanelle lijkt wel helemaal opgegaan in haar ambitie om Keeper te worden, dus wie weet! Arme Eve, heb het wel met haar te doen hoor!

2 likes

Ik was lekker hawaii five-o aan het kijken, komt er ineens aan het einde van die aflevering;
To be continued in NCIS: Los Angeles

Moet ik in de krochten van NCIS ineens een aflevering van tien jaar terug gaan opzoeken. Lekker dan. Kut videoland

Gisteren Dare me gezien, en ik vond het echt veel beter dan ik had verwacht! Ik werd wel echt gek van waar die coach me nou zo aan deed denken, maar ik ben er eindelijk uit. Ze lijkt op rachel weisz!

image

2 likes

Ze heeft ook scream gedaan (serie), misschien ken je haar daar ook van?

1 like

Dat is het rare haha. Ik heb heel haar imdb afgestruind, maar kon niks vinden waar ik haar van ken. Mijn hersenen maakten echt die link naar rachel weisz blijkbaar, want toen ik dat eenmaal bedacht was ik opgelucht :sweat_smile:

Waar kijk jij dat? Kan het niet vinden

Ja zoals ik al zei kijk ik m niet legaal. Denk niet dat de mods het op prijs stellen als ik deel hoe :slight_smile:

Ohhh helaas

1 like