Series & Netflix #2

Ik ook!

En thanks beide, misschien toch Killing Eve nog maar eens een kans geven :blush:

1 like

Nee het heeft nooit op netflix gestaan geloof ik. Ik heb het gekeken via npostart.

Het staat wel op Videoland.

Spoiler over na de laatste aflevering van too hot to handle:

Harry en Francesca zijn nog samen. Paar dagen geleden hebben ze interviews gegeven en het publiekelijk bekend gemaakt op insta. Over Rhonda en Sharron kan ik nog niks vinden. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat Harry en Francesca nog samen zouden zijn, had het gevoel dat Harry haar veeeel leuker vond dan zij hem

2 likes

Holy shit, die Francesca heeft 2 miljoen volgers erbij gekregen?! Gaat dr geen windeieren leggen dat programma

1 like

Op haar insta staat ook een highlight Australia van bijna een jaar geleden en daar zie je hem ook! Het programma is echt al een hele tijd geleden opgenomen dus. Lijkt me lastig het zo lang geheim te houden.

1 like

Ik las ergens dat Harry en Francesca even uit elkaar zijn geweest maar nu weer samen. En dat Rhonda en Sharron niet meer samen zijn vanwege de afstand.

3 likes

Ik ben net beginnen met Too hot to handle en ik vind het echt heeeeerlijke cringe. Perfecte mix van Temptation Island, The Circle en Love Island. En tot nu toe vind ik Harry wel een leuke knul (en dat heb ik echt nooooit met die mannen uit zulke programma’s, vind ze meestal allemaal vies)

1 like

Ik ben net klaar met Grey’s Anatomy kijken op videoland. Ik val nu echt even in zo’n zwart gat dat ik niet meer weet wat ik moet kijken. Na 15 seizoenen heb ik ook niet zomaar zin om weer aan iets anders te beginnen.

1 like

Van Too Hot To Handle over naar The Circle USA.

1 like

Iemand nieuwe seizoen van after life al gekeken? Heb nu twee afleveringen gezien maar kom er nog niet helemaal in.

Ik ben nu net bezig met seizoen 1! Had het nog nooit gezien maar vind het wel heel vermakelijk tot nu toe.

Vandaag eindelijk Mad Men helemaal uit gekeken. Blijkbaar wordt het over een paar dagen van Netflix (BE) verwijderd dus net op tijd. Wat een serie, uiteindelijk leef je zo mee met al die mensen. Don Draper is echt niet goed bij zijn hoofd maar wat interessant personage en zo goed geacteerd. Peggy, Joan en Betty waren ook fantastisch. Waren echt de 7 seizoenen waard!

6 likes

Alta mar heeft duidelijk te onderscheiden personages met elk een andere haarkleur haha

1 like

Deze serie, met de jonge knappe kapitein en de oude grijze?

1 like

Vond De Twaalf erg goed!

4 likes

LateR to the party maar same! Alleen de acteur is rond de tijd van jouw post getrouwd. Wat een deceptie.

1 like

Ik volg zijn vrouw op insta om meer tom ellis-content te zien :see_no_evil: en hun katten heten caïn en abel, fantastisch toch

1 like

Hahaha serieus. Volgens mij is Tom in het echt ook heel grappig.

1 like

Volgens de interviews die ik zag, ligt zijn echte humor idd dicht bij die van lucifer! Ergens in de serie zegt hij bv dat Oscar Wilde straight was voor hij lucifer ontmoette, blijkbaar was dat niet gescript meer z’n eigen mop

2 likes