Oh ik ben nu ook begonnen aan Too hot to handle en wat HEERLIJK ik wil duizend seizoenen
Ik ben begonnen aan The Circle.
Kijkt echt héérlijk weg, haha
Omg ik ooooook
Die Bryce wat een walgelijke dude
Waaaaar kun je seizoen 3 kijken dan?
Kandidaat: Look, im not trying to be condescending or anything butâŠ
Voiceover: here comes something condescendingâŠ
Ik ben de nieuwste Riverdale aan het kijken, maar jezus wat heb ik toch een hekel aan dit soort stomme musical afleveringen. Wie vind dit nou echt leuk? Ik weet nog dat Greyâs anatomy er een had en toen ben ik ook afgehaakt .
Jaaa zo leuk dat het weer begonnen is! maar wow, dat einde! Arme Kenny
Ik weet niet waar je het legaal kan kijken
Ja heftig he! Ik dacht echt nooo ik vind hem echt leuk! Had wel zin in wat hack acties. Denk je dat Villanelle het heeft gedaan?
Yess dit ga ik vandaag kijken. Zag een filmpje van Jodie Comer op fb trouwens en dude ik wist niet dat zij uit Liverpool kwam. Super heftig accent als ze gewoon normaal praat hahah
Ja bizar hĂš! Ik hoor dat inmiddels ook door haar Russische accent, lijkt er best veel op.
Weet niet of dit het goede topic is, maar heeft iemand de documentaire miss Americana gezien over Taylor Swift?
Ik vond hem verassend. Had het wel persoonlijker verwacht, maar het is wel erg leuk om te zien hoe ze is opgegroeid en sterker nog gegroeid is in haar vak. Sommige dingen vind ik wel dubbel, uitspreken tegen trump bjjv. is ook in te zetten als een marketingstrategie? En ze is wel erg Amerikaans soms.
De stukken waar ze haar liedjes maakt zijn echt heel leuk om te zien. Kortom, aanrader.
Ben al bij de seizoensfinale van THTH
Ja en ze lieten zien hoe ze dan Italiaans spreekt en dan hoor ik eigenlijk ook wel dat het niet helemaal klopt.
Oeh ik ben nu heel benieuwd naar dit filmpje, heb je een link?
Is van de Graham Norton show
OMG zin in! Maar wil eigenlijk seizoen 1 & 2 herkijken eerst. En heb liever dat het seizoen in 1x online staat. Eerst stond het op npo start plus toch?
Klopt, daar heb ik t ook gezien! Ik denk dat het nog wel even duurt voor 3 daarop komt.
Ik ben een tijdje geleden begonnen een parks & rec en het is mân nieuwe favo serie. 10/10 would recommend. Eigenlijk ben ik al bijna klaar maar ik wil niet dat het eindigt dus heb ik de laatste 3 afleveringen nog maar niet gekeken haha
Alleen ben ik wel zoân kneus die het vergeet en dan nooit meer gaat kijken.
Ik heb het seizoen zojuist afgekeken
Het was zeer vermakelijk moet ik zeggen. En morgen komt seizoen 3 van Casa de la flores, maar volgens mij kijken weinig meiden dat hier.