Series & Netflix #2

Ik had ook tranen bij het einde van E23 :sob:

Samenvatting

Wat ik wel slecht vind is dat de band tussen Dan en Charlotte helemaal niet echt opbouwt maar in ieder geval nog meer dan die tussen Pierce en Chloe. Dat heeft me zo geïrriteerd (vandaar mijn raaaaging mad comment) omdat Luci en Chloe gewoon samen moeten zijn en het was ZO raar dat Chloe en Pierce ineens een ding waren. :rage:

1 like

Is al bekend wanneer het volgende seizoen van Lucifer komt? Die zou dit jaar komen toch, maar dat zal dan wel vertraagd zijn doordat corona alles stil heeft gelegd, maar wil zo graag weer verder. Door de laatste berichten

Edit: Het zou in mei komen maar is uitgesteld tot de zomer sowieso

1 like

Maar s5 wordt het laatste seizoen toch? :sob:

Ja dat sowieso helaas maar ben gewoon zo benieuwd

Ben benieuwd hoe die weer op aarde komt en hoe dit alles beïnvloedt of misschien komt die helemaal niet meer terug. Zin in een machtstrijd ober hel en zo.

1 like

Ja, me too, gelukkig heb ik s4 nog maar in dit tempo duurt dat een paar dagen :sweat_smile:

(Ik ben Lucifer aan het bingen)

De muziek in de serie is ook echt mijn lievelings. Ik zit steeds the Shazammen. Heb nu deze ontdekt:

Of deze:

Laatste:

Ik kijk Master of None en vind Dev zo op Roger Federer lijken.

Haha kijk die serie niet maar daar ben ik nu wel blij mee want even Google erbij gepakt en dit op een rare manier zo on point :joy:

Ik heb trouwens sinds afgelopen weekend Amazon Prima (speciaal voor The Office :heart_eyes:), maar heeft iemand anders nog aanraders wat daar te vinden is? Ben vooral op zoek naar wat luchtigs/comedy :slight_smile:

Fleabag en Good omens!

Oh en This is us :heart_eyes: (meer drama, minder komedie die wel)

Parks & Rec!

1 like

Oh dat vind ik zo’n leuke serie!

The Boys! En alle harry potters staan er op :smirk:

Jaaa, hoop dat er nog een derde seizoen komt.

Thanks allen!! Daar kom ik het weekend wel mee door :wink:

Denk het niet, leek toch wel redelijk afgesloten?

Mijn vriend en ik zijn net door seizoen 1 heen van sex education, vind het echt een top serie, love de humor! Hebben jullie meer tips in deze hoek. Vind het ook erg tof omdat het Brits is denk ik.

Ik moet nog twee afleveringen. :sweat_smile:

Ik hoop ook nog op een 3e! Voor mij voelt het niet af.

Ah nee ik zocht inderdaad even de laatste aflevering op en er zou best een derde seizoen kunnen komen! Alleen vind ik het einde zo eigenlijk ook wel mooi, dat je er nog een eigen interpretatie aan kan geven.

Master of none vind ik verder echt een aanrader! Een heerlijk luchtige serie, maar niet te makkelijk of clichématig.

Weet iemand waar ik call the midwife vanaf seizoen 6 kan kijken?

1 like