Series & Netflix #2

Ja ik dacht dat ook wel, maar dan vind ik hem wel minder sympathiek. Ik vond het in ieder geval een goede serie!

1 like

Ja ik denk idd de combinatie van gelovig + wellicht had hij zelf een boontje voor Vera? Dan botst een lesbische vrouw nogal met zijn leefwereld

Lag dat trouwens aan mij of zijn de namen van de personages niet gangbaar? Ik ken niemand die Frie, Brechtje, Arnold,… heet

Wat een fijn nieuws! Laatste seizoen is echt al van jaren geleden dus dit had ik niet meer verwacht :blush:

1 like

Frie ik ook niet maar de rest vond ik wel normaal eigenlijk!

Ik heb echt niets meer te kijken wat me nog echt trekt.
Wat ik recent nog gezien heb:

Tiger King
Casa de papel (laatste seizoen nog niet af, vond vorige beter)
The handmaids tale
Vis a vis
Vikings (ben ik net mee begonnen)
Sons of Anarchy
Prison Break
Workin moms
Grace & Frankie
The Sinner
Sex education
Gossip Girl

Ik had bijv bij the handmaids tale (die heb ik als laatste gezien) echt gelijk dat ik erin vastgezogen zat en MOEST weten hoe t verder afliep.

Dus please red me, wat MOET ik echt zien?
Ik vind heel veel dingen interessant, mag van alles zijn maar ben niet zo gek op Nederlandse series!

Atypical
The Crown
Ozark (kijk ik nog)
Derry Girls
Las chicas del cable
Velvet
Casa de las flores

Edit: die Spaanstalige series kijken gewoon lekker makkelijk weg. Ik kijk zo’n beetje alle Spaanstalige serieus om m’n Spaans een beetje te oefenen

2 likes

The Bodyguard! :heart_eyes:

2 likes

Ik was toen eerst vet teleurgesteld dat jorah bitterballen hamkaas het einde niet haalde en toen dacht ik. Primaaaaa het ergste is je bespaard gebleven.

Mijn nieuwe guilty pleasure verslaving is too hot to handle op Netflix. Soort van combi tussen ex on the beach en love island. Aanrader als je zin hebt om even je hersenen op standje 0 te zetten.

Oh en heb laatst ook unorthodox uitgekeken, miniserie van vier afleveringen. Spannend en mooi verhaal.

Edit: oh haha zie nu dat ik spuitelf ben met m’n too hot to handle enthousiasme :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Please like me

4 likes

Dankje, ik zet het allemaal op m’n lijst en ga het proberen!

Luther
the Missing (vooral seizoen 2)
Elementary
Killing Eve

2 likes

Good girls and the selfmade story van madam cj walker

2 likes

Outlander!

1 like

Black Sails op Netflix.

1 like

Oja hier ben ik ook ooit aan begonnen!

@Kindercola Pose mag je ook toevoegen aan je lijst

1 like

Yes, kan weer even vooruit. Ga vanavond even uitgebreid trailers kijken :partying_face:

Ik kijk La casa de las flores ook! De nieuwe aflevering staat er sinds vandaag op. Ik ga vanavond kijken. Dit seizoen schijnt wat meer in te gaan op de geschiedenis van de familie. Denk dat het wel nodig is om even een nieuwe weg in te slaan want bepaalde aspecten van seizoen 2 hoef ik niet meer terug te zien zoals bijvoorbeeld die sekte.

1 like

Ooh ja echt het slechtste aan dat seizoen.

2 likes