Ik was net bij dit stukje en ik had precies hetzelfde omg, wat zielig.
Ja dat was echt waardeloos. Ben benieuwd, ga morgenavond beginnen met kijken!
The innocence files op Netflix is echt een aanrader. Wat een ongelooflijk grote missers worden er begaan.
Ik wil heel graag iets kijken wat lijkt op Sharp Objects of Big Little Lies, maar Killing Eve kwam ik niet lekker in. Iemand andere tips?
Aaah wat jammer! Killing eve is zo nice
Ja is het echt goed? Ik heb die eerste afl echt 2 keer gekeken met een jaar ertussen ofzo, en die 2e miss ook wel een keer maar pfff
Het is de moeite waard! Ik vind het heel leuk en goed
Ik ben ook de eerste keer gestopt met Killing Eve en later weer begonnen. Duurde ook paar afleveringen voordat ik erin zat maar daarna echt alles in hoog tempo gekeken. Wat ik niet vaak doe want snel verveeld.
Is tweede seizoen van Big Little Lies de moeite? Want daar ben ik ook afgehaakt na 2 afleveringen terwijl ik seizoen 1 wel heel goed vond.
Ja zeker ik heb er met plezier naar gekeken
Ik ook!
En thanks beide, misschien toch Killing Eve nog maar eens een kans geven
Nee het heeft nooit op netflix gestaan geloof ik. Ik heb het gekeken via npostart.
Het staat wel op Videoland.
Spoiler over na de laatste aflevering van too hot to handle:
Harry en Francesca zijn nog samen. Paar dagen geleden hebben ze interviews gegeven en het publiekelijk bekend gemaakt op insta. Over Rhonda en Sharron kan ik nog niks vinden. Had eerlijk gezegd niet verwacht dat Harry en Francesca nog samen zouden zijn, had het gevoel dat Harry haar veeeel leuker vond dan zij hem
Holy shit, die Francesca heeft 2 miljoen volgers erbij gekregen?! Gaat dr geen windeieren leggen dat programma
Op haar insta staat ook een highlight Australia van bijna een jaar geleden en daar zie je hem ook! Het programma is echt al een hele tijd geleden opgenomen dus. Lijkt me lastig het zo lang geheim te houden.
Ik las ergens dat Harry en Francesca even uit elkaar zijn geweest maar nu weer samen. En dat Rhonda en Sharron niet meer samen zijn vanwege de afstand.
Ik ben net beginnen met Too hot to handle en ik vind het echt heeeeerlijke cringe. Perfecte mix van Temptation Island, The Circle en Love Island. En tot nu toe vind ik Harry wel een leuke knul (en dat heb ik echt nooooit met die mannen uit zulke programma’s, vind ze meestal allemaal vies)
Ik ben net klaar met Grey’s Anatomy kijken op videoland. Ik val nu echt even in zo’n zwart gat dat ik niet meer weet wat ik moet kijken. Na 15 seizoenen heb ik ook niet zomaar zin om weer aan iets anders te beginnen.
Van Too Hot To Handle over naar The Circle USA.
Iemand nieuwe seizoen van after life al gekeken? Heb nu twee afleveringen gezien maar kom er nog niet helemaal in.