Series & Netflix #2

Alles van Dark gezien. Het is voorbij :sob:

Spoilers heel seizoen 3

Samenvatting

Ik wist eerst niet wat te denken van het einde maar het was echt het meest happy ending dat mogelijk was.

• Ik vond ‘it’s a wonderful world’ heel goed passen bij het einde, maar stiekem had ik liever ‘Mad World’ gehoord zoals bij het Donnie Darko einde. Dan zou ik echt aan het janken zijn.
  • In shock dat Tronte niet Regina’s vader is! Goeie twist! Claudia was echt een van de beste en slimste karakters. Well played.
  • Jonas en Martha en al de rest die vervagen. :broken_heart: Zo triestig maar eigenlijk zo logisch.
  • Ik had nooit gedacht dat de Tannhaus familie zo’n grote rol zou spelen. Hij heeft ze kunnen redden maar zal dit nooit weten.
  • Ik kreeg hoofdpijn van alle Martha’s.
  • Crazy dat Hannah haar dochter Silja was??? Ik was bijna zeker dat het iets met Alexander/Boris te maken ging hebben

Wat een zot einde. Ik ga het over een tijdje nog eens bekijken. Echt mijn lievelingsserie van de afgelopen jaren.

1 like

@Lemongrab ik ben door jullie nog nieuwsgieriger geworden ernaar maar kan het nergens online vinden… hoe keken jullie het?

Oh mijn vriend en ik wilde hier net aan beginnen, goed om te weten.

Ik heb net 365 days gekeken en het is echt ZO INTENS SLECHT. Het is een soort van The Room (inclusief een Betekenisvolle Jurk en volkomen misplaatste muziek) maar dan met explicietere seksscènes. Ik kan er gewoon niet bij dat dit zo gehyped wordt :joy:

4 likes

Hahaha ja het is echt verschrikkelijk.

1 like

Haha ja, heerlijke hatewatch! Heb synchroon gekeken met een vriendin laatst en gewoon hardop gelachen om ons commentaar erop ook.

1 like

Ah ik wou dat ik dit ook gedaan had, lijkt me hilarisch :joy:

Oh dus ze leeft nog? Ik snapte echt niets van dat einde, haha.

Heb net ‘Athlete A’ gekeken.
Waanzinnig indrukwekkend en verdrietig, maar vooral zo enorm krachtig dankzij alle vrouwen die zich hebben uitgesproken tegen dit monster.

9 likes

Ik ben net begonnen met 365 Days, hij krijgt 3,4/10 sterren op IMDB :joy:

2 likes

Snap ik, aangezien bij dat einde er in 5 minuten meer gebeurtenissen zijn dan in die hele film :’) Ze is zwanger, gaat een trouwjurk passen met haar vriendin, op de terugweg probeert een mannetje haar te waarschuwen dat iemand haar wil vermoorden maar dat lukt niet want ze is te druk met bellen met haar ontvoerder / vriendje. En daarna zie je een politieauto en die Massimo die medium dramatisch huilend op de grond neervalt. The end.

Edit: deze 5 minuten bevatten ook mijn absolute favoriete moment van de hele film, dat zij helemaal opgedoft dat pashokje uitkomt in die jurk en die vriendin opstaat en “… KURWA” zegt :joy:

6 likes

Hahaha het viel te verwachten! Heb jij die boeken gelezen?

Ik loop achter, want ben net pas klaar met Dark seizoen 2, maar woww ik vind dit al een mindfuck. Wel blij dat ik nu direct door kan met seizoen 3.

3 likes

Insecure
Ozark
Handmaids tale
The killing

1 like

Hele heftige docu inderdaad… ook dat die Penny (?) er alles aan deed om het niet bekend te maken.

Orphan black misschien? The 100?

1 like

Please like meeeeeee!!!

En the 100 indd, is leuk tot de laatste twee seizoenen

1 like

Atypical
La mante
Mindhunter
Tabula rasa
Happy valley
Sherlock Holmes
Elementary

2 likes

Ik heb afgelopen tijd Derek gekeken en die serie was echt zo leuk!

2 likes

Killing eve en Bates motel.

1 like