Series & Netflix #2

Ik kijk nu trouwens the sinner s3 en ik zit er helemaal in pfoe. Echt wel een bijzondere serie met erg goede acteurs en actrices

Ik vind Community echt zo slecht?? Ik zit nu halverwege seizoen 3 maar vind er echt niks grappigs aan, ik snap echt niet wat mensen hier aan vinden

2 likes

Dan ben je wel ver gekomen

Ja het staat gewoon op uit verveling, op de achtergrond enzo en omdat ik het haat om aan nieuwe dingen te beginnen haha en ik dacht, misschien betert het nog na een aantal seizoenen. Heb jij het gekeken?

Haha ja ik vind het wel hilarisch (heb het wel jaren geleden gekeken toen het uitkwam, dus weet niet meer heel precies waarom ik het nou zo grappig vond)

True detective?

1 like

Ik heb dit weekend die super slechte doch vermakelijke eurovisie film gezien en ik vind double trouble echt een leuk nummer :woozy_face:

1 like

Ik heb hem gisteren ook gekeken. Eerste keer in mijn leven dat ik vrijwillig een Will Ferrell film heb opgezet. Haha die double trouble is inderdaad een catchy nummer, echte songfestivalvibes. De cameo’s van de echte eurovisiondeelnemers (Conchita wurst, Alexander Rybak enz) vond ik wel leuk. :slight_smile:

1 like

Ik vond dit echt een hele leuke film!

1 like

Heel indrukwekkend inderdaad! Misselijkmakende vent met z’n ā€œvriendelijkeā€ voorkomen en gedragingen. Bizar om al het openbare beeldmateriaal van wedstrijden er ook bij te zien.

Net afl 1 van seizoen 3 van Dark gekeken en ben zo hypeddd. Echt zin om alle spoilers van hier te openen maar doe het niet. De muziek is ook weer zo fantastisch he. Ja echt beste serie ooit.

4 likes

Ik weet niet meer wie Weissensee aanraadde, maar ik vind het zo leuk! Love die jaren 80-90 Berlijn sfeer

2 likes

Oohh ik vond hem echt zo leuk! Maar ik houd sowieso wel van will ferrel films haha.

edit: had ook echt kippenvel bij dat laatste nummer wat ze zingen, en vond het sowieso een mooie ode aan het songfestival :slight_smile: Blijkbaar is will ferrel groot eurovisie-fan en is z’n vrouw ook zweeds, dus hij moest er ook wel iets goeds van maken haha

1 like

Ik ben na maanden eindelijk klaar met seizoen 4 van Outlander. De eerste 3 seizoen heb ik in no time gekeken maar dit seizoen kwam ik toch niet zo makkelijk doorheen.

Spoiler S4 Outlander

Ik vond daarnaast Roger zo“n vervelend personage. Heel erg dwingend naar Brianna toe en gewoon een zeur. Ik vond het zelfs jammer dat hij op het laatst toch terug kwam voor Brianna.

1 like

Ik vind het echt kut dat ik dark niet leuk vind!! Iedereen is zo lyrisch maar het pakt me gewoon niet :frowning:

1 like

Ik luister die soundtrack ook al twee dagen haha

:musical_note: Hey baby when you look at me I know I’m in double trouble tonight :musical_note:

1 like
Outlander S4

Ja ik vond hem niet sympathiek maar later wel weer wat meer. Was ook een beetje in de war met hoe de makers hem neer hebben gezet; snapte niet wat ze nu wilden… moeten we hem nu wel of niet leuk vinden?!

1 like

Heeft iemand een tip voor een VPN zodat je in het buitenland het Nederlandse Netflix aanbod kan bekijken?

Ahh zonde! Hoeveel afleveringen heb je geprobeerd?