Series & Netflix #2

Ik heb nu 2 afleveringen van seizoen 4 gezien. Maar ik kom er niet doorheen ofzo? Het pakt me niet. Niet zoals eerste 3 seizoenen wel deden. Heb daardoor ook geen zin om verder te kijken. Kan iemand me vertellen of het het waard is de overige 8 afleveringen nog af te kijken? Want ben ergens wel benieuwd hoe het eindigt :sweat_smile:

Ik ben nu selling sunset aan het bingen. Heerlijk!

4 likes

Wat zijn nou echt leuke Nederlandse series/docu’s/films/tvprogramma’s? En dan bedoel ik niet Soof ofzo, maar iets wat normaal gesproken op npo wordt uitgezonden ofzo haha. Mag ook van een aantal jaar oud zijn.

De laatste paar afleveringen zijn het beste, dus het is het waard om verder te kijken in my opinion.

Klaar met seizoen 3 van Marcella. Ook ik vond dit seizoen wel flink minder tov eerdere seizoenen. Met name de laatste aflevering vond ik niet goed geschreven. Al met al was het wel leuk om Marcella weer terug te zien, en ik hoop dat er een vierde seizoen komt! Anna Friel is fantastisch.

1 like

Heb je Undercover al gezien?

1 like

Ja aan begonnen maar niet doorheen gekomen. Misschien toch nog een kans geven

Oh zou ik dan weer eens proberen ja! Ik ben normaal niet zo van de Nederlandse/Vlaamse series, maar deze vond ik zó goed. Was ook heel populair vorig jaar. En seizoen 2 komt later dit jaar.

1 like

Vorig weekend seizoen 1 van Over Water gekeken en nu seizoen 2 al bijna af. Is een Vlaamse serie over drugs / de haven van Antwerpen.

1 like

Ik ooook echt genieten

Thanks! Tegenlicht ga ik eens bekijken. En de toekomst is fantastisch zag ik wel eens op tv voorbijkomen en was ik helemaal vergeten. Goeie tip

Hmmm… nou morgen een regenachtige dag. Ga maar eens een poging wagen dan :sweat_smile:

Echt? Oh jaaaaaaa, zeker waard. Althans, als je van drama houdt. Het een volgt het ander op. Laat het maar weten als je verder gaat kijken en wat je er dan van vindt!

2doc! Heb laatst Hart van de democratie gezien en vond dat zo interessant en grappig tegelijk. Aanrader.

1 like

Het is een detail, en het verklaart een verhaallijn, maar is niet leidend.

1 like

Hehe die honden van Selling Sunset staan ook op de website van de makelaar.

14 likes

Sowieso zijn de foto’s op die site echt heerlijk haha. En je ziet wel duidelijk dat er idd nog veel meer mensen werken (ook mannen)

1 like

Heeft iemand nog tips voor leuke comedyfilms (of evt. romcom) op Netflix? Game Night en Murder Mystery vond ik erg leuk. Crazy Rich Asians viel me tegen.

Van god los vond ik altijd wel leuk om te kijken

2 likes

Ik ben niet echt een expert mbt dat genre maar ik vond Like Father erg leuk.

1 like