Niet
Inderdaad niet, het is gewoon een hele duistere serie, maar zeker niet eng.
Top! @Luzarl dan ga ik morgen een poging wagen. Ben wel benieuwd of ik dat Duits een beetje kan handelen.
Ik ben best snel bang en vond (als ik me goed herinner) in de eerste aflevering een schrikmoment zitten. Maar verder wordt het gewoon heel eng gemaakt door de sfeer en muziek maar het is niet echt eng.
Geen idee of het hier al een keer benoemd is, maar ik ben net klaar met seizoen 1 van de serie blood And water. In 1x achter elkaar uitgekeken! Leuke serie! Ben benieuwd wanneer het 2e seizoen uitkomt.
Gisteren heb ik een paar afleveringen gekeken, wist ook niet wat ervan te verwachten, maar ik vond de afleveringen die ik heb gezien wel pakkend. Ben benieuwd of ze naar aanleiding van deze serie nieuwe tips binnen zullen krijgen.
Hebben jullie nog tips voor een leuke serie op Netflix? Ik moet nog 3 afleveringen van Suits en dan kan ik weer wat nieuws kijken!
Ik houd niet van enge series, maar het mag wel spannend en meeslepend.
Ik heb dus Suits gezien, Designated Survivor, Breaking Bad, de hele Arrow/DC serie met alle verschillende series (hoezo zijn deze ook nog steeds niet af haha). Selling Sunset, maar dat is meer makkelijk wegkijken en Pretty Little Liars. Ik ben ooit begonnen aan Orange is the New Black, misschien dat ik daar ook maar verder mee moet gaan.
The Politician. Ik vond het eerste seizoen grappig en hysterisch, maar ook interessant want actueel. Het 2e seizoen is dat nog meer. Onder de verhaallaag zitten meerdere lagen en dat boeit mij altijd enorm. En geweldig om te kijken.
Jaaaaa The Babysitterâs Club staat er op! Die boeken waren zooo leuk, ben benieuwd!
Ik ben nu net begonnen aan seizoen 2 van Dark maar ik vraag me wat af
Mikkel is dus Michael, aka de overleden man van Hannah. Ze hebben elkaar ontmoet toen ze nog kind waren en gingen toen al veel met elkaar om. Maarrr hoe kan het dan dat Hannah de Mikkel uit 2019 nooit herkend heeft? Hij ziet er exact hetzelfde uit als toen ze hem ontmoette in '53. Of wordt dat later nog duidelijk?
Niet echt spoiler maar voor mensen die nog niet seizoen 1 hebben gezien:
wordt niet echt meer verder uitgelegd. Maar ik ga er vanuit dat ze de kinderen van Katharina en Ulrich gewoon niet zo vaak ziet. Waarschijnlijk ziet ze alleen Ulrich regelmatig. Als ze Mikkel wel ziet reageert ze toch met âhij is zo groot geworden.â en âik heb een soort van deja vuâ. Herinner ik mij dit juist?
Dark s1
ja zou kunnen! Kan ik me niet herinneren, maar misschien dat ze dat heeft gezegd voordat ik wist wie Mikkel eigenlijk was en is het me niet bijgebleven. Maar zeker met de gedachte dat het hele dorp onder de flyers hing met Mikkels gezicht vond ik het vreemd.
Ja dat was echt aflevering 1 of 2 denk ik! Als je klaar bent, moet je eens een rewatch doen en dan vallen zulke âhintsâ op. Echt zo goed gedaan. Veel plezier nog met de rest van Dark
Ik zit echt diep in 13 reasons why⊠God, deze serie is wel echt mega-heftig.
Was soll das sein?!
Alles ist mit einander verbunden
Der Anfang ist das Ende und das Ende ist der Anfang
Ich bin du!
Ik ben meestal degene die mensen deze serie aanraadt hahaha, mooi dat je hem ook leuk vindt! Jammer dat het nieuwste seizoen nog steeds niet op Netflix staatâŠ
Ja mooi he. Alleen kan ik me moeilijk voorstellen dat er nog een seizoen komt wat zo goed is (ĂŒberhaupt dat er nog een seizoen komt). Het voelde nu gewoon af, ofzo.
Ben opnieuw begonnen met American horror Story (prime)
Wat een steengoede serie is dat toch. Zit er meteen weer helemaal in.
Ik kijk nu warior nun. Ben bij aflevering 4 nu en bevalt me wel.