Series & Netflix #2

Ja ik, maar vond t niet echt leuk

1 like

ik kwam er niet echt doorheen
volgende week even een nieuwe poging wagen. eerste seizoen was zo spannend steeds

Iemand die the 100 kijkt? Ik heb net 6x04 gekeken en ben een soort van in shock haha

1 like

Jaa ik maar ik snap er geen bal van

Late to the party maar ik heb volgens mij een crush op Lucifer/ Tom Ellis ontwikkeld :grimacing: oeps haha

4 likes

Ik, maar heb zoveel vragen. Hoe dan, waarom dan, wie dan?

Ik hoop dat aflevering 5 snel online komt, ik wil weten hoe dit verder gaat.

1 like

The 100 6x04

Ja wat ik dus (denk ik) begrepen heb, is dat Maddie die heeft toch die chip? (Of the flame) Blijkbaar hebben die Prime mensen ook zulke chips en zo eentje hebben ze dus aan Clarke gegeven. Opzich wel logisch want the flame is gemaakt door Becca, en zij werkte op dat Eligius schip. En die mensen op de nieuwe wereld komen volgens mij ook van een eligius schip?

Saaame! Ik heb op dit moment ook duizend vragen haha.

Ik denk dat het uiteindelijk ook weer terug komt bij Eligius. Maar er van uitgaande dat de primes eenzelfde chip hebben als Maddie, kennen ze Becca dan ook? En hoe zit het met die eh kids of Gabriel? Wat wilde die kerel tegen Clarke zeggen? Wat houden die Primes allemaal achter? Zoveel vragen hahaha

1 like

Iemand When they see us al gekeken? Ik ben nu bij de eerste afl.

What If vandaag gebinged. Vond het maar mwa. Wel vermakelijk, maar naar het einde toch vrij cliché en niet weinig spannend.

Ik zag net de trailer op Netflix, laat je weten of het interessant is?

1 like

Ik ben ook heel benieuwd naar When they see us.

1 like

@slurfhondje en @Cynny zeker de moeite waard om te kijken. Ik vond het heftig ontroerend mooi verfilmd. Zeker de laatste afl stroomde de tranen over mijn wangen, arme Korey hij heeft het zwaarst geleden in mn ogen van hun allemaal. Echt schandalig en bizar dat dit heeft kunnen gebeuren en helaas nog te vaak voorkomt. En ik walg nu meer dan ooit van trump! En de 41 miljoen die ze gekregen hebben is maar schrijntje voor al het leed dat hun en hun familieleden geleden hebben!

4 likes

Sorry geen tips. Ik heb namelijk een halve aflevering gekeken maar het deed me echt te veel denken aan de WWFT cursus die ik moest doen dus heb hem weer afgezet. :stuck_out_tongue:

Is al bekend of undercover een tweede seizoen krijgt?
Ik heb leuke series altijd zo snel af. Echt irritant.

Haha ja dan kan ik me wel voorstellen dat je het uit zet. Wat leer je precies op zo’n cursus? Over hoe de wet eruit ziet of meer vanuit de praktijk? En moest je dat voor werk doen of vanuit je studie? Ik kan btw wel aanraden om de andere afleveringen te kijken! Vooral aflevering 3 (prijsstijging medicijnen) en 4 (financiering drugskartels door bank) vond ik echt shocking!

Voor werk! Je leert veel over de praktijk, dus welke soort bedrijven risicobedrijven zijn en hoe ze precies witwassen. Maar misschien moet ik gewoon even er doorheen want het klinkt wel als een goede serie.

1 like

Komt een 2de seizoen.

Heb what/ if in 2 dagen gekeken. Vond De laatste 2 afleveringen echt niks. Had best in 1 aflevering gekund, voor mijn gevoel.

Good Girls tweede seizoen staat online op Netflix!

5 likes

Klinkt heel herkenbaar, doe jij toevallig iets met CDD/KYC?

Oh heel interessant! Ik wist niet dat dat soort cursussen bestonden!