Series & Netflix #2

Haha denk het niet want weet niet wat het is!

Meh ik ben een paar weken geleden aan Jane the Virgin begonnen, maar vandaag heb ik zonder dat ik het in de gaten had de laatste aflevering gekeken. Ik had geen idee dat ik al bij het eind van seizoen vier was en ineens was het klaar, en dan eindigde het ook nog eens met een enorme cliffhanger :frowning:

Verder wil ik graag Chernobyl gaan kijken na wat ik er hier over lees, maar ik kan het helaas nergens online vinden. Nu ben ik dus maar aan Luther begonnen, ik ben pas halverwege de eerste aflevering, maar ik zit er al helemaal in!

Weg

Misschien ben ik dom hoor, maar dit lijkt niet te werken. Ik moet steeds doorklikken en kom op allerlei dubieuze sites terecht of ik moet een account aanmaken.

Edit: Oh nevermind, hij doet het nu wel, thanks!

Ik kijk het omdat ik de serie wil afkijken. Maar dit seizoen slaat echt nergens meer op. Ze hadden het na het vorige seizoen moeten afsluiten. Ik heb echt zoveel vragen na iedere aflevering.

Al twee seizoenen geleden. Vorig seizoen vond ik ook heel erg stom

mee eens. The 100 heeft echt zijn beste tijd gehad

Ik ben Chernobyl Diaries aan het downloaden, ben benieuwd!
Ik ben ook helemaal geobsedeerd door de ramp, zo bizar allemaal ook!

Heb je Dark Tourist al gezien? Die man komt dan ook in Chernobyl als tourist, bizarre business!

1 like

Trailer gekeken, volgens mij is het een echte horror, of niet?

Chernobyl Diaries is een horrorfilm hoor! Niet die docu :grimacing:

Ik ga aan good girls 2 beginnen NU

Ik heb de hots voor deze

17 likes

Same :drooling_face:

2 likes

@Anna88 @Wonderland

Ik ga ook goed op deze

2 likes

Hij s met een baardje wel zeker 10 keer heter dan zonder

Edit: good girls e1

Samenvatting

Ahhh echt heel schattig en goed dat ze dat dna sample laten zitten omdat er rape kits bij zaten

1 like

When they see us. Waargebeurde serie over een groepje donkere jongens (14/16 jaar) uit NY die zijn beschuldigd voor een verkrachting die zij niet hebben gedaan. Maar omdat ze zwart zijn en amerika FACKING racistisch is zijn ze de sjaak.

1 like

Oh my God!! Ik kwam speciaal naar het forum om een topic over Netflix of deze serie (When they see us) te zoeken.

Voor mensen die bij Justitie werken (dat doe ik) is dit zo’n aanrader! Eyeopener! Heel heftig.

Bij aflevering 4 had ik echt de ugly-cry, met snot en spuug enzo.

Wat een verschrikkelijk onrecht is die jongens aangedaan. Gelukkig zijn we nu 30 jaar verder in de tijd en is het Nederlandse strafrecht inmiddels met meer waarborgen omkleed.

1 like

Jazeker, in de VS.
Mijn bericht is een beetje verwarrend op dat front :wink:

Maar, in NL is ook wel eens iemand onterecht veroordeeld obv een onder dwang afgelegde bekennende verklaring…

Moet de laatste aflevering nog kijken maar ga nu al kapot haha. Ik denk alleen dat dit soort dingen in de VS nog wel gebeuren.

Haha kwam er idd achter, gisteravond gekeken, wel keer weer leuk een horror, vond hem niet heel goed maar wel leuk voor even tussendoor. Welke docu bedoelen jullie?

1 like

Dat denk ik ook… in de VS is de rol van de Officier van Justitie/ aanklager, een politieke rol. Je moet verkozen worden en wil daarna herkozen worden. Dat levert een perverse prikkel op en leidt tot dit soort gevallen of de zogenoemde plea-deals.

2 likes