Series & Netflix #2

Spoiler sinner s3

Ja helemaal mee eens! Ik vond het einde echt te heftig, kon het bijna niet aanzien. Ja die vrouw van Jamie speelde zo goed, wow! Vooral aan het einde leefde ik helemaal mee. De serie was wat dat betreft heel goed, maar zo’n heftig einde vond ik echt net wat te.

1 like

En dat finale lied over Ijsland zou serieus een Let it go achtige hit kunnen worden als het aan een commercieel grotere film verbonden zou zijn. Het is niet perse mijn smaak, maar het is echt zo’n epische kippenvel ballad waar de massa voor valt. (en eerlijk, ik vond t ook echt mooi).

6 likes

Ja ik kreeg gewoon tranen in mijn ogen hoor, ik zeg het maar gewoon eerlijk.

4 likes

Weet iemand waar ik Modern Family seizoen 11 kan kijken? :slight_smile:

Ik ook man, die zin over walvissen en daarna deels in het IJslands gezongen :cry:

4 likes

Nou ik ook eigenlijk wel haha, maar dat is ook de kracht van de combinatie film en muziek. Als ik zo’n nummer random op de radio zou horen zou ik zoiets hebben van “Oh weer zo’n dramatische ballad” maar omdat je geboeid bent door de film en de personages komt zo’n nummer echt zo goed over. Vond t ook echt heel mooi, en als ik t nu ik t gezien heb op de radio zou horen zou ik het WEL mooi vinden!

1 like

Ik ook! Kan merken dat de afleveringen echt gebaseerd zijn op de boekjes

1 like

Hahahaha ja precies die combinatie :sob:

1 like

Voor de mensen die ook Dark kijken: Een hele handige stamboom
Je kunt aan het begin selecteren bij welke aflevering je bent zodat je geen spoilers in de stamboom krijgt. Allebei de werelden staan erop en je kunt op alle karakters klikken voor relevante info en hun geboortejaar etc. (Alle teksten van de karakters zijn natuurlijk ook verschillend in de linker en rechter wereld!) Ik moet nu alleen de laatste nog kijken en na afl 7 werden opeens weer nieuwe karakters en verhoudingen bekend (Dat Silja dus het kind is van Hannah en Egon en halfzusje van Jonas en dat Noah de zoon is van Bartosz!!) en werd het weer ingewikkelder, maar nu snap ik het weer.

4 likes

Ik vond petticoat en erg lekker serie! En oogappels is ook leuk. Dertigers vind ik ook vermakelijk. En ik weet niet of je houdt van jeugdfilms? Minoes blijft leuk. En mijn bijzondere rare week met Tess is ook echt goed gemaakt!

Edit: hoop niet dat dit teveel Soof achtig is.

2 likes

Overspel is een goede serie, 12 van Oldenheim vond ik ook goed (het vervolg daarop iets minder) :slight_smile:

En meer humoristisch: Papadag vond ik echt verrassend leuk

1 like

Ik ben nu dus bij de laatste aflevering van seizoen 4 van 13 reasons why. Maar ik snap iets niet.
Zal even in de spoiler zetten wat ik niet snap:

Clay zegt tijdens zijn speech tijdens diploma uitreiking: de afgelopen 2 jaar zijn 3 mensen waarvan ik hield overleden, en 2 mensen overleden waarvan ik dacht dat ik ze haatte.
Maar ik kom niet verder dan Hannah, Justin waarvan die hield. En dan Bryce en Monty die hij ‘haatte’.
Wie is die ander dan?

die goede vriend van hem in dat auto ongeluk? Even opgezocht, Jeff denk ik.

Iets in me zegt ohja, maar wie was dat ook alweer?

Ik dacht dat Clay hem bijles gaf. Hij speelde ook in het team met bryce en justin enzo maar was een wat aardigere gozer dan de rest en Clay kon het goed met hem vinden. Toen clay na dat feestje was was afgewezen door Hannah reed hij toen niet met iemand in een auto en had die een paaltje omver gereden? En is hij toen niet weer teruggegaan om dat paaltje te zoeken en zag hij toen dat er een ongeluk was gebeurd op die plek en was Jeff toen dood door het auto ongeluk? Als het goed is was het zoiets dergelijks :+1:

Zong Rachel mcadams het nou zelf? Ik was echt garnaal dus ik kon het niet meer echt onderscheiden maar vond het wel mooi.

ohjaa, ik kan me alleen geen beeld van die jongen voor de geest halen. Maar herken het verhaal wel inderdaad

afbeelding

2 likes

Volgens mij is het ingezongen door een Zweedse zangeres maar hebben ze het wel “vermengd” met Rachels stem

2 likes

Jep.

1 like