Series & Netflix #2

Iemand las chicas del cable gekeken? Is het wat? Ik zoek een nieuwe serie

Favo serie!! Inderdaad veel drama maar daar hou ik wel van.

1 like

Dat gedeelte met dat neefje vind ik zo ontzettend triest

Ik vond van deze serie het eerste seizoen zo leuk dat ik zelf de comics had gekocht. En nu komt eind deze maand eindelijk seizoen 2 uit. De soundtrack was vorige keer ook geweldig. :smiley:

8 likes

Heeft iemand Warrior Nun al geprobeerd? Ik vind die beschrijving zo komisch, echt één grote wtf? (die beschrijvingen zijn sowieso altijd raar in het NL, loopt nooit lekker).

5 likes

Ik heb het eerste seizoen van Real Housewifes of NY gekeken. Heerlijk vermaak. Ik vind het zo veel echter dan reality-tv van nu. Natuurlijk zal er wat wat gescript zijn en zijn bepaalde beelden uitgekozen. Maar bijvoorbeeld die laatste aflevering dat ze daar ruzie gaan maken. Dat zou je nu echt nooit zien bij een reĂŒnieaflevering. Tegenwoordig hebben ze allemaal mediatraining gehad en doen zĂł nep tegen elkaar.

2 likes

Ulrich bestaat niet toch? Hij is de kleinzoon van Agnes Nielsen, en die is het kind van Silja en Bartosz van begin 1900. Die relatie bestaat niet meer. En zijn vader (Tronte) is het kind van Martha en Jones, en die bestaat ook niet meer.
En dat is de persoon die in de trailer woonde, de transgender sex worker. Is zij niet de zus van de man met het ooglapje dat nooit uitgelegd wordt?

Ja, ik had seizoen 1 een hele tijd geleden gekregen (toen 2 en 3 er nog niet waren) en heb een week geleden seizoen 2 en 3 gebinged. Had ook wel moeite met alles van seizoen 1 nog begrijpen, maar 2 en 3 na elkaar was wel een goed idee. En dan nog heb ik tijdens het kijken dingen gegoogled als ik het echt niet meer wist. Die stambomen zijn ĂŒberhaupt al super verwarrend.

2 likes

Leuuuuk!!! Maar heb nog niks van het 4e seizoen gezien. Vond wel, net als @joe het begin echt heel leuk, maar het werd wel steeds minder.

Ik zou alleen al kijken voor Yon Gonzalez

afbeelding

7 likes

Een vriendin van mij zoekt een nieuwe serie om te kijken. Ze heeft beschikking tot Netflix, Prime Video en Videoland. Dit soort series vindt ze leuk en heeft ze dus al gezien:

• gilmore girls
  • Anne with an E
  • when calls the heart
  • cheasapeake shores
  • virgin river
  • sweet magnolia

Ik dacht zelf al aan Outlander, maar heeft iemand anders nog een leuk idee?

Ik zit nu helemaal in ‘This is us’ op Amazon Prima, vind ik ook echt een (onverwachte) aanrader!

6 likes

Grace & Frankie
A good place
En ik weet niet of New Girl nog ergens op staat?

1 like

A typical op Netflix vind ik erg leuk.

2 likes

Ik denk dat ze Hart of Dixie ook leuk zal vinden. Durf alleen niet te zeggen of die ook op videoland staat, helaas niet op Netflix.

1 like

New girl vond ze ook geweldig idd! Brooklyn Nine nine ook, maar andere comedy series met echt zo’n lach in de achtergrond vind ze dan weer verschrikkelijk hahahaha.

Ik zal bovenstaande series eens aan haar doorgeven :slight_smile:

Nu even een vraag voor mijzelf :stuck_out_tongue: Iemand “body of proof” gezien? Aanrader?

Parenthood

1 like

Ja dat is gewoon een hele goeie serie!

WAT

Elementary is van Netflix af, janken.